Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Vlákna

Výzvy     Shánění hráčů na hru
Pokec     Tlachání o čemkoliv
Spory     Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel
Web     Návrhy, komentáře, hlášení bugů
Srazy     Organizace real-life srazů
Turnaje     Diskuze k turnajům
Oznámení     Oficiální sdělení admina

Web

avatar Tomis #210641 | 15. 2. 2019 | 20:09

Ahoj hráči, omlouvám se za výpadek webu, ke kterému došlo v posledních dnech. Šlo o malé nedorozumění s hostingovou firmou. Vše už je v pořádku a navíc je teď web na novém a modernějším hostingu.
Web by měl fungovat stejně jako předtím, nicméně kdyby se přece jen objevily potíže, napište prosím sem do diskuze, nebo na mail liga@heroes3.cz. Díky.

avatar Tomis #210640 | 4. 2. 2019 | 1:07

Ahoj hráči, dnes zavádíme slíbenou novinku na webu - nepotvrzené hry, ke kterým se poražený hráč měsíc nevyjádří, se automaticky přesunou do sporných záznamů a vyřeší je rozhodčí.

avatar Twister #210616 | 8. 11. 2018 | 5:33

cus, juknete na tohle...http://mightandmagic.wikia.com/wiki/Heroes_of_Might_and_Magic_III:_Horn_of_The_Abyss

avatar Tomis #210611 | 1. 11. 2018 | 19:22

Ano, asi něco takového zavedeme.

Já považuju za nešvár každé odkládání potvrzení hry bez ohledu na důvod.
Totéž platí po zadávání nedohraných her s komentářem "dohraj nebo potvrď", "udělej něco, a já to smažu" atd.

Hra se buď hrála, nebo nehrála. Pokud na výsledku není shoda, rozsekne to rozhodčí a hotovo. Záznamy her mají sloužit pouze k zaznamenávání odehraných her. Používání k jiným účelům, jako nátlaky na protihráče apod., je malicherné a nehodné čestných sebevědomých hráčů.

avatar Kotletka #210585 | 10. 10. 2018 | 15:17

Kdybyste radši nezadávali hry, které nejsou dohrané, nikdy se nehrály, někdo podváděl...

avatar Pepix #210584 | 10. 10. 2018 | 14:55

Rozmáhá se nám tu takový nešvar.

Jako jedna věc je mít nepotvrzenou hru s někým, kdo se tu už roky neukázal a heroese nehraje, ale pokud, se někdo aktivně účastní ligových zápasů a pořád mu tam "visí" několik nepotvrzených her, přijde mi to trochu diletantské.

Rozhodčí na takovou situaci nemají páku a mě to otravuje. Chtělo by to nějak začít intenzivněji řešit, mým návrhem co mě teďkon tak rychle napadl je, že by hráčům, co mají nějakou nepotvrzenou hru, prostě pokaždé při načtení stránek, třeba omezené na 1x denně (aby to zas tak moc neotravovalo) vyskoučil nějaký popup "Máte nepotvrzenou hru/ X her", prostě něco takového lehce otravného, účelného (pokud někdo třeba zapomněl, že má něco vůbec potvrdit), aby to lidi aspoň třeba donutilo, hodit tu hru do sporů a mohlo se to konečně nějak začít řešit.

Další omezení, co bych tam třeba naprogramoval, je situace, kdy mají hráči nepotvrzené hry navzájem, jako třeba já teďkon se Slayerem, v tomto případě by to "otravné upozornění" dávalo pouze tomu z hráčů, kdo má nepotvrzenou nejstarší z her. (prostě čekám, než mi protihráč nejdřív potvrdí tu hru, co jsme hráli včera, než mu já mám potvrdit pak tu jeho, co jsme hráli dneska, za to bych neměl být "otravován")

jenom nápad, hlavně teda asi spíš na Tomise.

extrémně agresivním řešením by pak byla třeba situace, kdy by hráč nemohl zadat hru, pokud by měl nějakou "visící" nepotvrzenou hru..., opět s vymezením nějakých výjimek.

přeci jenom je furt lepší, když hry leží ve sporech, a vedení s nimi může něco dělat, než je mít takhle debilně zasekané třeba jen z rozmaru nějakých hráčů, protože vědí, že to tak mohou ponechat, že se jim nic nestane.

avatar maGe #210537 | 28. 7. 2018 | 18:45

Jo a Tomisi řekl bych, že jste si s H34Dem nevyměnili data a přemazali mu věci z jeho turnaje.

+ nejsou placky z posledního dohraného turnaje. :)

avatar maGe #210536 | 28. 7. 2018 | 16:04

Jinak pokud vám nefunguje to zobrazení, promažte si cache.

avatar maGe #210535 | 28. 7. 2018 | 16:00

Konečně filtry her, super změny. :)

avatar Niven #210496 | 27. 5. 2018 | 2:37

Abych se přidal tak filtry vyhledávání her zkrátka chybí. Ted těžko mrknu jak jsem to posral 10 her zpět. To ve starší verzi ligy bylo. A Kubo jak žiješ? :)

avatar Liut #210476 | 19. 4. 2018 | 18:03

Rád bych taky pomohl, jenom nevím jak, programování a tak jde uplně mimo mě.

avatar chim_chim #210470 | 13. 4. 2018 | 10:43

Jako já bych asi taky mohl pomoct. PHP sice normálně nedělám, ale s tou syntaxí jsem se už párkrát setkal. Běžně programuju, tak bych se v tom kódu snad dokázal zorientovat. Záleží, Tomis, jak složité to máš a jakým způsobem si spolupráci představuješ.

avatar Tomis #210469 | 12. 4. 2018 | 15:10

Tak začal bych těma filtrama, to je jasná priorita.
Času je málo, ale když zmobilizujeme síly... Kdokoliv by měl zájem pomáhat s vývojem webu, ať se ozve. Zatím se přihlásili H34D a Macwar, tak snad něco dáme dohromady.

avatar maGe #210462 | 9. 4. 2018 | 22:46

Tomisi, nechtěl by si předělat statistiky na webu? To co tam je teď už nic neříká, je to kombinace starého Heroes s Hotou. Napadlo mě něco jako statistiky pro každé čtvrtletí zvlášť a pak statistiky pro větší časový úsek - např. rok.

Po sraze liga žije, mohl by sis najít trochu času a něco nám tu přidat. :) Minimálně ty filtry her by se hodily.

avatar H34D #210420 | 10. 3. 2018 | 19:06

Menší update pravidel: Po dohodě s Tomisem jsme přidali do pravidel, do věty: "Poražený má povinnost svou prohru potvrdit na tomtéž místě." slova "bez zbytečného odkladu". Tímto bych tedy rád vybídl některé hráče, kteří zde mají nepotvrzené hry, aby hry buď potvrdili nebo odmítli se zdůvodněním v komentáři. Následně žádám i rozhodčího, aby se pokusil některé záznamy vyřešit.

Stále neuzavřenou věcí je pravidlo ohledně simultánních tahů. Do diskuse jsme s Tomisem přizvali i maGa, ale nepodařilo se nám vytvořit takovou konstrukci pravidla, která by pokrývala všechny možné varianty, které mohou ve hře nastat (např. i to, kdy se hrdinové hráčů na mapě jen protnou, anebo jsou odhaleni až v průběhu tahu) a zároveň byla dostatečně jasná a nezneužitelná. Nejpodařenější formulaci jsem použil v pravidlech k turnaji Speedy Gonzales, jen Tomis je toho názoru, že by to mělo jít ještě lépe. :) Proto výzva pro všechny hravé jedince - zkuste něco vymyslet, návrhům jsme otevření...

avatar Houhou #210389 | 25. 2. 2018 | 21:04

Měl by tu být odznak za nejlepší parodování sebe sama...

avatar Kotletka #210388 | 25. 2. 2018 | 19:40

"Cili jedinej problem ma proste jen scooby"

Velmi strukturované:-D

Můj čas sice není bezcenný, ale čas na vyvrácení blbostí si ráda najdu - není pravda, že přiřazuji tvým názorům svoji představu (respektive přiřazuji jako každý, ale tady jsem nijak neinterpretovala, pouze citovala), pokud jsem ten místní Okamura (což je super, volební výsledky napovídají, že je tu někdo se mnou <3).

"Scoobymu jsem psal..", "Důvod, proč ho ignoruji já..", "..může mít mojí podporu.." - vtipné, zní to skoro, jakoby na panu "můj čas je cenný, dělám důležité věci, jsem důležitý a mám i svou děvku" (správně, tohle je osobní) stálo nějaké rozhodnutí nebo jestli se tu něco bude řešit:-)

avatar Houhou #210387 | 24. 2. 2018 | 11:58

Diskuse o ničem pro lidi, jejichž čas je bezcenný... Scoobymu jsem psal, nechť navrhne lepší systém, což se mu nepodařilo. Důvod, proč ho ignoruji já, nespočívá ve Scoobym jako jednotlivci, ale spočívá v tom, že on svým jednostranným pohledem a neschopností revize vlastních názorů mě připravil už o moc času a výsledek byl vždy stejný. Až sem napíše něco smysluplného a navrhne komplexní systém, poukáže na faktické chyby a ten nový systém rozebere do detailu, pak může mít mojí podporu, ale kromě ještě horšího systému a útoku na Tomisův nic nepředvedl. Nechť si mě místní Okamura cituje a přiřazuje mým názorům svou představu o mém názoru, generalizuje do nekonečna a strukturovaný argument označuje za "ad hominem", je mi to jedno, každý máme jinou představu o ceně vlastního času.

avatar Kotletka #210386 | 24. 2. 2018 | 1:58

Jak jiné shrnutí? V čem je tohle nedostačující?

"Ten hlavní důvod, proč by bylo dobré a logické potvrzovat hry za sebou podle začátku, není v tom, že by byl začátek důležitější než konec, nýbrž v tom, že když se rozhodneš s někým hrát, tak akceptuješ jeho současné Elo (tedy Elo při začátku hry a z toho by bylo pak nejvhodnější i počítat změny)."

Dohrávky jsou teď ten důvod, proč se ti stane, že nevíš, proti jakému Elu hraješ. Extrémní situace - hraješ s někým se stejným Elo, máš hru skoro prohranou, přerušíte. On "daruje" v několika hrách své Elo ostatním, až se dostane na hranici, kdy ti při dohrávce vezme maximum. To je poněkud nemilé, ovšem zatím nepadl návrh, který by to dobře ošetřil.

avatar DavidHakl #210384 | 22. 2. 2018 | 23:50

Dobře to bychom se i shodli, jen teda nevidím důvod proč by to tedy bylo dobré a logické hry potvrzovat podle časové posloupnosti, vím že jsem to sebral i z kontextu, ale jiné nějaké shrnutí proč ...?

 
 
1 / 59
další > poslední >>