Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 40161:027. 6. 2010
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Adela   Crag Hack tvrz
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
hrad Adela   Crag Hack tvrz
random velikost     obtiznost
cas6. týden

Screenshoty

screenshot
screenshot

Komentáře

avatarH34D 27. 6. 2010 | 19:56

Soupeř nezakázal diplomacii, tak jsem toho hned využil, sice z mojí rasy se ke mě nepřidalo nic, ale krom Gorgon a earh elementů jsem využil i gargy a vážky, abych brzy porazil těžké creepy. Málem jsem však failnul na zásobárně kyklopů, do které jsem frajersky naběhl jen s 3 andělama a 19 upgradovanýma vážkama, přičemž ona byla plná 5x8 kyklopů, z toho jeden oddíl upgradnutý. Armádu jsem měl v 7 oddílech - vážkama jsem kyklopy akorát blokoval, aby nemohli střílet, zakouzlil jsem expertní kamennou kůži a štít, ale stejně 1 Anděl dával jen 77 dmg a na oplátku od 7 kyklopů dostal za pade. Vážky jsem samozřejmě oželel, ale andělé naštěstí přežili všichni s životy 9, 18 a 23, skoro jsem nedýchal :) Mno ve hře to byl pak krátký proces, zabral jsem hrady, chudák Aersen byl úplně mimo, tak si ještě na 2 utopiích ZTROJNÁSOBIL staty, ale díky velkým ztrátám už se nevracel a rovnou to vzdal.


avatarAersen 28. 6. 2010 | 11:39

1. diplomacii vždy zakazovali protihráči a já na to v této hře zapoměl

2. ani jsem nevěděl (má chyba) že Adéla má diplomacii jako základní vlastnost

3. když jsem viděl Adelu před vjezdem na mé území s její armádou - spočtětě si sami, kolik toho měla, věděl jsem, že to v hradě ani jinde nedám, proto jsem před soupeřem utekl a zkusil štěstí v dračích utopiích - co kdyby tam byla kniha země a imploze :-)), ato i za cenu ztrát ... s těmi jsem počítal...

4. pokud jsem byl mimo, tak opravdu jen silou mé armáda, tu drtivou převahu soupeře (získanou diplomacií) jsem nečekal ....

5. a to platí pro více her... hráči z top 10 až top 15 - ti lepší a mnohem lepší než já, hrají pouze na skilování hrdiny, každé kolo bojují s neutrály... ano, tato taktika vede k vítězství a z tohoto pohledu je správná, ale hru to tak trochu zabíjí - alespoň z mého pohledu, každé kolo čekat na nekonečné boje soupeře... to už je na hranici totální nudy a nebaví mě hrát také tak (navíc bych to ani tak dobře neuměl, jsem zvyklý, kdy se nas u pc na heroes tlačilo 4-6 hráčů, a boje s neutrály se vedly, jen když bylo třeba je zabít a když nechtěli utéct... netvrdím, že je to správně, hrdina se tolik nenaskiluje, ale hra je rychlejší.... tady je to tak, že se (až na vyjímky dané mapou a vzdáleností soupeřů) 2 až 3 hodiny soutěží o to, kdo si víc a dřív naskiluje hrdinu a pak hurá jedna akce, kdo má víc štěstí a má na svém území víc artefaktů/nestvůr, ten se lépe a více naskiluje...

6. po hře s H34D jsem začal hru s Peto Palo, hrál za nekro a když jsem dle délky tahů v prvním týdnu pochopil, že taky bude bojovat kde s čím, aby si nabral kostlivce - což je ovšem normál taktika za necro - tak jsem při představě doby strávené každé kolo při čekání na jeho boje na konci týdne utekl ze hry, za což se mu omlouvám...

7. takže asi tak.... jojo zlaté scenario maps, kde víte o soupeři, o průjezdnosti k němu a jdete si od začátku hry po krku ...

jedná se o čistě můj subjektivní názor, a netvrdím, že je správný, je to jen můj pohled na věc...

jinak soupeři gratuluji k výhře, zahrál výborně... jeden z nejlpších, se kterými jsem hrál.. lepší byl už jen nightwright.... ale zase s tolika hráči z top 20 jsem nehrál... a v podstatě jim nemá hra se mnou asi moc co nabídnout... to skilování je na mě příliš intentzivní ... no třeba tomu příjdu na chuť, ale nevím, nevím...


avatarAersen 28. 6. 2010 | 11:40

porážku potvrdím nejpozěji zítra večer... nechám to tu jen, kdyby k tomu proběhla nějaká disuze, aby to nezmizelo v odehraných hrách....


avatarH34D 28. 6. 2010 | 12:16

S délkou tahů se nedá nic dělat, nejdelší tahy, co jsem zažil měl Kekel, normálně jsem na pozadí koukal na seriál a během jedné hry jsem stihl projet i pár dílů :) Prostě to už je daň za to, když se někdo snaží o dokonalost.


Odehrané hry



# 185701:04. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185711:028. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Gundula   Loynis kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185691:030. 12. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 185561:08. 4. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Alagar   Solmyr soutok
random velikost     obtiznost
cas1. týden

 
 
1 / 1653
další > poslední >>