Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 83441:024. 11. 2011
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Gunnar   Gelare soutok
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
kobka Gunnar   Gelare soutok
random velikost     obtiznost
cas4. týden

Screenshoty

screenshot
screenshot
screenshot
screenshot
screenshot
screenshot

Komentáře

avatarChuckNorris 24. 11. 2011 | 22:33

Alexovi nějak nefungovala zapomětlivost, já měl naopak celkem štěstí na rezist a morálku.
Blesk za necelý 2 kila mi taky pomoh.
A ve finále se Alex nestihl vzdát. :)


avatarChuckNorris 24. 11. 2011 | 22:34

Samozřejmě přes 300 troglů taky pomohlo.. :)


avatarChuckNorris 24. 11. 2011 | 22:35

Poslední screen je ze špatně vygenerovaný mapy, kdy mi Alex nedojel 1. den o 2 kroky do hradu..
Celkem funny.. :D


avatarLord.Alex 24. 11. 2011 | 22:39

Pokud někoho napadne, proč nejde zapomnětlivost na expertu na jeho jednotky, nech napíše. NE art neměl žádnej:=)
Pak mě taky stálo boj, že jsem nevedel, že po morálce a nasledném waitu, morálková jednotka pojede driv, nez klasický waitovky, takto sem přišel o 3 anděly což také nepomohlo. Jinak vykoupit tenhle debilní hrad opravdu NEJDE. nekolik krypt, dve trpaslíkárny a prsto bylo max.to co bylo na obrazku. Ale ta zapomnetlivvost to rozsekla no, zabit pak 300 tech blbců kdyz mi mrdá jednotky 200 bleskem nejde


avatarAmroth_CZ 24. 11. 2011 | 22:45

Nejsem si jist, ale zapomětlivost když už neudělá to, že střelecká jednotka nebude střílet (což by měla :D) tak ta střelecká jednotka by měla určitě brát co nejmenší škody..
vlastně protiklad přesnosti..

Zapomětlivost právě z tohodle důvodu nepoužívám... vždy to udělá něco jinýho :D


avatarLord.Alex 24. 11. 2011 | 22:48

Mě to ale nedělalo nic, kouzlo nešlo zakouzlit


avatarChuckNorris 24. 11. 2011 | 22:48

Přidávám ještě screen skillů(kvůli objasnění tý zapomnětlivosti).


avatarPetoPalo 24. 11. 2011 | 22:49

Haluz ten screen :D ,keby Alex nesiel do rozhladny-tak je v hrade...
A stelci obaja rezistli.....


avatarSD 24. 11. 2011 | 23:50

Me to delalo s Berserkem.
Misto kouzla se ozval jakejsi pitomej zvuk a samozrejme Berserk se nekonal.
Kdyby to jednotky rezistly, ukazal by se
stit jak odrazi kouzlo.
Doted nevim co to bylo.


avatarChuckNorris 25. 11. 2011 | 0:00

Joo, s berserkrem se mi stala ta sama vec a taky nevim, cim to bylo. Ale myslim, ze Alexovi to pri kliknuti na to kouzlo rovnou hodilo hlašku, že to nejde použít. Prostě jako by moje jednotky byli imunní. Jediný, co mě napadá je, že exp. rezist možná zajištuje imunitu proti některejm \"slabším\" kouzlům.


avatarGaborn 25. 11. 2011 | 0:09

Jojo, vypadá to, že expert resist bude mít za následek imunitu na kouzla mysli. Co si tak zpětně vybavuju, tak to samý se stalo alexovi i se mnou, když sem měl expert resist, že mu to nemohlo hodit berserk ani zapomnětlivost.


avatarMaras 25. 11. 2011 | 0:15

ale prd, může za to metál kuráže, dokáže to posrat i berserk a co sem teď četl tak i blind a to waitování po morálce se dá podle mě vypozorovat dřív než za 1000 her, ale dost už \"mařasování\", ať Alexe nebolí hlava...http://heroes.thelazy.net/wiki/Badge_of_Courage...fa
kt nechápu, že všichni radši budou přisuzovat skillu vlastnosti který nemá, než aby se zeptali vševědoucího googlu:D


avatarLord.Alex 25. 11. 2011 | 0:19

zas si prostě nejlepší a věevědoucí, škoda, že tě nikdo jinak nebere:)


avatarGaborn 25. 11. 2011 | 11:04

Tak koho by napadlo, že art na morálku má více funkcí, když je tam napsaný nemá že. To podle mě nevěděl ani kekel s NW.


avatarImposieble 25. 11. 2011 | 11:40

tak tak, asi si tie arty treba poriadne nastudovat:D a kekel to nevedel urco lebo si pametam ako sa cudoval ze mu nejde berserk


avatarImposieble 25. 11. 2011 | 11:40

*zase:D:D


avatarMaras 25. 11. 2011 | 12:24

tak sem assi opravdu jedinej vševědoucí (o tom že to nefunguje na berserk sem se dozvěděl už relativně dávno)....jinak každýho logicky uvažujícího člověka by napadlo zeptat se googlu, než špekulovat o voze a o koze....jinak sem rád že už i Alex objevil pořadí tahů jednotek v boji po waitu, po dalších 1000 hrách to s touto nově nabytou znalostí jistě dotáhne až do TOP 10:D:D:D


avatarKekelZpekel 25. 11. 2011 | 13:40

Pořadí jednotek v boji je publikováno v mém návodu. Leč, ten jsem nikdy oficiálně nevydal :-D


avatarGaborn 25. 11. 2011 | 13:56

Tak o tom sem nikdy neuvažoval. To je prostě logický, kdo kdy táhne ne :-D


avatarLord.Alex 25. 11. 2011 | 15:27

no hrát a hlavně dostávat tak snadný mapy jako má maras, je tam každej:=)


avatarNightwright 26. 11. 2011 | 8:56

Gaborn: věděl, spíš mě překvapuje že je tu tolik lidí co nevědělo :)


Odehrané hry



# 185701:04. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185711:028. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Gundula   Loynis kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185691:030. 12. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 185561:08. 4. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Alagar   Solmyr soutok
random velikost     obtiznost
cas1. týden

 
 
1 / 1653
další > poslední >>