Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 94171:06. 4. 2012
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Gurnisson   Alamar kobka
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
kobka Gurnisson   Alamar kobka
random velikost     obtiznost
cas1. týden

Komentáře

avatarSiam 6. 4. 2012 | 21:24

Chicht mně napadl a utekl Alamarem,poslal tah a já mu napadl druhého hera s kterým taky utekl a pak si stěžoval ,že je to bug,když nemněl Alamara v taverně.Stát se to podle mně může,když uteče dvěma hrdinama.Mně už se to taky stalo.


avatarChuckNorris 6. 4. 2012 | 21:26

No, mně to přijde jako úplně normální věc.
Vzdá se s jednim, ten si sedne do knajpy vlevo.
Vzdá se s druhym, ten nahradí místo toho předchozího. :)
Hotovo


avatarSiam 6. 4. 2012 | 21:27

jo a neni to nic proti Chichtovi,jen abych věděl co dělat ,kdyby se to stalo znovu mně.


avatarchichtofnuk 6. 4. 2012 | 21:32

já se teda domnívám a mám odzkoušemo, že když se vzdám jednim - jde do taverny. Vzdám se druhzm - jde do taverny. Vzdám se třetim - jeden z předchozích dvou zmizí.
Podle mě je to bug - kterej rozhodl hru.


avatarOr1 6. 4. 2012 | 21:37

zadnej bug...proste to tak je...


avatarchichtofnuk 6. 4. 2012 | 21:43

jako pro mě neni problem to potvrdit, jen bych byl rád kdyby mi to vysvětlil někdo, kdo tomu rozumí...
(nejlépe Maras, NW, prostě někdo kdo o tom vá větší přehled)


avatarChuckNorris 6. 4. 2012 | 21:45

No, ted jsem to zkoušel a funguje to tak, že 1. hero, kterej se vzdá, tak jde napravo(spletl jsem se), 2. nalevo a pak se to takhle střídá.


avatarchichtofnuk 6. 4. 2012 | 21:49

takže chápu správně, že šli do taverny oba dva?


avatarChuckNorris 6. 4. 2012 | 21:53

Měli by tam jít oba dva... Jediný, co by ti toho Alamara mohlo vykopnout je, pokud by ses vzdal se 3ma herama.


avatarGaborn 6. 4. 2012 | 21:57

Podle mě to bude rozdíl ve vzdání a kapitulaci. Při jednom zmizí ten předešlej a při druhým tam budou oba dva. Ale na tohle odpoví nejlíp NW. Mě se už hodněkrát stalo, že sem si neuvědomil to, že sem předtím kapituloval s hlavním a barvičem sem utekl, tak mi zmizel. A nechápu chování chichta. Prej bug. :) Bože, prohra tak bolí. Bugů ve hře je milion a sám jich hromadu využívá, ale jeden ho sejme a je zle. Takovej Maras by bez bugů asi nikdy nevyhrál :-D


avatarGaborn 6. 4. 2012 | 22:16

Možná to bylo tím dnem. Oba byli napadani jindy. Jednou v tahu Chichta a potom v tahu Siama. Ale je to jen teorie. Kdyby s oběma utekl v jeden tah, tak tam asi budou. Jak zkoušel Chuck.


avatarGaborn 6. 4. 2012 | 22:23

Tak podle mě tohle problém není, ale je to tvoje chyba. Každej ví, že se hrdina ztratí, když 2 krát utečeš. To že si je někdy měl oba dva sem napsal v předchozím příspěvku proč. A tady jde o to, že mě osobně přijde, že při každý prohře máš nějakej problém. :) A tohle chování moc vážně mě trochu děsí.


avatarChuckNorris 6. 4. 2012 | 22:24

No jo, jsou to jen spekulace a nikdo nic neví přesně.
Já to dělám pro jistotu vždycky tak, že pokud se s hlavnim vzdám nebo vykoupim, tak neriskuju a když mi v tom samym kole sejmou i barviče, tak ho nechávám radši umřít!
To je pro mě jistota!


avatarChuckNorris 6. 4. 2012 | 22:26

A Chichte, nemaž svoje komenty, pak vypadá Gaborn jako samomluvec.. :D


avatarGaborn 6. 4. 2012 | 22:27

Jasný no, ten barvič určitě není tak super jako hlavní. Ale chicht asi hamounil. Možná se učil u Nivena. :-D


avatarchichtofnuk 6. 4. 2012 | 22:36

já ten comment smazal a poslal gabornovi na ICQ, jelikož to nebylo k věci a nechtěl jsem tuto věc rozmnělnovat do marginálních problémů.

Alamar se vykoupil i s army, Sephior se vzdala (barvič). V taverně jen sephior


avatarChuckNorris 6. 4. 2012 | 22:51

Prakticky je to, tak, že vykoupenej hrdina jde v knajpě doleva, při vzdávačce doprava.
Teoreticky by tam měli teda zůstat oba.
Nezbývá, než si počkat na názor odborníka.. :)


avatarUnreal 6. 4. 2012 | 22:54

mozno je to o nahode, kazdopadne ako pise Chuck, ak vykupim hlavneho, uz neriskujem farbica, necham ho radsej skapat, ale som tiez zvedavy co napise niekto kto tomu naozaj rozumie alebo si to uz odskusal


avatarchichtofnuk 6. 4. 2012 | 22:56

OK

tak věc se má tak, jestliže utečou DVA hrdinové (nebo se vykoupí) v jednom tahu, tak jsou v taverně oba.

Jestliže ale utečou v jeden den, ale jeden ve vašem tahu a druhý v tahu soupeře. Tak druhý překryje prvního a už ho jen tak nevydolujete.

takže moje blbost, aspoň jsem chytřejší...


avatarOr1 7. 4. 2012 | 15:31

me stalo posledne 50 000 najit sveho hrdinu :-D


Odehrané hry



# 185721:01. 5. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Cyra   Sephinroth kobka
random velikost     obtiznost
cas1. týden

# 185701:04. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185711:028. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Gundula   Loynis kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185691:030. 12. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

 
 
1 / 1654
další > poslední >>