Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Vlákna

Výzvy     Shánění hráčů na hru
Pokec     Tlachání o čemkoliv
Spory     Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel
Web     Návrhy, komentáře, hlášení bugů
Srazy     Organizace real-life srazů
Turnaje     Diskuze k turnajům
Oznámení     Oficiální sdělení admina

Pokec

avatar Imposieble #210600 | 17. 10. 2018 | 21:23

len 3 co resuju, zvysok nie, aj ked ten grindan vie by niekedy neprijemnejsi nez specialisti :D

avatar Pepix #210597 | 12. 10. 2018 | 17:49

dalo by se to třeba hodnotit i podle toho, jak moc konkrétní hrdiny omezuje / omezoval slayer ve svých pravidlech.

1) prvni hrdina, kterého začal slayer historicky banovat, později i samotnou rezistenci.
2) toho podle mě slayer ani nezná, respektive, ještě "na něho" neprohrál
3) toho výhradně slayer hraje, dřív ho i omezoval, že nemůže prvních 6 týdnů útočit, což slayer stejně nedělal, ale vzhledem k tomu, že jsem ho teď 2x s jedditem stejně porazil, tak už ho neomezuje nijak
4) toho si občas slayer bral, ale nikdy s ním neměl moc velký úspěch, takže bez problémů
5) takovej malej, slabší jeddite, bez omezení
6) tyhle neznám ani já

avatar siska96 #210595 | 12. 10. 2018 | 9:59

1)urcite mega moc
2)ne
3)Ano / Ano - ale o dost horsi
4)Ano
5)nevadi mi aby se hralo vice necra
6) Ano / ne / ne (spatne clasy)

avatar maGe #210594 | 12. 10. 2018 | 8:51

1) ne, ale je op proti mágům
2) ne
3) ano
4) ano
5) ano
6) ne
7) ano

avatar Kotletka #210591 | 11. 10. 2018 | 23:09

Jo, ten má hodně silnou specializaci - ještěže jich je se stejnou specializací víc a tak se jeho OP specializace dá vypárovat Jenovou, Aine, Caitlin, Leenou...

avatar ssgsd #210590 | 11. 10. 2018 | 18:15

Head: myslím, že ti tam ještě vypadnul 7) Grindan ;)

avatar Ester #210589 | 11. 10. 2018 | 15:59

H34D: si este tu? pisem ti akurat na email

avatar H34D #210587 | 11. 10. 2018 | 15:55

Napadla mě menší anketka pro hráče. Je podle vás následující hrdina "specialista"? Ano/ne

1) Thorgrim
2) Orrin
3) Jeddite, Alamar
4) Eovacious
5) Thant
6) Elesar, Ayden, Andra

Díky za názory.

avatar Pepix #210577 | 27. 9. 2018 | 1:42

Pro zjednodušení, zpříjemnění a zpřístupnění komunikace všem jsme založili také kanál na Discordu s vlastní sekcí na vyhledávání soupeřů a jiné!

https://discord.gg/2eK3BK7

avatar Pepix #210558 | 29. 8. 2018 | 21:34

Aha, takovou instrukci slyším poprvé, tak to je potom jiná, samozřejmě.
https://www.youtube.com/watch?v=e35AQK014tI

avatar Tomis #210556 | 29. 8. 2018 | 14:12

Už jsem to tu jednou psal, ale zjevně to nestačilo.
Opět se nám tu rozmáhá nešvár s uploadováním hloupých obrázků na místo screenhotů ke hrám.
Prosím hráče, aby uploadovali pouze screenshoty z her.

avatar Tornádo #210540 | 3. 8. 2018 | 11:27

Poslouchal jejich nahrávky celou noc .. to nemá chybu!!

avatar Niven #210539 | 29. 8. 2018 | 13:20

Paráda web.

avatar Macwar #210533 | 27. 7. 2018 | 15:45

Tak to je pecka!

avatar H34D #210528 | 20. 7. 2018 | 7:23
avatar chim_chim #210504 | 4. 6. 2018 | 10:24

acid: ono se to rádo robí co chce :P

Na té tvé šabloně ještě vidím, že lidi mají barvu červenou a zelenou.
Ještě bys možná mohl u těch dvou zón zaškrtnout "Zone repulsion"

avatar acid #210503 | 1. 6. 2018 | 23:31

No tak default nejspíš bude klasický spojení jako ve všech původních templátech. Snaží se vyhnout portům, ale zas tak moc se mu to nedaří. Až díky ground se mi podařilo odstranit portály na těch nejdůležitějších spojnicích.

avatar chim_chim #210502 | 1. 6. 2018 | 15:51

acid: Já vím že ne, ona je to jen šablona, ale samotné generování oblastí a spojnic nezaručuje přesně to, co si tam člověk nastaví. Ale podle helpu to tam tak píšou -> placement hint: default = snaží se eliminovat monolity co nejvíce.

avatar acid #210501 | 1. 6. 2018 | 11:07

chim chim: Díky. Bohužel to není tak jednoduché. Právě, že ground se snaží posadit ty území co nejblíž k sobě, takže mezi nimi pak logicky portál není. Ale neměl jsem dávat ground úplně všechny, generátor to pak celkem často rozhodí.
Teď se mi to už snad povedlo vyřešit- pokud to hodí nějaký portál, tak jen z vedlejšího území na TZ + mapa nebývá rozhozená, tj. TZ vždy uprostřed (zatím tedy asi na 20 pokusů generování mapy). Změnil jsem 2 další věcí: vrátil jsem do TZ hrad a ze základního území hráče tam vede cesta, hlídka z vedlejšího území na vedlejší území soupeře je snížena z 9 na 8.

https://uloz.to/!laQ9aSshk7oc/rmg-txt

avatar chim_chim #210500 | 29. 5. 2018 | 10:32

Aby se co nejvíce eliminovaly monolity, je potřeba ve spojnicích nechat nastavení v sekci "placement hint" na "default" ... aktuálně tam máš všude "ground", což má mít ten efekt, že se ti snaží generátor vynutit spojnici co nejblíže a zároveň na stejné úrovni (tzn. aby se spojované lokace nacházely obě pokud možno nad zemí nebo obě v podzemí). V případě default se snaží o totéž, akorát neřeší tu stejnou úroveň. Ale kromě toho se generátor snaží dát pryč ty porty.
Taky jsem si všiml, že tam nemáš nastavené žádné pravidla. Je hodně drobností, na kterých by se tady lidi shodli, aby měli tu mapu navzájem více "vybalancovanou"

 
 
1 / 349
další > poslední >>