Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 42131:015. 7. 2010
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Tyris   Loynis hrad
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
hrad Tyris   Loynis hrad
random velikost     obtiznost
cas6. týden

Komentáře

avatarAersen 15. 7. 2010 | 21:42

děkuji za hru, mapa mi tentokrát přála víc... o tom to bylo ....


avatarH34D 15. 7. 2010 | 21:46

Mno tak to je fakt paráda, můžu hrát líp, můžu objevit více území, vybojovat více věcí, můžu se klidně pojebat, ale když mapa nageneruje "random relikvii" takovým stylem, že jednomu dá přilbu námořníka a druhému štít ke všemu +4. Jednomu dá konzervatoř s 1 andělem, druhému se 4. Jednoho hráče naučí dimensku, let i implozi a druhému ukáže prostředníček, tak jo, fajn, super hra. Tři zajebané hodiny mého života, tohle už fakt nehraju.


avatarIMRO 15. 7. 2010 | 22:19

V opáčném případě by to byly 3 hodiny soupeřova života,To by Ti nevadilo?


avatarGaborn 15. 7. 2010 | 22:25

S tím musíš počítat :) kdybych to měl řešit já, tak sem už v Bohnicích.


avatarImposieble 15. 7. 2010 | 22:46

nemal si ho vybuchat,, uz to fakt prestane hrat:D ,, ale tesim sa s tebou:)


avatarKekelZpekel 15. 7. 2010 | 23:14

Čím déle hra trvá, tím víc se ztrácí rozdíly mezi kvalitou hráčů - 6. týden ti těžký monstra porazí ( tím pádem se naskilluje ) kde kdo. Takže brutit, brutit a brutit co nejdřív ;-)


avatarMagi 15. 7. 2010 | 23:21

Kekele, stím časem máš pravdu, čím delší tahy, tím líp. :)


avatarNiven 16. 7. 2010 | 0:11

Jo tak o tomhle bych mohl hodně povídat, komu mapa nadržuje...já si to už tak neberu, prohraju, neva dáme odvetu a vyhraju příště neřeším, jednou se to vždycky otočí"D naděje pro výhry žije


avatarAersen 16. 7. 2010 | 11:29

po pravdě on to i tak H34D mohl vyhrát, ale to by nesměl

a) jít svým hlavním hrdinou po mém průzkumníkovi (v blízkosti portu )
b) a mít u toho cca jen třetinu many, kterou mít mohl

protože armádu měl v té chvíli silnější a po seslání mass prayeru se mi vyrovnal i silou, já měl implozi za 1200, on měl obyč blesk za 600, tzn. s plnou manou by to asi dal on, a měl rezistenci, první moje imploze se nechytla a on měl sekal jednotky, kterýma jsem se musel pro jeho převahu střelců hrnout dopředu....

když jsem ale poté, co mi napadnul průzkumníčka zjistil, že má cca 48 many, šel jsem hned po něm...

jinak v naší první hře jsem opoměl diplomacii, on si vzal heroea s diploamcií a svou armádu zdvojnásobil, což je rovněž celkem slušné zvýhodnění, když já na diplomacii nehrál

a konečně vzít si Lyonise, tak je taky krutý náskok do hry.....


Odehrané hry



# 185701:04. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185711:028. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Gundula   Loynis kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185691:030. 12. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 185561:08. 4. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Alagar   Solmyr soutok
random velikost     obtiznost
cas1. týden

 
 
1 / 1653
další > poslední >>