Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 166501:018. 9. 2018
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Jeddite   Alamar kobka
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
kobka Jeddite   Alamar kobka
random velikost     obtiznost
cas7. týden

Screenshoty

screenshot
screenshot
screenshot
screenshot

Komentáře

avatarmaGe 18. 9. 2018 | 19:10

Zrcadlo... zrcadlo... 2:0

Vše mi krásně vyšlo, měl jsem lepší staty než slayer, lepší armádu než slayer, víc červených draků, dřív černé draky, větší level, lepší spelly, vybral jsem 2 dračí doupata a on žádné (padlo tam celkem hovno) :) Ovšem to by nebyl Slayer kdyby nezačal kempit hrad, kde jsem se ho snažil vypudit a v úvodním souboji se mi to nepovedlo.. pak souboje hrál líp, věděl jak hrát armageddon vs armageddon a jakým způsobem oslabovat moje draky a zabíjet mou armádu.

Vedli jsme souboje na více frontách, kde jsme končili tak 50/50, jednou vyhrál on, pak zas já. Pak se mi začalo se mi nedařit, Slayer takticky mařil moje plány a už jsem myslel, že je po mě, vítězství bylo fakt o kozy, poslední souboj probíhal u Slayera v hradu a já měl jednoho černého draka vs jeho armáda, no fakt drsná 6 hodinová hra, ze začátku jsem si dost věřil a pak to bylo takhle těsné.

Pěkně zahrané od Slayera a asi je hodně naštvaný, že tuhle hru prohrál, já bych byl taky.

Jo a měli jsme 5. týden mor, pěkná blbost. :) Tyhle náhodný mechaniky bych se ze hry snažil spíš odstranit.


avatarLord Slayer 18. 9. 2018 | 19:21

zatím co Mage, dostal šťastně magii země jako první skill a já jako poslední, což byla strašná nevýhoda a celkově to hru ovlivnilo. Samozřejmě bez magii země by se na žádnou Utopii ani nepodíval. Draky měl sice dřív, ale opět jen díky magii země. Je rozdíl hrát celou hru se základní magií s kouzelníkem nebo bez ní.
Otřes, nezasloužená výhra


avatarnaoblaku 18. 9. 2018 | 19:55

:D ani s Pepixem jste Mageho neporazili po společné konzultaci hry na skype :D? jste fakt provazci oba :D


avatarLord Slayer 18. 9. 2018 | 20:05

zatím co Mage, dostal šťastně magii země jako první skill a já jako poslední, což byla strašná nevýhoda a celkově to hru ovlivnilo. Samozřejmě bez magii země by se na žádnou Utopii ani nepodíval. Draky měl sice dřív, ale opět jen díky magii země. Je rozdíl hrát celou hru se základní magií s kouzelníkem nebo bez ní.
Otřes, nezasloužená výhra


avatarLord Slayer 18. 9. 2018 | 20:06

myslím si, že hodit kouzlo 4. stupně a hned na to se vykoupit je porušení pravidel.


avatarLord Slayer 18. 9. 2018 | 20:07

kdyby jsi aspoň nekecal hovadiny "provázku"


avatarmaGe 18. 9. 2018 | 20:22

Tak provázci se na mě spojili a radili si po skype jo? :D No ta hra byla těžká, jak kdybych hrál proti dvoum :D


avatarLord Slayer 18. 9. 2018 | 20:37

hrál jsi jen proti mě mladej


avatarnaoblaku 18. 9. 2018 | 21:39

hold je Pepix špatný trenér no :D


avatarmaGe 18. 9. 2018 | 21:42

Jo a mimochodem ti na výhru stačilo, kdybys poslední souboj v hradu proti mému jednomu černému drakovi rozdělil mantikory na 2 oddíly, ale to vás s Pepixem nenapadlo :D

Takže žádné štěstí, že jsem vyhrál, taky si tu hru mohl v klidu vyhrát. :)


avatarPepix 18. 9. 2018 | 21:44

aha a čemu by to pomohlo? já jsem zrovna tu finální bitvu nesledoval


avatarPepix 18. 9. 2018 | 21:46

ale jako reálně? hrát jeddite vs almar, dostat earth jako první, když soupeř ho vlastně celou hru ani nedostane, těsně vyhrát, a takhle se zase povyšovat? kde je fair play maGi? hrál jsi v životě nějakou jinou soutěž, nebo turnaj, nebo závodně nějaký sport? to tě nikdo nikde nenaučil sportovnímu chování?


avatarmaGe 18. 9. 2018 | 21:49

Kde se povyšuju? :) Psal jsem, že Slayer hrál výborně.


avatarmaGe 18. 9. 2018 | 22:08

Tak ne, omlouvám se Slayerovi, nemohl si to vyhrát rozdělením mantikor na 2 oddíly. :) Zkoušel jsem si to zabojovat a moje teorie byla špatná, tu poslední bitvu asi už vyhrát nešlo. O prsa. 40 hp draka.

Jinak už jsem to psal dřív, a napíšu to znova. Všechny moje hry vs Slayer pro mě byly dost těžké a dooost těsné, moc nechápu, že třeba Alex nepociťuje, že by byl dobrej soupeř, asi s ním Slayer má smůlu, jako semnou. :) (všechny hry kdy hrál Dungeon)


avatarPepix 18. 9. 2018 | 23:30

vojta by ti řekl, že stačilo počkat tak týden a půl a pak by jsi to v pohodě dal


avatarPepix 18. 9. 2018 | 23:32

jo a jinak, můžete prosím odstranit tu fotku s mým obličejem? děkuji.


avatarLord Slayer 18. 9. 2018 | 23:45

kdyby to aspoň byla pravda s tím raděním. celou dobu jsem hrál sám a pan "na provázku" se snaží znehodnotit moji hru


avatarmaGe 19. 9. 2018 | 7:40

Mně to nevadí, že jste se spojili. :) Můžu si teď teda zapsat i Pepixe?


avatarPepix 19. 9. 2018 | 10:53

To víš že jo, zapiš si to, a rovnou si to můžeš i sám potvrdit.

jo a prosím smaž tu fotku s mým obličejem maGi.


avatarmaGe 19. 9. 2018 | 10:59

Už tam tvůj obličej není :)


avatarPepix 19. 9. 2018 | 11:01

díky


avatarLord Slayer 19. 9. 2018 | 15:51

Prostě hodit útočné kouzlo 4. stupně, tím mi zničit cca 75% armády a okamžitě utéct, mi přijde tak trochu proti pravidlům. Proto je to zatím nepotvrzené.


avatarnaoblaku 19. 9. 2018 | 16:22

ja bych dal hru do sporu :D


avatarnaoblaku 19. 9. 2018 | 16:30

Je zakázáno provádět hit and run s útočnými kouzly 4. a 5. stupně vyjma kouzla Inferno. Hit and runem se rozumí situace, kdy hráč zaútočí na soupeře, v prvním kole bitvy užije útočné kouzlo a v témže kole uteče, anebo se vykoupí z boje.

Teď už s tím asi nic nenadelas.


avatarnaoblaku 19. 9. 2018 | 16:38

Podle tohoto pravidla, pokud na mě soupeř zaútočí, můžu hodit implozi a hned utéct v 1. kole. Nee, že bych do toho chtěl rýpat, ale chce to přepsat tak, aby nikdo nebyl zvýhodněný, což bude asi zajímavé v půlce turnaje :D


avatarH34D 19. 9. 2018 | 16:39

Naoblaku, však pokud jsi obránce, tak je to v pohodě, to vychází i z tournament rules (dříve HW rules).


avatarnaoblaku 19. 9. 2018 | 16:42

me strašně bavilo hrát hit and run. Soupeř si má promyslet tah, aby ho nedostal. Takle má treba slabší hráč šanci porazit kohokoliv :D


avatarnaoblaku 19. 9. 2018 | 16:48

v tom případě oka, jsem nevedel


avatarmaGe 19. 9. 2018 | 16:51

Slayere odkázal bych tě na hru http://heroes3.cz/hry/?detail=16619&page=1

Konkrétně post pořadatele turnaje 5. 9. 2018 | 14:38.


avatarLord Slayer 19. 9. 2018 | 21:25

a co tam mám vyčíst?


avatarLord Slayer 19. 9. 2018 | 21:29

Myslíš tohle MaGe?
Co se týče hit and run, v pravidlech turnaje máme, že s kouzly 4. a vyššího levelu nemůžeš utéct v tom kole, v kterém castíš. Takže je jedno, jestli je to 1. nebo 10. kolo bitvy, prostě, jak castneš, nemůžeš utéct. Ale samozřejmě jen pokud jsi útočník, neplatí to pro obránce.

Edit: Tak v pravidlech turnaje je to napsáno tak blbě, že se z toho dá vyvodit, že to platí teoreticky jen pro první kolo bitvy, takže já už nevím, poraďte si selským rozumem. :))


avatarmaGe 19. 9. 2018 | 23:15

ne, myslím tuhle větu:

"Omezení hit and run podle pravidel tedy platí jen pro první kolo v turnaji."


avatarnaoblaku 20. 9. 2018 | 1:42

Mage, tak si to odklepni, ne? vůbec bych s
Velkohubem nijak nepolemizoval :D


avatarmaGe 20. 9. 2018 | 6:43

Nene, nebudu rozhodovat vlastní sporné hry. :) To by bylo hloupé. :D


avatarPepix 20. 9. 2018 | 9:59

to říkáš teď, když si myslíš, že není o čem, a že ti to imp určitě odklepne ve tvůj prospěch, ale být to nějaké fakt nejasné, podle mě by jsi neváhal minutu


avatarLord Slayer 20. 9. 2018 | 14:42

Tím pádem Hit Run není nijak omezený. Je úplně jedno, v kterém kole to kouzlo použiješ, vždycky uděláš velké škody a soupeř nemá možnost nijak reagovat.


avatarPepix 20. 9. 2018 | 17:00

je přeci omezený, nemůžeš prostě někoho napadnout, hodit kouzlo a hned utéct


avatarImposieble 21. 9. 2018 | 0:42

pls - v jednom zrozumitelnom komente mi napiste, kto utocil, ake kuzlo pouzil a ci utiekol v tom kole

a druhy hrac nech to potvrdi, ze to tak bolo.. a nie je velmi o com


avatarmaGe 21. 9. 2018 | 6:21

Já jsem útočil, asi čtvrté-páté kolo jsem použil chain a utekl.

Podle pravidel turnaje "Je zakázáno provádět hit and run s útočnými kouzly 4. a 5. stupně vyjma kouzla Inferno. Hit and runem se rozumí situace, kdy hráč zaútočí na soupeře, v prvním kole bitvy užije útočné kouzlo a v témže kole uteče, anebo se vykoupí z boje."

V pravidlech stojí, že se nesmí hit and run jen kolo první, takže jsem pravidla turnaje neporušil.

Tohle pravidlo zároveň potvrzují komentáře ze hry: http://heroes3.cz/hry/?detail=16619&page=1


tady jsou savy ze hry: http://leteckaposta.cz/524748872


avatarKotletka 21. 9. 2018 | 13:24

Tak hlavně v pravidlech turnaje se píše o "rozhodčím turnaje" a protože v týchž pravidlech se také píše, jak rozhodčí bude rozhodovat, tak si nejsem jistá, že je tím myšlen zrovna Imposieble.


avatarPepix 21. 9. 2018 | 15:37

trochu jsem tušil, že může v budoucnu dojít na takovýhle "střet zájmů" na jednu stranu, je to hra do turnaje, takže by o tom měl rozhodovat asi head, ale také je to pořád hra do ligy, a v tom případě nemá head co zasahovat. V téhle hře podle mě zrovna není moc o čem, ale může to být problém do budoucna, kdy by třeba head mohl rozhodnou nějak a impossible opačně.


avatarH34D 22. 9. 2018 | 3:19

Žádný problém není, takže nejotravnější siamská dvojčata ligy můžou zůstat v klidu a dále se neúčastnit turnajů a třeba do nich tím pádem i přestat kecat. Slayer mi o problému psal hned, já mu odpověděl, že pravidlo platí jen na 1. kolo boje, tudíž hra by měla být potvrzena.

Při sestavování pravidel jsem byl opatrný ve vymýšlení nových zákazů, proto omezení hit and run jen na 1. kolo. Jelikož se to ujalo, nemám nic proti tomu to pro příště rozšířit na každé kolo boje, jako je v tournament rules.


avatarLord Slayer 22. 9. 2018 | 16:01

Ano, potvrzuju, co psal MaGe, že 4 nebo 5 kole hodil kulový blesk a hned já hodil tak se vykoupil.


avatarImposieble 25. 9. 2018 | 18:41

njn, ako pise H34D - je to napisane pre prve kolo, aby sa nedalo zautocit s jednym vtakom a vykupit sa za par kacek.. ked utocis s full armou a 4 kolo pouzijes 4/5lvl spell a potom sa vykupujes tak za to normalne zacvakas.. tato hra je jednoznacne potvrdena


avatarImposieble 25. 9. 2018 | 18:43

aj ked mozme to prediskutovat na fore, ci to potom nechceme hravat tak, ze proste po pouziti 4/5 hard utocneho kuzla sa proste musi dohrat tah...

podla mna to je ale dobre spravene teraz, ide o aby si za 1500g nemohol spravit 15000g straty..

uz potom kto ako pouzije vykupenie moze byt cast taktiky :)


Odehrané hry



# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 185561:08. 4. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Alagar   Solmyr soutok
random velikost     obtiznost
cas1. týden

# 185541:011. 3. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

nekropolis Galthran   Shiva tvrz
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 185521:010. 3. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Beatrice hrad
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185511:014. 2. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

peklo Brissa   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

 
 
1 / 1653
další > poslední >>