Liga Heroes 3 - Diskuze

Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Vlákna

Výzvy     Shánění hráčů na hru
Pokec     Tlachání o čemkoliv
Spory     Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel
Web     Návrhy, komentáře, hlášení bugů
Srazy     Organizace real-life srazů
Turnaje     Diskuze k turnajům
Oznámení     Oficiální sdělení admina

Web

avatar Niven #210539 | 2. 8. 2018 | 7:51

Paráda web.

avatar Tomis #210538 | 30. 7. 2018 | 15:43

Máš pravdu. To je Headova odpovědnost, snad to brzo opraví, pokud to ještě neudělal.

avatar maGe #210537 | 28. 7. 2018 | 18:45

Jo a Tomisi řekl bych, že jste si s H34Dem nevyměnili data a přemazali mu věci z jeho turnaje.

+ nejsou placky z posledního dohraného turnaje. :)

avatar maGe #210536 | 28. 7. 2018 | 16:04

Jinak pokud vám nefunguje to zobrazení, promažte si cache.

avatar maGe #210535 | 28. 7. 2018 | 16:00

Konečně filtry her, super změny. :)

avatar Tomis #210534 | 28. 7. 2018 | 15:19

Ahoj, byla nasazena nová verze webu. Doufám že se vám bude líbit. Při prvním zobrazení se může stát, že vám bude zlobit prohlížeč a bude používat staré styly, které má nacashované v paměti. V tom případě si prosím vymažte historii prohlížení ligy nebo refreshujte CSS styly v prohlížeči.

Komentáře připomínky k novému designu pište sem, díky.

avatar Niven #210496 | 27. 5. 2018 | 2:37

Abych se přidal tak filtry vyhledávání her zkrátka chybí. Ted těžko mrknu jak jsem to posral 10 her zpět. To ve starší verzi ligy bylo. A Kubo jak žiješ? :)

avatar Liut #210476 | 19. 4. 2018 | 18:03

Rád bych taky pomohl, jenom nevím jak, programování a tak jde uplně mimo mě.

avatar chim_chim #210470 | 13. 4. 2018 | 10:43

Jako já bych asi taky mohl pomoct. PHP sice normálně nedělám, ale s tou syntaxí jsem se už párkrát setkal. Běžně programuju, tak bych se v tom kódu snad dokázal zorientovat. Záleží, Tomis, jak složité to máš a jakým způsobem si spolupráci představuješ.

avatar Tomis #210469 | 12. 4. 2018 | 15:10

Tak začal bych těma filtrama, to je jasná priorita.
Času je málo, ale když zmobilizujeme síly... Kdokoliv by měl zájem pomáhat s vývojem webu, ať se ozve. Zatím se přihlásili H34D a Macwar, tak snad něco dáme dohromady.

avatar maGe #210462 | 9. 4. 2018 | 22:46

Tomisi, nechtěl by si předělat statistiky na webu? To co tam je teď už nic neříká, je to kombinace starého Heroes s Hotou. Napadlo mě něco jako statistiky pro každé čtvrtletí zvlášť a pak statistiky pro větší časový úsek - např. rok.

Po sraze liga žije, mohl by sis najít trochu času a něco nám tu přidat. :) Minimálně ty filtry her by se hodily.

avatar H34D #210420 | 10. 3. 2018 | 19:06

Menší update pravidel: Po dohodě s Tomisem jsme přidali do pravidel, do věty: "Poražený má povinnost svou prohru potvrdit na tomtéž místě." slova "bez zbytečného odkladu". Tímto bych tedy rád vybídl některé hráče, kteří zde mají nepotvrzené hry, aby hry buď potvrdili nebo odmítli se zdůvodněním v komentáři. Následně žádám i rozhodčího, aby se pokusil některé záznamy vyřešit.

Stále neuzavřenou věcí je pravidlo ohledně simultánních tahů. Do diskuse jsme s Tomisem přizvali i maGa, ale nepodařilo se nám vytvořit takovou konstrukci pravidla, která by pokrývala všechny možné varianty, které mohou ve hře nastat (např. i to, kdy se hrdinové hráčů na mapě jen protnou, anebo jsou odhaleni až v průběhu tahu) a zároveň byla dostatečně jasná a nezneužitelná. Nejpodařenější formulaci jsem použil v pravidlech k turnaji Speedy Gonzales, jen Tomis je toho názoru, že by to mělo jít ještě lépe. :) Proto výzva pro všechny hravé jedince - zkuste něco vymyslet, návrhům jsme otevření...

avatar Houhou #210389 | 25. 2. 2018 | 21:04

Měl by tu být odznak za nejlepší parodování sebe sama...

avatar Kotletka #210388 | 25. 2. 2018 | 19:40

"Cili jedinej problem ma proste jen scooby"

Velmi strukturované:-D

Můj čas sice není bezcenný, ale čas na vyvrácení blbostí si ráda najdu - není pravda, že přiřazuji tvým názorům svoji představu (respektive přiřazuji jako každý, ale tady jsem nijak neinterpretovala, pouze citovala), pokud jsem ten místní Okamura (což je super, volební výsledky napovídají, že je tu někdo se mnou <3).

"Scoobymu jsem psal..", "Důvod, proč ho ignoruji já..", "..může mít mojí podporu.." - vtipné, zní to skoro, jakoby na panu "můj čas je cenný, dělám důležité věci, jsem důležitý a mám i svou děvku" (správně, tohle je osobní) stálo nějaké rozhodnutí nebo jestli se tu něco bude řešit:-)

avatar Houhou #210387 | 24. 2. 2018 | 11:58

Diskuse o ničem pro lidi, jejichž čas je bezcenný... Scoobymu jsem psal, nechť navrhne lepší systém, což se mu nepodařilo. Důvod, proč ho ignoruji já, nespočívá ve Scoobym jako jednotlivci, ale spočívá v tom, že on svým jednostranným pohledem a neschopností revize vlastních názorů mě připravil už o moc času a výsledek byl vždy stejný. Až sem napíše něco smysluplného a navrhne komplexní systém, poukáže na faktické chyby a ten nový systém rozebere do detailu, pak může mít mojí podporu, ale kromě ještě horšího systému a útoku na Tomisův nic nepředvedl. Nechť si mě místní Okamura cituje a přiřazuje mým názorům svou představu o mém názoru, generalizuje do nekonečna a strukturovaný argument označuje za "ad hominem", je mi to jedno, každý máme jinou představu o ceně vlastního času.

avatar Kotletka #210386 | 24. 2. 2018 | 1:58

Jak jiné shrnutí? V čem je tohle nedostačující?

"Ten hlavní důvod, proč by bylo dobré a logické potvrzovat hry za sebou podle začátku, není v tom, že by byl začátek důležitější než konec, nýbrž v tom, že když se rozhodneš s někým hrát, tak akceptuješ jeho současné Elo (tedy Elo při začátku hry a z toho by bylo pak nejvhodnější i počítat změny)."

Dohrávky jsou teď ten důvod, proč se ti stane, že nevíš, proti jakému Elu hraješ. Extrémní situace - hraješ s někým se stejným Elo, máš hru skoro prohranou, přerušíte. On "daruje" v několika hrách své Elo ostatním, až se dostane na hranici, kdy ti při dohrávce vezme maximum. To je poněkud nemilé, ovšem zatím nepadl návrh, který by to dobře ošetřil.

avatar DavidHakl #210384 | 22. 2. 2018 | 23:50

Dobře to bychom se i shodli, jen teda nevidím důvod proč by to tedy bylo dobré a logické hry potvrzovat podle časové posloupnosti, vím že jsem to sebral i z kontextu, ale jiné nějaké shrnutí proč ...?

avatar Kotletka #210383 | 22. 2. 2018 | 23:29

"Je už v prvé řadě spekulativní zda byl scooby vůbec poškozen."

Oukej, upravuji tedy svoje tvrzení: "Jinak argumentovat tím, že to vadilo jen jednomu člověku, tak to je kravina. Kdyby TVRDIL, že je neprávem odsouzen na smrt a nikomu krom něj by to nenarušovalo život, tak to taky nebudem řešit?" - pointa byla v tom, že když nelze problémy nahlížet optikou "kolika lidem to vadí" a "kdo jsou ti lidé, kterým to vadí", ale zaměřovat se na samotné problémy (zda to opravdu je tak, že je neprávem odsouzen či ne, zda to Scoobyho poškodilo a jak to lze napravit).

"Pokud by se problém řešil tak jak říkáš:(týkal by se jen hráče co už má něco rozjeté: druhý hráč v pořadí by byl poškozen tentokrát protože by nevěděl proti jakému elu nastupuje)..."

No, až na to, že to takhle řešit vůbec nenavrhuju a navíc je to přesně to, co sama říkám (dovol mi citovat sama sebe):

"1) "Realitu" by Elo stejně jako dnes ukazovalo pouze někdy (když by zrovna bylo vše dohráno).

2) Nebylo by tímpádem možné vědět, o kolik Elo bodů může člověk hrou s daným hráčem přijít (získat), to by mohlo někomu vadit - netransparentnost."


avatar DavidHakl #210382 | 22. 2. 2018 | 17:01

"Jinak argumentovat tím, že to vadilo jen jednomu člověku, tak to je kravina. Kdyby byl neprávem odsouzenej někdo na smrt a nikomu krom něj by to nenarušovalo život, tak to taky nebudem řešit? Místo na argumentaci se zaměřujeme na Scoobyho - to se mi zdá nanic. "

Je už v prvé řadě spekulativní zda byl scooby vůbec poškozen. Toto konkrétně se rozebíralo u jedné jeho prohry(nechci to úplně vysvětlovat znova ale jednoduše:vyplatí se vždy prohry potvrdit co nejdřív) a scooby tedy se bál o to že se utahují oprátky kolem našich krků? Ale jinak samozřejmě souhlasím s poslední větou.Když se tedy problém odscoobyfikujeme:

"Ten hlavní důvod, proč by bylo dobré a logické potvrzovat hry za sebou podle začátku, není v tom, že by byl začátek důležitější než konec, nýbrž v tom, že když se rozhodneš s někým hrát, tak akceptuješ jeho současné Elo (tedy Elo při začátku hry a z toho by bylo pak nejvhodnější i počítat změny)."

Problém se vyskytuje pokud hráč má něco rozehrané ->(momentálně toto "poškozuje" hráče ,který začal hrát proti určitému elu,čili prvního hráče).
Pokud by se problém řešil tak jak říkáš:(týkal by se jen hráče co už má něco rozjeté: druhý hráč v pořadí by byl poškozen tentokrát protože by nevěděl proti jakému elu nastupuje) pro mě by to neřešilo ani trochu hlavní důvod navíc by jedna nedohra jednoho hráče ovlivňovala i hráče kteří dohrávky nemají(protože by daný hráč měl rozehráno, následovala by hra s se soupeřem který vždy dohraje(XY)-> XY vy pak hrál dál a vždy dohrál a najednou by se to celý mělo přepočítávat? podle mě by to ten "hlavní důvod" extrémě nafouklo a neřešilo)

Nevidím zde ani jednu konkrétní situaci kde by z toho byl čistý profit(možná s mýlím), navíc při dohře jak je to teď je to jednoduché a pro mě racionální. a taky si nejsem jistý rovností mezi přepočítáváním klidně i tisíce her kde by někdo potvrdil nějakou (starou/dlouho řesenou) hru oproti pouhému počítání ela po jedné hře.

Nechci se nějak extra hádat, elo systém mi přijde nejlepší, a zatím mě nikdo nepřesvědčil o tom že se v tom dá něco udělat lépe.

avatar Kotletka #210365 | 9. 2. 2018 | 20:56

Tomis: "Scooby, nemusíš psát dlouhé pojednání o tom, jak jsi kvůli pozdě potvrzeným hrám přišel o ELO. To je mi od začátku jasné. Tenhle bod jsem nikdy nerozporoval."

Houhou: "Já jsem nikdy nepopíral určitou nedokonalost ratingu, Tomis se k tomu dokonce i v minulosti vyjadřoval..."

Čili typické ad hominem. Když o tom mluví někdo jiný než Scooby, emoce to nevyvolává. Pokud si tedy odmyslíme, že to nějak souvisí se Scoobym, tak se o tom můžeme normálně bavit (což už jsme udělali). A jen pár lidí má potřebu tu vyjádřit své hluboké rozhořčení nad tím, že si tu někdo dovoluje zachovat se o malilinko jinak, než by se zachovali oni..

 
 
1 / 58
další > poslední >>