Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 53261:012. 10. 2010
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Solmyr   Tyris hrad
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
věž Solmyr   Tyris hrad
random velikost     obtiznost
cas1. týden

Komentáře

avatarLord.Alex 12. 10. 2010 | 18:24

Solmr je dobrej soused:=) vid kekele:=)


avatarImposieble 12. 10. 2010 | 18:45

cumim no,, koniec druhy den bez boja,,, pre dalsie generacie... ak chcete vyhravat len na tom ze vam prvy tyzden da do tavernu lepsich herov, tak mi o hru ani nepiste.. take paradne hry my stacia na turnaji.... a ja myslel ze alexovi nejde o elo ale o dobre hry


avatarLord.Alex 12. 10. 2010 | 18:48

A bůůůůůůůůůů a bůůůůůůůůů:=)
Nrmální hra ty voe, s Tomisem máme takovéhle 4 z 5 a každou sme dohráli, kekel mě solmyrem zničil první tejden xkrát a napsal to, nevim co je na tom? um každej vyjet a pak říct sme blízko, dáme novou, nebo nemám hromádku u dolu dáme novou, rozbl sem se v cryptě dáme novou atd.HRAJE SE OD PRVNIHO DNE!!! nechápu proč by to mělo bejt jinak.


avatarImposieble 12. 10. 2010 | 18:48

uz 5 6 den to moze byt o tom, kto ako rozmysla,, ale 2 den proste nie...


avatarLord.Alex 12. 10. 2010 | 18:54

Jo smula nic víc, nic mín.


avatarChuckNorris 12. 10. 2010 | 22:28

Taky nevim, co je na tom prohrát 2. den...
A ty kecy o tom, že jde někomu jen o ELO, když regulérně vyhrál, přímo miluju....


avatarAersen 12. 10. 2010 | 23:53

mno jestli nejde tak trochu o to, že taková hra je zcela jednoznačně vyhraná ne hráčem, ale tím, jak je nagenerovaná mapa, je to na začátku hry, takže je to maximálně zřejmé - vítězství pouze díky mapě, a protože je to na začátku hry, tak je otázka, zda to zapsat .... zapsat si něco, kde to mapa rozdala tak, že to šlo vyhrát druhý den, když ta hra nestála skoro žádný čas, a dala by se dát hra druhá, kde by se mohlo hrát o to, kdo je lepší a ne o to, kdo to má rozdané na vítězství ve druhém dni, myslím, si (a nikomu to nevnucuju) že toto se dá oželet a nezapsat, záleží na každém.....

takhle to působí tak, že hráči, co si to zapsal, šlo pouze o to, získat jakýmkoliv způsobem skalp soupeře, a ne o to, dostat ho svou lepší hrou... a to už nepřímo s ELO souvisí, řekl bych ....


jinak toto bych bral jako jiný možný pohled na věc... ne jako že mám pravdu a vlak přes to nejede :D


avatarLord.Alex 13. 10. 2010 | 0:47

Aersene, on mohl hrát dál, neviděl sem jeho hl.hera ani hrad, jen barviče. Vysral se na to. Jasný, asi by dostal, páč bych na něj hned jel, ale kdo ví...Nevim co s tim děláte všichni, měl smůlu a tečka. Mě jde o princip, že něko řekne, sme vedle sebe, to hrát nebudu. Co to je za kravinu?
Nebude? Ok, tak at to teda regulérně vzdá a pak mužem hrát znova. Tohle fakt umí každej jezdit a pak napsat sme u sebe dáme novou. Já osobně hrál takovejhle her x. Jakej je rozdíl prohrát druhej den díky stestí, nebo jakej je rozdl prohrát třeba 10 den díky tomu, e např.soupeř má expert slow a já nic proti? To už je fairovejsi jen proto, že je to dál? Nebo jakej je rozdíl prorhtá 7 tejden díky tomu, že najdu třeba knížku vzduchu a soupeř ne atd.? Je to o stesti taky. A jak píše Chuck, to u se pak hledaj jen argumenty


avatarAersen 13. 10. 2010 | 9:09

tos asi nečetl Alexi, co jsem psal..... to že má jeden v mapě víc štěští na mapu, je u random map pravidlem.... ale když to štěstí přijde takhle rychle a ani mu nemusíš jít svou hrou naproti, tak je to výhra fakt zadarmo, bez investice času, jo když hraješ už třetí týden a nemáš mass haste nebo mass slow a soupeř jo, tak je to něco, co se vyvrbilo až v průběhu hry a nikdo na začátku nemohl vědět, že to tak bude, když máš ale hned druhý den nabito na výhru, tak je to snad trošku jiná situace, nejsem proti tomu hrát, když jsou soupeři den dva od sebe, ale proti tomu, když jsou kousek od sebe a jeden to má mapou ložené na výhru..... navíc jsem ten můj příspěvek myslel víc v obecné rovině chlape, ne přímo a jen na tu vaši hru.... víš jak, každá mapa je jiná a někdy mají šanci oba, i když jsou vedle sebe a pak je zbytečné křičet, že to nebudu hrát kvůli blízkosti, na tom se s tebou shodnu......

spíš myslím, že nadhled hráčů by měl eliminovat zjevné nespravedlnosti mapy, co je to za hru, když má jeden u sebe utopie a druhý ne, když má jeden víc měst a druhý jedno, atd.... to by si hráči asi měli sdělit a dohodnout se, jak se s tím vypořádat, nebo to zkusit, ale zjevně nespravedlivou mapu nezapsat, a už jsem tu potkal pár hráčů, se kterými se na tom dá domluvit, ono totiž ne každé vítězství je vítězství vybojované hráčem, ale říkám, nikomu to necpu, ať si každej hraje co chce,zapisuje co chce, já se podlo toho taky zařizuju a s člověkem, se kterým se neshodnu, mě nikdo přece nenutí hrát další hry ne :D (jo a tím Alexi nemyslím tebe, páč hry s tebou jsou fajn, i když v některých věcech se neshodnem, vono stejně, když vezmu, že ti ELO lítá cca od 1780 do 1920, tak pořád jsi stejný hráč,na jehož kvalitu hry ELO nemá vliv, ale nespravedlivě namíchaná mapa ano ..... ta má vliv na každého....


jo a random mapy jsou nespravedlivé (většinou) to co jsem psal, pak platí fakt pro ultra nespravedlivosti, asi víte, jaké to mohou být....zbytečné je rozepisovat, nad ty normální se holt člověk musí povznést :D


avatarIMRO 13. 10. 2010 | 9:45

Nechtěl jsem ,ale musím.Alex to snad napsál jasně.Sportovním termínem každé utkání začíná úvodním hvízdem rozhodčího.Ale pak je brečení,že ja začíném přemyšlet až v šesté minutě a předtím dostanu gol,je víc než dětinské.A je to jedno,jestli ten gol je vlastenec,nebo Boží ruka,gol platí,když ho rozhodčí uzná.V tomto případě je rozhodčí generator.A z jakých pohnutek hraje soupeř,to prosím ponechejme soupeří.Ten kdo jsi váží soupeře,je schopen vížit si i sebe.


avatarAersen 13. 10. 2010 | 11:14

jenže když v druhé minutě po hvizdu rozhodčího zjistíš, že máš 2x větší branku než soupeř, nebo že soupeř má 2x více hráčů, tak je na zváženou, jestli je sportovní pokračovat ..... navíc, když reklamace jsou uznávány do 7. minuty :D

a domluva hráčů je u mě nad generátorem mapy, hra je o hráčích a jejich domluvě, ne o generátoru...

a co se Alexe týče, vždy mě předem upozorňoval, že hrajem, i kdybychom měli být kousek od sebe.... to zase aby bylo jasno...


avatarChuckNorris 13. 10. 2010 | 11:32

Jestli ho druhej den viděl Ipm barvičem, tak nemusel vzdávat a moh aspoň postavit citadelu(a kdyby Alex nedojel hned další den, tak třeba i castle).
A to by se s manou na jeden kulák těžce dobejvalo, kdyby se v hradu zabarikádoval se všim co by mohl mít k dispozici.
Prostě se vzdal, prohrál regulérně a hotovo.
Nevim co tu furt řešíte :)


avatarAersen 13. 10. 2010 | 11:46

1. den upgr. střelců nebo stavba střelců, 2. den se obvykle staví příjem na 1000,- a místo toho stavět citadelu a 3. den castle znamená stop rozvoji, dát 7.500 na obranu a mít přitom příjem jen 500.... to je o ničem, a nedá se ekonomika již rozjet, tolik k příspěvku jak by se to dobře bránilo :D, ale v podstatě, je to fakt na na přístupu toho, co to vyhrál :D

spíš by mě zajímalo, jak od sebe vůbec ta města byla daleko (kolik dnů jízdy), jestli mezi nimi byli neutrálové a případně jací... ale to už jen pro dokreslení situace, ne že by to mohlo změnit názor kohokoliv z diskutujících ...


avatarChuckNorris 13. 10. 2010 | 12:06

Já jsem neřek, že by ta hra byla pak bůhvíjak kouzelná, ale řek sem, že ubránit by se to prostě dalo.
A možná i s tou citadelou, která zas tak drahá neni.


avatarIMRO 13. 10. 2010 | 12:39

Nejde my o hru.Tá skončilá.Alex výhral,Imp to potvrdil,Finito!Mne jde o spůsob,jak Imp, reagoval.Považují ho za nešťastný.Taky jsem to psál jako všeobecnou úvahu tečka


avatarNiven 13. 10. 2010 | 16:27

Tak musím si sem napsat taky můj názor. :D Takže jsme blízko dáme novou je opravdu blbost. Právě v těchto hrách to bývá nejvyrovnanější a jsou ty nejlepší boje. Každý vymýšlí ty největší kekely proti soupeři a snaží se ho zničit, když jste blízko. To bývá nejvíc žabomyších válek, což mi vyhovuje. A hra není zdlouhavá.


avatarPetoPalo 13. 10. 2010 | 16:45

Tak tak Nivene. A hlavne v H3 férové mapy neexistuju!!! Je jedno či príde Solmyr v 2 den,alebo 2 tyzden je za hordou kostier svitok s imploziou..... Prehra ako prehra...


avatarImposieble 13. 10. 2010 | 19:33

1 den postaveny 3 herovia s mizivou armadou, postaveny strelci, skupena army,, disponsibilny zostatatok na ucte bol pod 2000 goldov, druhy den(a to som bol cerveny- cize alex este nehral 2 den) som ho barvicom nasiel kusok odomna, takze v 2 dni by na 100% dosiel do mojho hradu,mohol som tak postavit citadelu a branit s 20 strelcami, 7 gogmi 40 pikemanmi a 10 impami(aj to za cenu stratenej moralky...),,, alex mal hordu upg modrych sracov, gargoyle ktore preletia svoje, k tomu vili a vzusnych plus ten koulac,, cize keby poslal solmyra preriedit strelcov tak mu na druhom herovi z fluxu ostane 30 many do boja(aspon myslim, ze to bol ten hero)-- este vidi niekto nejaku sancu ubranit?... takze ano, alex vyhral len preto ze mu dalo na herov vacssiu armu,,, prave preto by to bolo fer vymenit... a vyhral som x nevyhratelnych map, a prehral x vopred vyhratych map,, lebo ludia su ludia, robia chyby, a to robi tie hry zaujimave,,a je to tak preto, lebo je cas zahrat dobre a zle tahy 2 3 tyzdne atd... tu bol druhy den,, preto je podla mna normalne dat novu mapu


Odehrané hry



# 185721:01. 5. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Cyra   Sephinroth kobka
random velikost     obtiznost
cas1. týden

# 185701:04. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185711:028. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Gundula   Loynis kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185691:030. 12. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

 
 
1 / 1654
další > poslední >>