Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 158131:03. 11. 2017
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Mephala   Thorgrim bašta
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
bašta Mephala   Thorgrim bašta
random velikost     obtiznost
cas5. týden

Komentáře

avatarH34D 3. 11. 2017 | 12:03

Mirror template h3dm1, docela dobře to dělá ty mapy...


avatarhrac smazan 3. 11. 2017 | 12:19

<text smazan>


avatarH34D 3. 11. 2017 | 12:32

Mirror znamená, že povrch a podzemí jsou naprosto identické. Všude stejné potvory, stejné artefakty, dokonce i ve věžích se generují stejná kouzla. Jeden hráč je nahoře, druhý dole, musí hrát stejné město a kdo využije mapu lépe/rychleji, vyhraje.


avatarhrac smazan 3. 11. 2017 | 14:50

<text smazan>


avatarScooby 3. 11. 2017 | 15:24

Má to svoje nevýhody ten template, ale není to špatný. Nevýhodou je, že soupeř najde bohatou čáast mapy, a pak ji může vybrat 2x i na tvém povrchu, zároveň víš přesně kam dojedeš. Nejde hrát jiné hrady ani stejní herové. Ale zas při dlouhodobém hraní tohohle templatu by měl lepší hráč vyhrávat.


avatarH34D 3. 11. 2017 | 18:38

Hou - vím, že chápeš, co znamená mirror, ale chtěl jsem i pro ostatní vypsat, když je to veřejný komentář. :) Zkrátka jediná nevýhoda je, že nelze hrát stejného hrdinu. V úvahu tedy přichází domluva, např. nikdo si nevezme Tazara, nikdo si nevezme Kyrreho apod.

Nevýhoda, kterou zmiňuje Scooby podle mě není reálná. Koukal jsem na to, jak se ty mapy generují a obvykle je povrch s podzemím spojen 2 páry portů z nichž ty porty ale spojují záměrně dost opačná místa na mapě. V praxi tedy když jeden hráč najde dobrou treasure zónu, vybere ji a pak by ji chtěl vyfouknout i soupeři, tak by musel jet nejprve do portu a pak téměř přes celou mapu na místo, kde se kopie té jeho treasurky nachází. Pokud by tohle zvládl soupeři udělat, pak si nejspíš zaslouží vyhrát i z jiných důvodů.


Odehrané hry



# 185701:04. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185711:028. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Gundula   Loynis kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185691:030. 12. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 185561:08. 4. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Alagar   Solmyr soutok
random velikost     obtiznost
cas1. týden

 
 
1 / 1653
další > poslední >>