Přihlášení

  Jméno:
Heslo:
  trvalé přihlášení
 
  [Registrovat]

Vlákna

Výzvy - Shánění hráčů na hru

Pokec - Tlachání o čemkoliv

Spory - Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel

Web - Návrhy, komentáře, hlášení bugů

Srazy - Organizace real-life srazů

Turnaje - Diskuze k turnajům

Oznámení - Oficiální sdělení admina

Pokec

avatar maGe
#210285 23. 1. 2018 10:16
Nečekáš no, tahy se hrají souběžně, dokud se nepotkáte
avatar chim_chim
#210279 22. 1. 2018 7:56
Hondzík: myslím, že 127 = 1. měsíc, 2. týden, 7.den .. ale možná plácám nesmysly a h34d tím myslel něco jiného.

Nové věci jsou vždycky přijímány kriticky. Přechod na něco nového je pro většinu lidí nepříjemných z toho důvodu, že byli prostě spokojeni s tím, co měli. HotA ale podle mě hru nedegraduje, nedělá jí ostudu. Přidává (kromě nových objektů) zjednodušení, ale to je typická vlastnost (snaha) každé novější verze. Některé věci mi taky tak úplně nesedí, ale věřím, že si na ně časem zvyknu.
avatar Hondzik
#210278 21. 1. 2018 17:14
to mage ,tam necekas na tah soupere??
to head,ano posilam,jelikoz by jis poznal rozdily ktere jsi mozna zapomel,ber me jako cloveka ktery na neco zvykly a ty mu das neco jineho co se na pohled tvari stejne..inac v poho,nic neresim spis jen diskutuju
avatar maGe
#210276 21. 1. 2018 14:15
Tak každého nebaví čekat na tah soupeře, jako třeba mě a radši si proto zahraju svižnou hotu.
avatar H34D
#210274 21. 1. 2018 10:28
Hele, v pohodě, názor vám neberu, jen jsem se snažil poukázat na to, že používáte dle mě nesprávné argumenty, ale nemusíme to dál řešit. Každému, co jeho jest. Jen mi přijde komické, že se mi Hondzík snaží vysvětlit, jak funguje HOMAM a posílá mě si zahrát 5-10-20 her. :)
avatar Hondzik
#210273 21. 1. 2018 8:55
nic neokecavam,snazim se jen vysvetlit rozdily mezi hotou a h3 :) :)
avatar Lord.Alex
#210272 20. 1. 2018 21:41
Hondziku to je marný:) více budov na jednotky, více budov na prachy, více jednotek na startu a postavenej 2nd levle zkrsje JE proistě to samé v obtížnosti jako méně jednotek, méně budov atd...to prostě neokecáme no:)

avatar Hondzik
#210271 20. 1. 2018 18:53
takze vlastne ve zkratce se zmenil template hry,coz je podle spatne..melo to zustat jak to bylo akorat mohli pridat ty veci navic a vychytavky,ale ne potom cely template
avatar Hondzik
#210270 20. 1. 2018 18:49
tech templatu jsem zkousel vice,a vesmes byly stejne,ale jsou uz urcene pro urcitou velikost mapy,pro M toho moc neni,a nepsal jsem nic o rozmisteni dolu jako spis o tom ze je nehlidaji goblini kterych tam je 20jako v hote ale 90coz hned na zacatku nedas. a nevim co myslis tim 127.
ano mohlo se stat ze jsi mel 3 jednotky (bron) ,tak jako se mohlo stat ze mas hera na 5 lvlu,ale sporadicky,nerikam ze zrovna toto je spatne ale ulehci ti to hru o 2-3 dny,
a nerekl jsem ze neco neslo stavet ,ale v hote postavis vse za 14 dni,coz moc dobre v h3 neslo ptz ti chybeli suroviny a navic ty doly byly dal od castlu takze nez ses tam dostal trsoku to trvalo,

a myslim ze by bylo lepsi aby sis zahral 5-10-20 her h3 a pak se vrat k hotea myslim ze rozdil uvidid,ale nerikam ze je to neco spatneho jak hota vypada,jen ME to nevyhovuje,ptz jsem zvykly na premyslet co podniknu,a co je pro me dulezitejsi postavit nebo vykonat..v hote ten pocit nemam,jak jsem psal zkusil jsem vice her a bylo to to same,a myslim ze top hrac je ten ktery umi hrat tezsi hru nez hru lehci-to byla reakce na neco zespoda co jsi psal.
opakuji se ja hotu vidim jako snazsi a je skoda ze na to hraci pristoupili,ptz mam pocit ze se ochudili o pocit hrat . vsechno je MUJ NAZOR

apropo- h3 bylo o objevovani mapy a ziskavani artefaktu a surovin expanzi,v hote to delat nemusis ptz mas vse u hradu,proto to ma na me efekt preplacaneho
avatar H34D
#210269 20. 1. 2018 17:41
Hondzik - promiň, ale ty píšeš naprosté nesmysly. :) HOTA nezměnila vůbec nic na rozmístění dolů, surovin u dolů, síle stráží atd. To je věc templatu mapy, kterou samotná hra (HOMAM/HOTA) nemůže ani ovlivnit. :) Ty si hrál pouze nějaký bohatší template, který stejně fungoval i pro původní HOMAM. HOTA pouze přidala objekty na mapě a přidala do startu to, že máš postavenou budovu na 2. level jednotky a hrdina má všechny 3 sloty jednotek. To je situace, která mohla klidně nastat i v původním HOMAM.

Já si pamatuju, že když jsem se učil od Kačera hrát HOMAM v 2008/2009, tak on běžně stavěl draky za rampart v 127. Já jsem hrával často necro a míval jsem draky 127 skoro vždy. Vybavuju si, že i za Castle šlo stavět Anděly v 127, protože jsme hrávali fast capitol bez jednotek. Takže si s Alexem ty řeči, jak dřív nešly stavět budovy, nechte od cesty. :)
avatar Hondzik
#210268 20. 1. 2018 16:37
cim mene moznosti tim jednodussi hra,ale spis zalezi na obtiznosti,hota ani na 200 neni obtizna
avatar Kotletka
#210265 19. 1. 2018 21:08
"Head:já nevim, podle mě více možností je logicky jenddoušší hra:)"

Čím více možností, tím větší výpočetní kapacita ideální strategie - tedy i složitost hry.
avatar Hondzik
#210264 19. 1. 2018 16:55
a pokud budete planovat sraz tak bych se i stavil,ptz kdyz jsme zacinali tak mi to nevychazelo a pak jsem se k hrani u nedostal.a ani ke srazum.
avatar Hondzik
#210263 19. 1. 2018 16:54
hezky to tu ozilo ")


to head,
prave ze hraju pvp,a muzu ti rict ze protivnik se divil jak to ze dul na siru a krystaly hlidaji jednotky prvniho lvlu.klikat bezmyslenkovite znamena ze jedes a stavis jednotky a za svym hrdinou mas vlak ktery te doplnuje.beru ty usnadneni co tu pisete to je plus,ale je to preplacane,kazde dva a kroky neco.muj prvni tah trval asi 5 minut a kolega se ptal co tam delam,ja mel asi 4 fighty a posbirral jsem 10 k goldu a 20 surovin.a zase pro nekoho plus ,pro toho co vyrostl na hard stylu je to jako v risi divu,ale kazda hra ma svoje,zkouseli jsme i wog a tam je to podobne,navic nove mesto ( jak jsme videl hry tak docela op) a navic je toho vice jsou to drobnosti ktere z toho delaji vetsi celek proc tohle hrat neudu a zustanu u klasiky,ma sve chyby, musis byt porad ve strehu,proste vse ma svoje + - ,nektere veci chteji dotahnout ale soucasne tahy jsou myslim v 5tce nebo 6tce dokud se nekde nepotkate pak je to jeden po druhem.

to alex ,znam je vsechny co jsi psal a i ty o kterych jsi nepsal :) je fajn se nekam zajit podivat a zjistit ze veci stale funguji i kdyz s jinyma lidma,a kdyz jsem si cetl pravidla tak jsem se nestacil divit, kdysi jsme si rekli, 1min kolo,no grail, no diplomaci ,a pokud nemuzes vyjet z hradu new map,nebo posli screen pokud se to opakovalo..a NIKOHO nenapadlo otevirat save,rozbihat paralelne hru a zjistovat postaveni,vsichni si chteli uzivat hru a bavit a se a tabulka byla az nekde na konci..
avatar Lord.Alex
#210262 19. 1. 2018 16:23
ssgd:to je presne ono, jsou lidi co je nebaví s edloubat v nose...čili uděláme tu hru tak, at je furt co dělat (většinou) a at každej muže jet od začátku...podle mě jednoduchá definice - usnadněne hru více hráčům. souhlas, ze se to dá nějak upravit, ale to už holt musíš ty, hra jako taková byla udělaná, aby se zpristupnuila i méně hc hráčum, o tom mluvim. slabší hráči mají nyní mnohem větší šanci vyhrávat, než dřív, tak to je. Jinak 200 procent atd.dá se, ikdyz jen za nejakej hrad...ale je to ve výsledku stejné jako klasika, kdyz budeš mít treba zavrenej základní důl, tak si v prdeli a muzes bejt dobrej jak chceš, kdyz nic nepostavíš...

Head:já nevim, podle mě více možností je logicky jenddoušší hra:) že někdo třeba zvolí horší možnost než druhej už je na hráči, ale hra mu tu šanci dá. dří mozností bylo méně a ty lepší hráči prostě volili lepší varianty častěji, at uz s tim jak kam jezdit, jak co vykupovat atd jak ríkám a sám to víš, dřív mít 7 level jednotek ve tretim týdnu bylo - kor az některé hrady super a uspech, v hote je to naopak naprosto bezná věc, nezridka kdzy máš ve ctvrtem týdnu dokonce upg...
avatar ssgsd
#210261 19. 1. 2018 16:07
A ještě mě napadá dodatek k těm simultáním tahům, jednoduchá a přesto geniální myšlenka, tzn. hrát všichni najednou....

podle mě to má klasický po-porodní bolesti. Pokud autoři vydržej, tak to podle mě během pár let dovymakaj ;)

(ještě mě napadá, kdyby někdo řešil detaily, tak doufám, že pozná kdy v minulým příspěvku mluvím obecně a kdy k hotě)
avatar ssgsd
#210260 19. 1. 2018 15:41
Já vnímám Hotu jako něco úžasnýho (stejně jako předtím např. WoG či HD mod). To že existuje vůbec někdo, kdo mi umožňuje starou pecku si dneska zahrát a ještě k tomu spoustu věcí vylepšit oproti původní hře.

Kde jsou dneska Warlords? neznámá gamesa...
Master of Orion? tady nevím jestli mám přehled, ale určitě nemá takovou podporu jako Herosáci.
Master of magic? (ikdyž ten žije dál např. jako Age of wonders) Panzer general, Fantasy empires....

Hota podle mě míří na: balance (vyrovnanost podmínek) a gameplay (určitý zrychlení, hrát turnajově hru několik dní není in).

To má samozřejmě svý + a -. Pokud jsou startovní jednotky random, stejně tak budovy, tak dost záleží na štěstí... čili jeden začne bez budovy druhýho levelu, bez jednotky třetího levelu, kolem hradu vyleštěný prd, druhej to dostane a navíc kolem bude hromada kupek zlata, truhliček a dostupný doly(dřevo+kámen), který nemusí hledat týden někde za horama a strážema ;) Tohle se dá řešit různě a hota to řeší tak, že to dá vždy všem.
V tomhle souhlasím, že z tohohle úhlu pohledu je start snažší. Ale jsou určitě lidi, který zase nebaví měsíc se dloubat v nose v hradu a nemít co dělat...

Co se týče detailů nevzít skill (za mě super), kumulující jednotky byli normálně třeba v Herosácích 1+2 (tak za mě taky souhlas, odpadá mechanický objíždění), výměna kouzel v guildě (taky ok)...
za mě bych tu spíš jmenoval všechny ty supr možnosti jako vidět celou truhlu, manipulace s armádou (ctrl) a artefakty, lepší popisky kouzel a další...

Viděl bych to pak asi tak, že lidi který maj rádi "sadomasochistický hry" typu začnu s 0 a udělám ze sebe mega hrdinu, tak najít nějakej template (nebo si ho udělat:-P) chudej na suroviny, s těžkejma strážema a začít na 200% ;-)

Lets the war begin :-)
avatar H34D
#210257 19. 1. 2018 8:30
Lord.Alex + Hondzik - oba dva jste napsali něco, co není v rozporu s tím, co jsem napsal já. :) Zkrátka to, že máte více možností, neznamená, že je hra jednodušší. Pokud Hondzík bezmyšlenkovitě kliká, tak ať si zkusí zahrát s živým soupeřem, protože pokud ten bude klikat a při tom i myslet, bude na tom prostě lépe. Bez urážky, ale pokud někdo kliká bezmyšlenkovitě, tak to spíš svědčí o tom, že v té hře zatím neumí správně myslet. Ale stačí trocha chuti a hravě se to naučí...

Souhlasím s tím, že exteráky byly zjednodušeny, to je trochu škoda. Taky odmítnutí skillu v budce, nebo u učence je zjednodušení, které nebylo třeba, ale v porovnání s ostatními mechanikami hry, je to drobnost. Přezkoumání kouzel ve věži vidím jako plus, stojí to dost surovin a stále hráč nemá jistotu, že mu padne to, co chce.
avatar Kotletka
#210256 19. 1. 2018 4:23
Extrémní zjednodušení v HotA jsou exteráky, které není třeba každý týden vykupovat. Není to jen logistický problém - je dost rozdíl, jestli si člověk vybojuje sedmý den exter 6 lvl a musí ho být i schopný vykoupit krom stavění ve městě nebo se mu to tam nakumuluje na horší časy. Ovšem je běžné, že v rámci pokusů o zpopularizování (či jen oživění komunity) jsou mnohé složitější (pro někoho spíš překombinované) hry zjednodušovány. Bolestivým příkladem je pro mě Descent a jeho bezzubá druhá edice kvůli které už jedničku prakticky nikdo nezvládá...

Jo a další zjednodušení v hotě (i když ne tak významná): ve witch hut lze odmítnout secondary skill a lze si přezkoumat kouzla ve věžkách.
avatar Lord.Alex
#210253 18. 1. 2018 22:20
Head:v čem konkrétně jsou tx rozdíly podle tebe? Podle mě práv slabší hráči mají mnohem víc možností a usnadnění díky více věcem an mapě, snažšímu začátku atd se někam dostat, něco najít atd.vesměs jims atčí se enrozbít a nebát se lotsu lizardu do třetího týdne no:) od doby co je hota praktikcy neni hra, kd by ve třetim týdnu neměl hráč psoatvenej sedmej level atd.to se dív rozhodně nedělo..vxbalancovnjší nevim, jen to necro je osekané na relativně hratelné (ikdyž záleží pořád etremně na mapě u necra)

Hondzik|:je fakt, že nevim jakej hraješ template, bacha na ty ruský kraviny!! t fakt nejou hrát, tam fakt máš 50k a vseho hromadu druhej týden, ale když si dáš ty klasiky z puvodního, tak to co se týče surovin a penez neni takovej extrem co píšeš, ale jinak ano..ten uvod právě je dost rozhodující.

Z původní elity bohužel, nárazově gaborn, ale ojediněle, to samé niven třeba, Bůh má záchvaty kdy hrává, pak zas půl roku neni vidět...Kekel, Tomis vubec, kauzu afromana si možná i zazil, do té doby s eneukázal:) a ani nefíš čeče jak mi to strašně chybí..to byli všichni dospělí normální lidi, kdy nikdo neměl s nikym problémy, hráli se fair a super hry...dneska je to dost bída no...
Napiš na rg.rád zahraju!
strana 1 z 346
    další > poslední >>