Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Vlákna

Výzvy     Shánění hráčů na hru
Pokec     Tlachání o čemkoliv
Spory     Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel
Web     Návrhy, komentáře, hlášení bugů
Srazy     Organizace real-life srazů
Turnaje     Diskuze k turnajům
Oznámení     Oficiální sdělení admina

Web

avatar Tomis #210715 | 23. 4. 2019 | 23:18

Souhlasím, že Liga nevybízí hráče k větší aktivitě, ale to ani nikdy nebyl její primární smysl. Její smysl je změřit, kdo je nejlepší hráč, a to, myslím, dělá docela dobře.

Jasně, že by bylo fajn, dělat pravidělně spoustu inovací a nových atrakcí, ale kdo by to sponzoroval časově/finančně? Já ne. Jinak ale podporuju aktivitu dobrovolníků - zdrojové kódy Ligy jsou veřejně přístupné a kdokoliv se se mnou může domluvit na spolupráci na vývoji. To ale už vyžaduje časovou investici a pochopitelně se zájemci nehrnou, i když jsou tu dva hráči, kteří občas na webu něco udělají - H34D a Macwar.

A na závěr parafráze citátu od Kennedyho:
Neptejte se, co může Liga udělat pro Vás. Ptejte se, co můžete Vy udělat pro Ligu. :-)

avatar Scooby #210713 | 19. 4. 2019 | 7:55

Naopak mene aktivni hráče to bude vybízet být více aktivní.
Tohle nevybizi k ničemu, se podivej na současnou aktivitu. Navíc dobrej hráč se 70 winrate i když bude mit odehranou 1/3 her co hrac s 50 winrate, tak stejne bude mit vyssi Elo každou sezonu i s menším poctem her.
Stejně tak to ublizuje novym hráčům. Nový hráč, co bude dobrej tu bude muset hrat 15 mesicu aby vubec mohl hrat o titul. S timhle novym systémem by mohl poctive hrát o titul každou sezónu.

Vem si třeba Beerwarriora, kterého jsem sem dotahl. Ten hráč byl na naší lize od začátku v top 5 neli top 3 a zacinal novou sezónu s 1500 Elo vs hraci na jeho urovni měli okolo 2200.
Nejenom, ze hrat s nim do ligy skodilo top hracum protoze 60-50 winrate s nim znamenal rapidni pokles Ela, ale i pro nej on by hrat o titul nemohl hodne dlouho i když tam patřil.
Máš tu Tomisi teď tak 5 aktivních hráčů. Spíše 3 jak vidím.
Počet her klesl na min než 3 roky zpět než jsem tu začal hrát.
Když jsem se zasadil o aktivitu ligy já, tak se hralo 70-90 her měsíčně.
Ted jich tu za březen bylo kolik? 13.

Neukazujou ti přesně tahle čísla, ze je potřeba nějaká změna..? Abys roky udržel aktivitu, musí se provádět updaty, změny, aby to lidi stále bavilo. Však to je vidět na dalších hrách, že to funguje.
Zavedl jsem tu Hotu a rázem byla 4 násobná aktivita. Zkratila se i značně doba jedné hry.

3 sezóny ladderu ročně vždy s restartem a s pricepoolem. Tohle zvedne zaručeně aktivitu.
Navic budou odměněny nejenom prvni 3 mista, ale i hráč s nejvyšším počtem her za sezónu.


Aktivita ligy je nižší než kdy jindy a nemusí tomu tak být. Pouvazuj o tom.

avatar Tomis #210711 | 16. 4. 2019 | 22:29

Přesunuto z vlákna Spory.

To je pořád stejná písnička. Zkusil jsi se vžít do situace hráčů, kteří odehrají jednotky her za rok, a ne desítky, jako ty? Současný systém jim dává možnost soutěžit s aktivními hráči tvého formátu. Máš nějaký jiný systém, který bude mít tuhle vlastnost? Sem s ním!

Zahodit žebříček, který tu vykrystalizoval za 10 let ligy, to by byla věčná škoda. Když už, tak bych se nebránil nějakému paralelnímu žebříčku, ale přijde mi, že to, co popisuješ, je v podstatě totéž co turnaje, které čas od času probíhají.

avatar Scooby #210709 | 16. 4. 2019 | 22:14

Ne nebylo by lepsi usilovat byt o to prvni v žebříčku Tomisi. Ten systém by měl smysl kdyby nebyl založený na tom, ze šampionem sezony se stane ten, kdo vyhraje vic prvnich her s větším poctem hráčů.
Takhle můžeš prvni hru vyhrat, pak klidne 9x prohrát, ale body se pocitaji pouze z prvni vzájemné hry, což je opět zkreslený systém.
Měli jsme debatu na Skypu o tom jak to tu zas umírá víc než kdy jindy a podle mě by pomohlo restartovat kompletně ladder a vytvorit 2-3 sezony ročně, kdy každá nova sezóna začne s restartem a měla by svuj vlastni price pool.
By to tu zas oživilo. Stojí to aspoň za zvážení..

avatar Tomis #210707 | 12. 4. 2019 | 21:14

Dnes proběhl výpadek webu, během kterého web všem uživatelům zobrazoval hlášku, že jsou zablokovaní. Chyba byla opravena, a už by se neměla opakovat.

avatar Tomis #210701 | 12. 4. 2019 | 0:02

Dnes bylo opraveno odesílání e-mailů, které nefungovalo od přechodu na nový hosting.

avatar Tomis #210641 | 15. 2. 2019 | 20:09

Ahoj hráči, omlouvám se za výpadek webu, ke kterému došlo v posledních dnech. Šlo o malé nedorozumění s hostingovou firmou. Vše už je v pořádku a navíc je teď web na novém a modernějším hostingu.
Web by měl fungovat stejně jako předtím, nicméně kdyby se přece jen objevily potíže, napište prosím sem do diskuze, nebo na mail liga@heroes3.cz. Díky.

avatar Tomis #210640 | 4. 2. 2019 | 1:07

Ahoj hráči, dnes zavádíme slíbenou novinku na webu - nepotvrzené hry, ke kterým se poražený hráč měsíc nevyjádří, se automaticky přesunou do sporných záznamů a vyřeší je rozhodčí.

avatar Twister #210616 | 8. 11. 2018 | 5:33

cus, juknete na tohle...http://mightandmagic.wikia.com/wiki/Heroes_of_Might_and_Magic_III:_Horn_of_The_Abyss

avatar Tomis #210611 | 1. 11. 2018 | 19:22

Ano, asi něco takového zavedeme.

Já považuju za nešvár každé odkládání potvrzení hry bez ohledu na důvod.
Totéž platí po zadávání nedohraných her s komentářem "dohraj nebo potvrď", "udělej něco, a já to smažu" atd.

Hra se buď hrála, nebo nehrála. Pokud na výsledku není shoda, rozsekne to rozhodčí a hotovo. Záznamy her mají sloužit pouze k zaznamenávání odehraných her. Používání k jiným účelům, jako nátlaky na protihráče apod., je malicherné a nehodné čestných sebevědomých hráčů.

avatar Kotletka #210585 | 10. 10. 2018 | 15:17

Kdybyste radši nezadávali hry, které nejsou dohrané, nikdy se nehrály, někdo podváděl...

avatar Pepix #210584 | 10. 10. 2018 | 14:55

Rozmáhá se nám tu takový nešvar.

Jako jedna věc je mít nepotvrzenou hru s někým, kdo se tu už roky neukázal a heroese nehraje, ale pokud, se někdo aktivně účastní ligových zápasů a pořád mu tam "visí" několik nepotvrzených her, přijde mi to trochu diletantské.

Rozhodčí na takovou situaci nemají páku a mě to otravuje. Chtělo by to nějak začít intenzivněji řešit, mým návrhem co mě teďkon tak rychle napadl je, že by hráčům, co mají nějakou nepotvrzenou hru, prostě pokaždé při načtení stránek, třeba omezené na 1x denně (aby to zas tak moc neotravovalo) vyskoučil nějaký popup "Máte nepotvrzenou hru/ X her", prostě něco takového lehce otravného, účelného (pokud někdo třeba zapomněl, že má něco vůbec potvrdit), aby to lidi aspoň třeba donutilo, hodit tu hru do sporů a mohlo se to konečně nějak začít řešit.

Další omezení, co bych tam třeba naprogramoval, je situace, kdy mají hráči nepotvrzené hry navzájem, jako třeba já teďkon se Slayerem, v tomto případě by to "otravné upozornění" dávalo pouze tomu z hráčů, kdo má nepotvrzenou nejstarší z her. (prostě čekám, než mi protihráč nejdřív potvrdí tu hru, co jsme hráli včera, než mu já mám potvrdit pak tu jeho, co jsme hráli dneska, za to bych neměl být "otravován")

jenom nápad, hlavně teda asi spíš na Tomise.

extrémně agresivním řešením by pak byla třeba situace, kdy by hráč nemohl zadat hru, pokud by měl nějakou "visící" nepotvrzenou hru..., opět s vymezením nějakých výjimek.

přeci jenom je furt lepší, když hry leží ve sporech, a vedení s nimi může něco dělat, než je mít takhle debilně zasekané třeba jen z rozmaru nějakých hráčů, protože vědí, že to tak mohou ponechat, že se jim nic nestane.

avatar maGe #210537 | 28. 7. 2018 | 18:45

Jo a Tomisi řekl bych, že jste si s H34Dem nevyměnili data a přemazali mu věci z jeho turnaje.

+ nejsou placky z posledního dohraného turnaje. :)

avatar maGe #210536 | 28. 7. 2018 | 16:04

Jinak pokud vám nefunguje to zobrazení, promažte si cache.

avatar maGe #210535 | 28. 7. 2018 | 16:00

Konečně filtry her, super změny. :)

avatar Niven #210496 | 27. 5. 2018 | 2:37

Abych se přidal tak filtry vyhledávání her zkrátka chybí. Ted těžko mrknu jak jsem to posral 10 her zpět. To ve starší verzi ligy bylo. A Kubo jak žiješ? :)

avatar Liut #210476 | 19. 4. 2018 | 18:03

Rád bych taky pomohl, jenom nevím jak, programování a tak jde uplně mimo mě.

avatar chim_chim #210470 | 13. 4. 2018 | 10:43

Jako já bych asi taky mohl pomoct. PHP sice normálně nedělám, ale s tou syntaxí jsem se už párkrát setkal. Běžně programuju, tak bych se v tom kódu snad dokázal zorientovat. Záleží, Tomis, jak složité to máš a jakým způsobem si spolupráci představuješ.

avatar Tomis #210469 | 12. 4. 2018 | 15:10

Tak začal bych těma filtrama, to je jasná priorita.
Času je málo, ale když zmobilizujeme síly... Kdokoliv by měl zájem pomáhat s vývojem webu, ať se ozve. Zatím se přihlásili H34D a Macwar, tak snad něco dáme dohromady.

avatar maGe #210462 | 9. 4. 2018 | 22:46

Tomisi, nechtěl by si předělat statistiky na webu? To co tam je teď už nic neříká, je to kombinace starého Heroes s Hotou. Napadlo mě něco jako statistiky pro každé čtvrtletí zvlášť a pak statistiky pro větší časový úsek - např. rok.

Po sraze liga žije, mohl by sis najít trochu času a něco nám tu přidat. :) Minimálně ty filtry her by se hodily.

 
 
1 / 59
další > poslední >>