Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 169671:014. 4. 2019
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Tyris   Valeska hrad
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
hrad Tyris   Valeska hrad
random velikost     obtiznost
cas5. týden

Komentáře

avatarLord.Alex 14. 4. 2019 | 23:55

Zrcadlové Lko, kde jsem byl tak nějak rychlejší, dřív vybral dostupné utopie a pak i sebral scoobymu hlavní hrad a tim pádem bylo už vlastně po hře no.


avatarScooby 15. 4. 2019 | 0:38

Celou hru jsem mel lepsi staty, lepší start. Ja se pred utopiema premistil pro vzkriseni a Alex pak vybral diky tomu o 4 dny dříve utopie a staty mírně otocil plus tam byl rovnou klobouk a kniha země..

Sebral mi hrad diky DD - klobouk z utopie a ultra dlouhemu tahu archandělů s botama rychlosti a stajema.

Nepadla mi holt magie země a Alex mohl portit na jakykoliv hrad a ja ne i když jsem mel branu taky, tak ho neslo vzít zpět ani dobit jeho.

V závěrečném fightu army na hp jsme meli defacto téměř totozne, Staty taky, stejna kouzla.

Gege.

Každopádně tady je videt jak je mirror mapa nudna a o ničem.
Nejenom ze clovek vi přesně kde co je na neodhalené mape, ze to muze vybrat i 2x, ale muze si pri utoku na svym vlastnim uzemi spocitat odkud mu to da az do soupeřova hradu.
Uplne to kazi krasu Heroes.
Hrajes 2 stejne hrady, na soupeře jet brzo nejde defacto nikdy, protože mate to same a v hradu to vzdy druhej do 3 týdnů ubrani = nuda, fighty stejnych jednotek, opet nuda




avatarLord.Alex 15. 4. 2019 | 1:02

Mě vždycky baví, jak někdo řeší, kdo by lepší první, či druhej tejden, kdy je to jedno..Heroes neni závod a jestli někdo má o 2 císla víc ci o hrad víc je jedno, duležitý je konec a náskok 4 (podle mě i víc) dnů ja na zrcadle docela zásadní a to rozhoduje.

Jinak ale podle mě je zrcadlo naopak právě v tom, že víš co a jak super, protože můžeš taktizovat. Zda je vhodnejsí to či to, víš právě co a jak. Jsou to šachy.
Na random mape tě muže prostě mapa vosrat brutálně a kor na 2sm4, kde jeden má 2 cesty, druhej 4, extremne záležáí na povrchu kolem hradu atd.
Scooby by měl zkusit ale i jiné mapy, hrát randomy treba..Já hrávám randomy běžně a sice se stane občas voser, ale to holt muže potkat priste soupeře třeba, ale je to změna. Nicméně zrcadlo mi prijde nej.

Nicméně to je jen můj pohled na věc a debatovat se SC nemá smysl, by bylo vlákno o 50 prispevkách:) Já ocenuji hlavně, že hra probehla bez problémů. Snad to vydrží:)


avatarH34D 15. 4. 2019 | 7:04

Názory na mapy se můžou různit, ale pomyslné vodítko k tomu, co je zřejmě lepší, může být to, že ve světové (ruské) lize se snad v 90% hrajou jen zrcadla...


avatarKotletka 15. 4. 2019 | 11:11

Mělo by se tu přidat tlačítko pro Scoobyho (a vlastně i další lidi) jménem "mapa/sec.skilly mě vosrala/y".

Křídla dolu u holubice znamená "soupeř nehrál/nejednal fér".


avatarScooby 15. 4. 2019 | 19:59

V ruske lize hrajou hlavne Jebus.
Potom tu mapu co začíná šestkou. Pak zrcadla a pak i 2sm4d3.

Tam jde o to ze ta hra te ma bavit.
Proto to hrajeme ne. A my s Alexem se stretneme v 5 tem tydnu se skoro totoznou army. Totozne spely ja mirne vyssi def jinak uplne stejne skilly. On mel akorat uz upnute archandely - cerveny hráč..ja je zrovna koupil. A co v té hře rozhoduje? Jestli jednomu padne magie země a druhymu ne?
Zvlášť kdyz ja za Valesku mel statisticky vetsi šanci ji dostat nez Tyris co je knight?

Je ta mapa nejvic balanced? Ano, je.
Ale je to totálně nudny.


avatarLord.Alex 15. 4. 2019 | 21:33

červenym hráčem to nebylo:) spíš tim, žes je nebyl v hradu vylepšit. Mj proč řešíš magii země? za celou hru jsme jí nepoužil, neb padla tesne pred koncem, takže to,že jsme zabral ty veci rychleji nemelo s nějakou zemi co delat. Vsechny utopie jsem dával aniz bych mel vubec basic zem, tu jsme dostal az pio posledni utopii. Do hradu jsme ti taky dojel diky Dd a pohybu a nplanování tahu a ne s TP. Ten jsem vlatsne pozuzil jen abych si zkrátil cetsu k tobe.

Každýo teda holt baví něoc jiného, mě a většinu baví mít vyrovnanou mapu, kde tě mapa neosere a ty musíš prostě využít všeho co jde co nejefektivněji. Každýho věc nu, mě zas přijde extremne nezábavný hrát jebus:) Mj muzes zksuit hrát zrcadlo Mko. map na hrnaí je obecne dost, vzdy je co hrát.


avatarScooby 16. 4. 2019 | 6:40

Kdybys nemel magii zeme, tak ti killnu hera ve vlacku a vyměníme si hrady?


avatarH34D 16. 4. 2019 | 7:10

Scooby - k mapě, V ruské lize se hraje hlavně Jebus, ale tím myšleno mt_Jebus. :) To určitě nejméně v 50% případů. Zbylá menší polovina náleží mapám, z nichž dvě jsou další zrcadla, tedy h3dm1, jebus v původní verzi, 6lm10a na XL+U, mt_Diamond s dalšími 6 počítači a 2sm4d(3) s podzemím. Sám si řekl, že zrcadlo si hrál jen jednou, tudíž teď dvakrát, to si nemyslím, že je dostatečná zkušenost na to, abys pronášel soudy o tom, že je to nuda a ničí to krásu Heroes. Taky není ostuda, že si prohrál, když Alex to má nahráno a na této mapě mě dal i 3x v řadě.

Pamatuju, že před cca rokem a víc jsme neuměli tolik hrát h3dm1, přišlo nám to velké a hra trvala dlouho. Je třeba se to trochu naučit, zrychlit to pak zjistíš, že hra běžně končí v době kolem 4. týdne a hráči se málokdy střetnou se stejnými armádami. Když mrknu do své historie hraní h3dm1 s Alexem, tak konce nastaly v 3, 3, 4, 5, 2, 3, 4, 4. týdnu. Podle screenů jsme měli po každé docela odlišné armády a výbavu hrdiny. Ta mapa je výborná právě když se hráči vydají na různé části mapy. Pokud se hraje pasivně a každý jen čistí svůj povrch/podzemí, je to asi horší. Nicméně i tak vzpomínám na nějaké zajímavé hry, které trvaly třeba 6. týdnů. Byl to Ssgsd vs Alex, kde Alex v nějakém rohu neviděl 3 exteráky na gianty a Ssgsd pak na něj měl přijít snad s 15 titánama (startovní město nebylo Věž). :) Sečteno a podtrženo, nejdřív si radši něco pořádně zahrej, prozkoumej to a až pak na to nadávej. :)


avatarScooby 16. 4. 2019 | 17:44

Testoval jsem to akorát tehdá s Beerwarriorem. Bylo to 1-1. Tam nejde o to ze Alex vyhral,nelíbilo se mi to od začátku.

Ten template by chtělo upravit. Stejne rasy se do zrcadlovek téměř nehrály. Je to nudný.

Zrcadlo jebus neni opravdovy zrcadlo protože U Jebusu dava smysl mit stejny podminky na start mnohem vic a pak můžeš porovnat kdo to vymyslel lip a dostal se dřív do te jebus supertreasure zony.
Tam to ma smysl mit stejný podminky, protože musíš vymyslet neskutecny veci a bojovat pořád na hranici rozbiti se.

Na tech ostatních mapach to je alespoň pro mě nudna hra o ničem.
Kdyby se upravil aspoň template na to, ze by slo hrat ruzne hrady, tak to nebude tak nudny



avatarLord.Alex 16. 4. 2019 | 23:41

No nevim, jak bys mi chtel sebrat muj hrad, když jsme měl jednou tak velkej pohyb jak ty k tomu dd a tys byl celkem zariznutej v rohu mapy, takze jsem presne vedel, kam leda muzes...fakt me nenapadá jakym stylme bys mi mohl sebrat muj hlavní hrad. Vláček bych zádnej ani nepotřeboval, šak jsem jel na tebe hned a hrad ti zabral bez vlacku taky.

Musíš hrát stejné rasy, aby to bylo kompelt vyrovnaný. Dál to prostě nemá smysl řešit, někoho to baív, někoho ne. Osobně jsme také byl zpočátku skeptický a podobné argumenty měl - že to je moc stejnavé - ale po prá hrách přesn ějak říká Head jsme zjistil, ýe to tak vubec nemusí být a většinou vůbec neni.
A co by mi vadilo poslední jsou stejné hrady...šak to je uplně jedno. leda v záverečném boji máš podobné jednotky no:)

Ale už to neřešte. Map je na výběr mylsim hodně, jestli někdo odmítá ale většinu hrát je jeho problém holt. Oobně krom dvou hraju všechny (mimo kazovky jako ring atd) a no problema. S Azgardem krom zrcadel jedme kazdou hru random a pohodička


avatarScooby 18. 4. 2019 | 21:56

Ja mel dd fly pak taky a nebudu ti vykládat jak bych tě obehrál. Ale šlo to kdyz bys nemel expert zem s městskou branou.

Samozřejmě ze vadi stejné hrady.
Na Jebusu mirror je uplne jedno ze jsi zacinal se stejnymi hrady kdyz vsechna tva lower army chcipne abys farmil jen konzervy a stromy.
Ale tady to je problem.
Protože nemuzes jentak vyjet prvni 2-3 tydny na soupeře se stejnými jednotkami a ocekavat ze ho zabiješ jeste k tomu v hradu.
Tim automaticky se hraje delsi hra, fighty zaverecny jsou o hovne se stejnými jednotkami. Ty fighty se musi hrat pak uplne ale uplne jinak.


avatarH34D 18. 4. 2019 | 22:47

Scooby já teda tuším, že nemá smysl tě o něčem přesvědčovat, ale opravdu ty zrcadlové mapy nemáš nahrané a to co píšeš není pravda. Mrkni na screeny her, co tu s Alexem máme, anebo mrkni na hry Acida a Beera, ti hráli turnaj téměř bez budov na jednotky a stylem jebus jeli jen na wyverny, anděly a kouzla. Máš v hlavě nějaký zajetý stereotyp toho, jak si myslíš, že se zrcadlo hraje, ale kdybys to potrénoval, zjistíš, že to tak není.

Nicméně i tak platí, co řekl Alex, dají se hrát i jiné mapy, to je v pohodě. Jen ty unáhlené soudy nejsou na místě.


avatarScooby 20. 4. 2019 | 9:48

Zkouším hrát dál na tvou radu. A prvni dobra hra vs Asgard z 5ti.
Za mě pořád bída. Strašně moc dělá rozdíl ten počáteční hero.


Odehrané hry



# 185701:04. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185711:028. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Gundula   Loynis kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185691:030. 12. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 185561:08. 4. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Alagar   Solmyr soutok
random velikost     obtiznost
cas1. týden

 
 
1 / 1653
další > poslední >>