Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 157881:030. 10. 2017
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Solmyr   Brissa soutok
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
věž Solmyr   Brissa soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

Screenshoty

screenshot

Komentáře

avatarmaGe 30. 10. 2017 | 12:55

turnaj scooby, záznam na www.twitch.tv/watchmage


avatarmaGe 6. 11. 2017 | 12:53

Scooby potvrď prosím hru nebo ji dej do sporů, pokud nastal nějaký problém. :)


avatarowencz 30. 11. 2017 | 15:27

Scooby potvrzuj ty prohrané bitvy, to je hrůza s tebou :D nebo to chceš zase okecat ? :D


avatarScooby 1. 12. 2017 | 11:27

? Zadnou hru kterou jsem prohral jsem nemel problem potvrdit vcetne tehle, tak nevim duvod proc pouzivas slovo zase. To ze nectes chat a nepouzivas mozek je vec druha. Navic tu uz ani krome dohravek nehraju


avatarhrac smazan 1. 12. 2017 | 11:38

<text smazan>


avatarScooby 1. 12. 2017 | 18:10

Bud si prectete historii na skypu a nebo nereste neco do ceho vam nic neni. Nemam cas ani chut to kazdemu vysvetlovat po jednom.
Zkracene - chci dohrat prastare dohravky ktere jsou rozehrane o dost driv nez tato hra a muzou rapidne ovlivnit muj rating a tim i vyber barvy a pickovani v turnaji.

Staci ze me uz kvuli nepotvrzovani her a nedodrzeni posloupnosti obral Vitek o to, ze jsem mel byt nasazeny v turnaji a pavouk by pro me vypadal uplne jinak. Nebudu ted i bitej za to, ze nejsou dohrane hry.

Vsichni jste kratkozraky a nepremyslite vic tahu dopredu. Vidite akorat nepotvrzenou dohranou hru.
Ja vidim ze kvuli nedohrani 6ti her, kde 3 byly se mnou nahnuty, ze muzu prijit kvuli spatne posloupnosti zadani vysledku i vic jak o 70 elo. Aneb jaky tu je uzasny system. Nebo i spatnym zadanim o moznost vyberu barvy v turnaji.

Nemel jsem ihned potvrzovat s Magem ani tu druhou hru.

Je tu vytvoreny system typu ELO ze sachu, kde nenastava problemm, ze by byla nedohrana partie. Sachove partie casove omezeni a nedochazi k nedohranym hram. Tudiz tento ELO system se na to da pouzit. Ale nemuze byt stejny system pro par lidi u pocitacove hry, kde dochazi k nedohravani her. V pripadne nedohrane hry, kde hrac s vyrazne nizsim ELO vyhraje prijde o velky podil ELA. V pripade rozdilu 551 ELO+ je to až -49. Vemte si ze takove hry budou napriklad 3 .. Coz odpovida vsem mym souperum. Tj. -147 ELO Tim ja se dostanu na ELO, ktere bude bude ne vyssi, ale v "ELOVE" skupine na urovni MAge / Acida a pripadne prohry mi neuberou tolik jako spatnym zadanim vysledku. protoze rozdil treba vs Slayer, co ma ted 1549, at budu mit 2300 elo nebo 2150, tak bude porad vetsi nez 551 a ubirat mi maximum -49.

Shrnuto tenhle system je pro Heroes na hovno a protoze tenhle elo system muze ovlivnit zasadne moje dalsi zapasy v turnaji a mam mozek, tak s potvrzenim pockam.


avatarH34D 1. 12. 2017 | 18:21

Jo, jo, jsi holt fiškulín. Na člověka, co tady už nechce hrát, je to ELO pro tebe náramně důležité. :)


avatarScooby 1. 12. 2017 | 19:03

" a protoze tenhle elo system muze ovlivnit zasadne moje dalsi zapasy v turnaji a mam mozek, tak s potvrzenim pockam. "

Se teda omlouvám, že se nechci nechat znevýhodnit a dovolím si použít hlavu abych narovnal chybu systému ligy..


avatarH34D 1. 12. 2017 | 22:08

Jo, jo, zase chyba všude kolem tebe, jen ne v tobě. :)


avatarScooby 2. 12. 2017 | 7:36

To netvrdim. Nejakej zapas neni dohranej i kvuli me. Viz treba hra s Jirkou. To dohrajeme uz doufam v pondeli vecer.


avatarowencz 2. 12. 2017 | 14:00

Scooby, jediný, kdo nepoužívá mozek jsi ty, nebudu už k tvé osobě nic dále psát, ztrapňuješ se tu sám a navíc už zde bylo vše sepsáno :)))


avatarLord.Alex 2. 12. 2017 | 17:05

člověk si říká, že to víc už nejde, ale vždycky se najde způsob překonat latku:)))) díky nejmenovanému za doporučení přečíst, měls recht:)


avatarScooby 2. 12. 2017 | 21:33

Alexi je to turnaj a ja jsem soutezivej clovek.

Naopak mi to prijde, ze to ma byt normalni chtit se umistit co nejlip. Ale vlastne u tebe je normalni leavnout turnaj protoze ti souperi v losers bracket nebyli dost dobry na to s nima zahrat 1 hru a hry leavovat a nedavat protihracum hesla.

Bohuzel jsme se vickrat s lidma casove nesesli, tak se prece mega ztrapnuju tim, ze me napadlo umele narovnat chybu v systemu.


avatarhrac smazan 3. 12. 2017 | 11:15

<text smazan>


avatarH34D 3. 12. 2017 | 11:44

Jestli zápis hry vychází z rozehrávky nebo dohry, to je zajímavá otázka. Ono je docela rozdíl, jestli rozehrávka trvala např. 3 herní dny, nebo 3 herní týdny. Hry se prostě mají potvrzovat, jakmile jsou dohrány, to je nejjednodušší vysvětlení. Nicméně Scooby si samozřejmě vždycky vždycky vybere variantu/vysvětlení, které je pro něj nejvýhodnější. :)

K tomu takové zajímavé souhry náhod, že dřív zvládl hrát třeba každý druhý den, ale když je hra špatně rozehraná, tak se najednou jaksi s tím soupeřem nejde sejít. :) "nebudu teď bitej za to, že nejsou dohrané hry" - a kdopak za to asi může? :)

S tím Vítkem je to taky zajímavý "argument" - něco mu vyčítá a pak udělá přesně to samé, ovšem on na rozdíl od něj jen opravuje chybný systém ligy, že jo. :) Hlavně, že do turnaje nesmyslně nasadil podle ELO jen top8 místo všech 32... :) A to ještě pominu interní hádku, kterou jsme měli proto, že i těch top8 nasadil špatně. :)


avatarDavidHakl 3. 12. 2017 | 13:57

Scoobyho logika:6 nedohraných her scoobyho s různými soupeři(kteří mohou nebo už odehráli něco na lize s dalšími soupeři) a stačí aby nějaká větev vedla k někomu jako je Alex ,který hraje často a nikdo už by nadále neměl potvrzovat hry dokud si všechny nedohrané hry nevyřešíš a ideálně by to tak měli dělat všichni pokud mají mozek??

Z mého pohledu je elo systém nejférovější a pro heroes zcela použitelný a stejně si hlavně myslím že jde víc o lidi/hráče než o pravidla a systém. z mého pohledu:nenarovnáš chybu systému ale vytváříš ji.

Do vaší jedné hry mi nic není, ale elo systém mám rád a nedalo mi to. Mohu se mýlit a doufám teda že mi to osvětlíš(nebo někdo komu si to už vysvětlil,když to nechceš vysvětlovat každému po jednom).


avatarScooby 3. 12. 2017 | 15:46

Nikde tu není v pravidlech, že se hra musí potvrzovat ihned. Kdyby bylo, tak tohle Vítek nemůže udělat. Vítek neměl rozehrané žádné hry a tudiz jeho důvod k nepotvzení ihned, ani po XX vyzvách sám nevím. Nabízelo se, že vidí, že se mi zvyšuje Elo a když si počkal, tak pak přišel cca o 35 ELO min než měl. Ale proč by to dělal, když tu sám už nebyl skoro aktivní. Nebo prostě se mu líbilo, že je v tabulce výš a ztratí jeho 70 winrate. Nevím co se mu honilo v hlavě, já mu tam nevidím.

Zajímavý je když tohle někdo udělá a nemá k tomu žádný omluvitelný důvod, tak to nikdo neřeší. A když já potvrdím hru se zpožděním kvůli nedohrávkám aby posloupnost her byla stejná jako u vás co ty dohrávky nemáte, tak najednou to řešíte. Ty sám Heade jsi ho ještě omlouval. Takže to evidentně není o tom, že by vám to vadilo. Ale o tom, že to udělám já a ješte k tomu abych měl jen stejné podmínky jako lidi co ty dohrávky nemají, tak je to u mě od vás už prostě jen čistá buzerace mojí osoby.

Heade nasazovalo se prvních 8 lidí. A zbytek se random rozlosoval. Od toho se tomu říká nasazení hráčů, že začínají s výhodnější pozicí aby turnaj nebyl úplně random a nepotkali se hned. Téměř nikde se nerozdělují hráči kompletně podle ratingů do turnajů. Proč? Protože při dalším turnaji by ten turnaj vypadal téměř úplně stejně s nějakou malou výjimkou. Zvlášť u turnajů, které se nehrají půl roku a ratingy do dalšího turnaje se moc neliší.
Já vytvořím turnaj, přidali se ještě další hráči z top sceny co byli inactive a turnaj byl rozehraný a chtěl jsem do toho zasahovat už co nejmíň, aby lidi neviděli brutálně změněného pavouka turnaje, když už si domlouvali zápasy. Já tě nabral jako pomoc se zadáváním výsledků a řešením sporů, na který jsem já věděl, že se na to nehodím a ty první co uděláš, tak si to nakonec upravíš i přes můj nesouhlas, že už se v tom nebudeme hrabat. Dokonce jsi na to použil svůj jinej systém nasazovaní a překopal jsi to totálně. Systém kterej jsme v Dotě ani ve Warlocích minimálně u našich turnajů dělali jinak. I kdyby to bylo sebevíc špatně, jak si vůbec tohle může někdo dovolit udělat v cizím turnaji?? A přitom tenhle můj systém nasazovaní se použil na hromadu turnajů. Jen to nebylo nebylo podle tebe a potkal by ses s Houhouem brzo, že? Což když byla mezi váma nevraživost x let a on by tě vyřadil, tak by to tvoje ego nerozdejchalo. Kdyby ne, tak proč bys to vůbec řešil a zasahoval do toho i přes můj nesouhlas. Díky tobě byli lidi naštvaní ještě před tím než turnaj vůbec začal. Proč? Protože to muselo být opět po tvým i dokonce v mým turnaji a rozjednané zápasy najednou neplatily. Já to nechal být a nepitval to, abych neriskoval aktivitu ligy a že se ten turnaj ani nebude hrát. Udělal sis to podle sebe systémem, kterej se sice používá, ale hlavně ti to vyhovovalo a ještě se tu pak do mě opíráš. Nechtěj mě nasrat.


avatarDavidHakl 3. 12. 2017 | 16:27

Pořád pro mě platí to že pokud jakýkoli soupeř z 6 s kterými si nedohrál hru, by odehrál jedinou hru s někým jiným(tak by ji nadále neměl potvrzovat) a pokud by ta hra byla třeba s Alexem tak by následně Alex měl jednu sice dohranou hru ale nepotvrzenou a následně by se všechny hry Alexe by se neměli potvrzovat.Sice se tak asi nestalo(nevím co to je za 6 her..), ale kdyby všichni byli jako ty ,tak mají pár nedohraných her a v životě by se nedobrali k potvrzení alespoň jedné hry.
A ani nejde o těch 6 soupeřů, maGe by mohl razit stejnou tvoji teorii, nepotvrdil by další(po této hře) hry např s H34Dem, které hrál po této hře a větev se dostala i ke mě a to hraji jednou za 4 měsíce.promiň stále mi to přijde nelogické

ještě mě trochu vadila ta narážka že toto by přesně měli dělat lidi co mají "mozek".

Ještě mě zajímá on je nějaký turnaj ve Warlocích, nebo někde se ještě aktivně hrají?:-D


avatarH34D 3. 12. 2017 | 16:34

LOL, to jsem celý já, překopal jsem si turnaj podle sebe, aby byl pro mě výhodnější. Vůbec to nebylo o tom, že původce turnaje je dement, který nic neumí pořádně a já jsem to musel za něj opravovat. :)


avatarScooby 3. 12. 2017 | 18:44

DavidHakl mas pravdu. Argumentace pokulhava jak psal Hou. Tak jinak. Je spravne od vas chtit abych ja byl znevyhodnenej kvuli nedohravkam? Neni.

Ja ale tenhle system nevymyslel a je pravda ze za to ze tu je aspon neco muzou vsichni dekovat Tomisovi co z toho nic nema. Ale proste ten system ma chyby a nejsou zde osetrene tyhle situace. Ja mel moznost bud si ty zapasy napsat, coz jsem neudelal a u nejakych her to byla chyba. Ale jak ja si muzu treba napsat hru kde se nemuzu se souperem sejit a on je ve vyhode ze ma vetsi sanci na vyhru on? To proste nejde a navic jsem tu hral abych si zahral a ne sbiral freewiny. A nebo udelat tohle.

Zadne jine reseni me nenapada co me neznevyhodnuje.
Pokud nekoho ano, tak at ho nadhodi.

Ano Warloci se asi stale aktivne hrajou na Ranked gaming clientu, kde jsem sjednotil warlock komunitu ze vsech znamych platforem.Z Xpamu, gareny, Northrendu, RGC vsechno jsem to tehda obepsal, dotahl lidi na RGC a poradal jsem tam sponzorovane turnaje. Nevim v jake forme se to udrzelo doted, ale i pri stahovani RGC clientu ted co jsme meli lanku starsich her, me te to upozornilo ze se pouziva nejen na starou Dotu allstars pod enginem warcraftu ale i Warlocky, takze to asi jeste zije i po letech.
Tu mas treba jeden z turnaju.
http://challonge.com/RGCWarlock1v1Championship2
A oficialni stranky warlocku.
https://www.warlockbrawl.com/
Tu mas napsane ze to pridali i jako mod Warlocku do Doty 2 coz jsem hral ale originalni warloci byli nej. Creator se tomu roky venoval a melo to fakt skilled celosvetovou komunitu. Tak koukam ze to neni vykradacka, ale creator Zymoran evidentne ty roky prace chtel taky nejak zpenezit a prodal svuj napad a je tam i pod steamem jako developer.

Ano Heade jsem dement co si dovolil pouzit system co se pouzival u jinych turnaju. A ty jsi na to mel pravo to predelat bez meho souhlasu a vubec te to tvoje predelani nezvyhodnilo ze?
Takze ti prijde ok ze ja obetuju hafo volnyho casu a svou reputaci abych nacpal lidem svy nazory na Hotu..pomuzu jim ji nainstalovat, vytvorim a zasponzoruju turnaj a ty mi zpremichas i pres muj nesouhlas rozehranyho pavouka kde uz si lidi domlouvaji zapasy kvuli tomu ze by se to nechalo nasazene 1 3 a 2 4 aby se s tim nemuselo rapidne zamichat a jinde se to pouziva taky? Cirou nahodou te takhle zmena postavi do role, kde bys potkal Houa ze kteryho jsi mel strach a chtel jsi i po me savy, leda ve finale a pak me jeste nazves dementem protoze muj turnaj neni vytvoreny podle tebe?
Ale jinak to je prece vsechno koser ze.

Asi jako ta nase hra kde nahrajes hru se simul tahy kdyz uz byly prerusene a pak nahodou prehrajes save a zahrajes cely hlavni fight jinak.


avatarH34D 3. 12. 2017 | 19:09

Ty vole, fakt normálně máš disociální poruchu osobnosti, naprosto zvráceně překrucuješ realitu a na ty tvoje debilní lži já už nebudu reagovat.


avatarScooby 3. 12. 2017 | 19:39

Takze chces snad tvrdit ze jsi muj turnaj nepredelal podle sebe a pak me jeste nazval dementem co ho nevytvoril presne podle tebe?
Jak pavouka tak i pravidla?

A ze v nasi hre ja Solmyr vs ty peklo loadnes hru se simul tahy a neprehral jsi tah a pak jsi to nezahral jinak?


Nic jineho jsem ani necekal, protoze na tohle nemas co rict.
Ale clovek co na to upozorni ma poruchu.

Mel by sis zamest nejdriv pred svym prahem. Na rozdil od tebe ja timhle nedelam nic spatneho. Uz vidim jak ty by ses nechal obirat o ELO kvuli neosetrenymu systemu pri dohravkach. Sranda je ze uz by mi to bylo jedno kdyby nehrozilo ze to ovlivni moje pickovani v turnaji.
Ty kterymu podle tvych slov na ELU prece vubec nezalezi a proto se vubec nevykecavas z proher byt v prvnich dnech hry dokonce za -49 ELA kde neni nic takoveho dohodnuteho predem, ze?


avatarhrac smazan 3. 12. 2017 | 20:13

<text smazan>


avatarScooby 3. 12. 2017 | 21:13

Nebudu zapisovat hry typu vs neproblemovej Lord Slayer co mi usnul unavenej a opilej pri hre a nesesli jsme se od te doby. Nebo vs Jirka u kteryho mam velkej dluh, kdyz jsem si myslel ze podvadel, vyklubal se z toho bug a presto se chova ke me,jak by po tomhle nemusel, ale ani napodruhe jsme to nedohrali a ted mi vickrat odmitl domluvenej termin, ze to nedopadlo. Proste tu dohraju dohravky a potvrdim v poradi co mam abych nikomu nedaval nezaslouzenej rating. Dojedu turnaj a koncim tu.
Tak to nereste.
V realu jste celkem fajn lidi, ale tady se deje jedna prasarna za druhou se kteryma nesouhlasim a se svou soutezivou povahou na to i nekdy prehnane reaguju.


avatarLord.Alex 3. 12. 2017 | 22:13

za A mi nebyli dost dobrý a za B.sem nechtěl už podporovat cokoli co děláš ty, protože si blázen zřejmě...myslel sme, že houa nic neprekoná, ale on je takovej vychcanej kokot, kdežto ty seš asi fakt prostě narušenej...Já s tebou skončil, protože si lhář, ale časme se ukazuje, že jsi prostě asi blázen. myšleno zcela vážně. Nereaguj na mě, neni co víc si říkat.


avatarhrac smazan 4. 12. 2017 | 15:03

<text smazan>


avatarssgsd 5. 12. 2017 | 12:20

Už jsem to psal kdesi, ale připadá mi, že čím déle člověk hraje ligu, tím více má psycho problémů :-P

pro rozšíření obzorů:
http://www.upsychiatra.cz/test/scl-90/#

Jinak snažím se chápat Scoobyho, který jasnou matematikou vidí, že za jiných okolností by mohl mít jiný výsledek. Třeba si tohle jasně pomatuju, když jsem byl na střední, jenom maličkej rozdíl, kdybych si s maníkem vyměnil místo v lavici, by udělal toto: jeden test se prominula exkurze (vysral jsem se na učení) takže jedno téma bylo omluvený, druhý ne; a podruhý byla otázka podobná, ale zvolil jsem špatnou variantu, takže ten samej já, ale rozdíl mezi tím že jsem seděl vlevo nikoliv vpravo byl 5+4 vs nic+2. Stejný znalosti, výrazně jinej výsledek. Takže tak.

Moc jsem to nezkoumal, ale na první pohled mi tady systém ela přijde taky dost prapodivnej. Třeba šachový elo mi přislo mnohem korektnější. Ale za mě na to sere pes, jsem tu abych si zahrál...

Scoobymu jsem se snažil vysvětlit, že naprosto netuší co to znamená pokora. Vybafnul na mě s definicí z webu, že nevím já co to znamená...
marnost nad marnost ;)


avatarDavidHakl 5. 12. 2017 | 14:58

Čím déle člověk hraje ligu tím více ho spíš poznáváme ne?:-D Jinak to elo je "šachový" ne? jen se počíta vážnost zápasu nějaký násobitel podle toho jestli hra skončila 1.-3. týden pokud vím?


avatarScooby 6. 12. 2017 | 13:19

Pokud vím Alexi, tak jsme spolu odehráli hafo her a neměl jsi se mnou neměl jediej problém do té doby, dokud jsem tu nenapsal, že jsi mi začal leavovat hry s dotazem na diskuse jestli je tohle normální, že pak ještě chceš remake hry. Lhal jsi, že to je nehratelné a že nemáš žádné dřevo. Save doteď mám. Když jsem tu hru načetl, tak jsi přímo stál u hromádky dřeva a tenhle save jsem ukázal víc lidem včetně Heada. Přitom jsi se vztekal vždy v našich hrách když jsi měl secundární území bažinu a tohle byl podle mě pravej důvod tvého leavu. Spawnula se totiž opět bažina (sranda je, že jsi tam měl boty i rukavice rychlosti, takže by ti ta bažina ani nevadila).
Teprve po tomhle jsi se ke mě začal chovat jinak. Což dává smysl, když jsem zveřejnil co děláš. A potom jsi svoje záchvaty chvíli zmírnil a hráli jsme spolu dál.
Teď k tvému bodu B - 9.6. začal turnaj a byl jsi první kdo odehrál první zápasy s Kačerem.
Tvoje ego dostalo ránu, že jsi vypadl s winners bracket hned v prvním kole a měl jsi hrát další zápasy v losers bracket vs lidi co jak tu píšeš za A - Alexovi nebyli dost dobrý aby s nima ztrácel čas. To radši leavneš turnaj. Nenazval jsi mě náhodou lhářem ve hře co jsme spolu hráli 10.8. a teď to přiznáváš konečně? : ) "3. 12. 2017 22:13
za A mi nebyli dost dobrý "

Takže na základě čeho můžeš o mě říct, ze já jsem lhář?

Navíc opět lžeš, tímhle " B.sem nechtěl už podporovat cokoli co děláš ty "
Zajímavý, že když jsi leavnul turnaj, tak jsme spolu byli v pohodě a hráli jsme do již zmíněného datumu 10.8. To je cca víc jak měsíc dalšího hraní po tvém leavu, ale nechtěl jsi se mnou mít nic společného, že?

Jen trocha historie proč jsme spolu přestali hrát. Evidentně rád zapomínáš. Napsal sis po svých 3 prohrách v řadě vs relativně novej hráč v sprvnu absolutně nezaslouženou výhru. Jedinej důvod co mě napadá je, že tvoje ego opět utrpělo ránu, že sis musel další hru napsat výhru 1. den za rozbití na templatu co jsem nikdy nehrál, kde jsem neznal sílu armády přechodů na sec. území. Tvoje ELo zapsání takovéhle hry by vůbec neovlivnilo, ani tůj winrate při 2500 hrách. Takže jsi to udělal bud proto abys mě nasral a nebo aby nevypadalo blbe ze porad prohravas. Nenapada me jinej duvod proc tohle nekdo udela. Následně já ti nedal load hry co jsme hrali hned potom, kde ses opět záhadně uklikl a já si dovolil po tobě chtít už heslo.
Naštestí tu historii nevymažeš, abys na mě mohl házet špínu a vyprávět pohádky.
Nemáš jedinej důvod ani důkaz tvrdit, že já jsem lhář. Naproti tomu já jich mám až moc.
Zahral jsi to do outu, napsal jsi ze jsem lhar a curak a doteď jsi neposkytl ani heslo k té hře. Ale ja tu jsem prece ten narusenej ...
Navrhuju abychom tyhle zabomysi valky nejak ukoncili. Aneb jak zpiva Kai Tracid - Life is too short

SSGSD ... My češi máme sklon k tomu vidět důvod prohry jinde než u sebe a u heroes tomu tak bohužel i někdy je, že mapa je vytvořená nefér. Takoví čínani nebo japonci mají úplně jinou mentalitu, dokonce v tomhle úplně obrácenou.
Když si půjdeš zahrát Heroes a prohraješ, tak vidíš, co tam soupeř měl nebo neměl. Zatímco když si půjdeš zahrát Warlocky, tak tam nejde nic "svádět" na mapu nebo na něco jiného. Tudíž pak i ta komunita není vůbec toxická. Bohužel Heroes tomuhle nahrává, zvlášť s českou mentalitou.

Jak jsem psal. Tenhle systém ELA z šachů prostě nepočítá s nedohranými hrami, protože v šachách se tohle nestává, tak ten system na to vyhovuje.
Je úplně jedno, že to tu má mírnou obměnu, prostě to není ošetřené.
S Gabem, Mr. Hydem a Jirkou už jsme to dohráli, ještě chybí Slayer co je v zahraničí (2 hry) a Acid, kterej mi napsal ať si dám win i v turnaji,ze to casove nedava, ale já tu hrál abych si zahrál a ne sbíral freewiny, tak to zahrajeme jakmile to pujde.


avatarjirkahron 7. 12. 2017 | 10:05

Scooby: Že to nechceš potvrdit prostě nechápu, a to hned z několika důvodů, celou dobu jsi potvrzoval hry, dokud nemáš prohrát, popřípadě když ti v dohrávce hrozí, že bys mohl prohrát, tak to odmítneš potvrdit s tím, že máš několik nedohraných her.

Za 1. Jak už někdo psal výše, tak například třeba Magemu zrovna ty bráníš v získání vyššího ela, takže v tomhle případě upřednostňuješ jen své ELO nad elem ostatních :)

Za 2. Nechápu jak můžeš čekat na dohrávky, když se mnou jsi hru začal třeba 31.8. a s Magem jsi hrál až 30.10. a mezi tím jsi odehrál desítky her, které jsi potvrdil, jaká je tedy mezi těmito dvěma (+ ty další nedohraný hry) souvislost, nebo nějaká posloupnost? Když už bys toto chtěl tvrdit, tak bych to chápal, když tedy od 31.8. bys nepotvrdil žádnou hru s tím, že čekáš na dohrávku.

Za 3. jak jsi psal, že špatné zadání her by ti mohlo vzít více ela: kdyby jsi těch pár dohrávek prohrál, jak můžeš chtít zapsat ty prohry za sebou? Toto mi spíše přijde jako z části podvod na udržení si ela, vzhledem k tomu, že ty hry jsi začal úplně jiný termíny, tak i kdyby jsi prohrál, tak nemáš žádný důvod chtít to zapsat za sebou a je to jen účelové, protože víš jak obejít počítání ela :)

Osobně si myslím, že by se mělo zapisovat tak, jak se dohraje a jestliže máš jiný názor, tak bys ho měl dodržovat celou dobu a ne v jednu chvíli potvrzovat normálně a v druhé se vymlouvat na nedohrané hry.


avatarhrac smazan 7. 12. 2017 | 13:25

<text smazan>


avatarKotletka 7. 12. 2017 | 20:20

Zatím jsem to nečetla celé, takže mi možná něco uniká, ale přijde mi, že to, co psal Scooby 1. 12. v 18:10 má docela hlavu a patu ne? Přepsat celý kód, aby se Elo přepočítávalo i podle data odehrání správně by asi bylo dost složité, ale nejspíš spravedlivější..


avatarKotletka 7. 12. 2017 | 20:36

Můžete nějak zkráceně napsat, proč je v pohodě, aby pouhé potvrzení o pár dní později, mělo vliv na to, jak se bude posouvat Elo?


avatarScooby 7. 12. 2017 | 22:26

Kdyz se nad tim Jirko zamyslis, tak uz tim ze jsem zapisoval vyhry jsem se naopak pripravil o dost Ela. Protoze pripadna prohra by se zapocitala s mym nizsim Elem co jsem v ten den mel a tudiz ja bych byl v nizsi elove skupine a ubiralo by mi to min. Takze timhle jen clovek slabe zaplatuje to, ze jsem za tu dobu co tu hraju prisel o dost vic kvuli dohravkam, ktere jsem nakonec prohral.

Jen jsem si to neuvedomil driv, ze ty pozdejsi dohravky cloveka takhle poskodi.

Ono kdyz se to nascita za cely rok, tak se bude jednat o solidni cislo o ktere jsem prisel. Urcite to nekoho poskodilo taky. To ze to nekdo neresi nebo ho to nenapadlo je vec druha. Nejvic to poskodi cloveka s vysokym elem, protoze pak druhe kryje o maximum a ubira mu tahle neosetrena "chyba" nejvic.


avatarH34D 7. 12. 2017 | 22:46

Furt si mlít to svoje a myslet jen na sebe, to je člověk! Cenou útěchy je, že s takovou zvrácenou povahu se aspoň rapidně snižuje šance na rozmnožení...


avatarScooby 7. 12. 2017 | 23:52

Nevidim nic spatnyho na tom stat si za svym nazorem. Zvlast kdyz je to v mym vlastnim zajmu a neodporuje to pravidlum.
Uvedomujete si ze hatujete cloveka co prisel na zaklade tohohle o fakt dost Ela co nemel a mohl prijit o dost dalsiho? Vy ty nedohravky nemate tak vas to prece netrapi ze, kdyz vas Scooby zadarmo boostne neosetrenym systemem.
Ale je to prece od vas uplne koser a ferovy tohle po me chtit, ze?


avatarKotletka 8. 12. 2017 | 2:43

"Furt si mlít to svoje a myslet jen na sebe, to je člověk! Cenou útěchy je, že s takovou zvrácenou povahu se aspoň rapidně snižuje šance na rozmnožení..."

To už je moc ne? Stalo se mezi vámi něco tak hrozného?


avatarLord.Alex 8. 12. 2017 | 4:12

A pak tu "lidi" nemaj volit okamuru a komouše, když tu volně a bez náhubku chodí stvoření jako je tohle...

Ja ted hodil oko - ikdyz píšu nereaguj, zes neco vyblil pro mě a hned v prvních větách zas kecáš, tak já už nevim. podle mě máš nějakej svůj vesmír ve kterym žiješ a věříš fakt reálně tomu, že je to ok a seš prostě blázen asi no. Ostatne nikdo s tebou uz nechce nic mít zde, tak souhlasim s headem, ze snad ani jinde. Dal uz na me fakt nereaguj a myslim, že to chce ústavní léčbu jako tu použil chichtofnuk sveho času a bude možná lépe.


avatarnaoblaku 8. 12. 2017 | 15:00

Už jsem myslel, že liga umřela :D Jsem tady s váma v komunitě necelý rok. Sraz u Kotlet byl pro mě jeden z nejskvělejších víkendu v tomto roce. Trošku mě mrzí, že to tady na diskusích vypadá úplně naopak, ale na druhou stranu je to k popukání :D Myslím si, že by se uvolnila atmosféra a leccos vyřešilo, kdyby si místní kohouti Scooby, Head, Hou a Alex dali turnájek o pozici alfa samce každý s každým, ale podlě mě na to nemáte koule :D Jo a hoďte link na stream kdyžtak. Mějte se skvěle a stejně vám všem Mage natrhne prdel :D A dík za posrání pavouka. Máte štestí, že jsem Mage chytl hned v prvním kole, jinak bych to celé vyhrál. Čus


avatarLord.Alex 8. 12. 2017 | 17:33

To bohužel neni možné..V blázinci těžko mají net, hou se k pc nedostane, protože tam hraje babička, head nemá čas protože musí urovnávat spory mezi mroži a tučnáky a já mám momentálně tak velký ego, že se ani nezvednu z postele k pc.


avatarKotletka 8. 12. 2017 | 19:02

Naoblak to dobře zabíjí:-)


avatarDavidHakl 8. 12. 2017 | 22:34

" tak uz tim ze jsem zapisoval vyhry jsem se naopak pripravil o dost Ela. Protoze pripadna prohra by se zapocitala s mym nizsim Elem co jsem v ten den mel a tudiz ja bych byl v nizsi elove skupine a ubiralo by mi to min. Takze timhle jen clovek slabe zaplatuje to, ze jsem za tu dobu co tu hraju prisel o dost vic kvuli dohravkam, ktere jsem nakonec prohral."

Toto dává teoretický smysl. Nejdřív se "vyplatí" prohrávat a pak vyhrávat.ALE
1.Tato hra je prohra
2.Nepřímo to naznačuje že tvé nedohrané hry často končili prohrou(soupeři nechtěli dohrávat dobře rozjetí hry?)..Jen spekuluji

Víceméně nás jen informuješ o tom jak si dříve "přišel" o elo a to by se navíc mělo po pár hrách srovnat(méně ela->více za výhry/menší ztráty za prohry) a tedy si už asi i systém sám vyřešil + i ty "boostnuté" hráče od scoobyho.

Jen po tobě tedy chceme něco, co na základě tvé argumentace ti může jen pomoci.A zda je to férové vůči soupeřům zodpovídá otázka(Kdy se mají hry zapisovat začátek/konec). první varianta je z důvodu časové posloupnosti takřka neproveditelná. A navíc systém pak tvé "poškozené"(potvrzenou jejich výhrou moc brzy) "odmění". Mám prostě rád elo systém a toto mi moc hlavu a patu nedává...


avatarssgsd 10. 12. 2017 | 22:48

Hele vono se tu pokračuje....

myslím, že by se k tomu měl spíš vyjádřit autor a moje paměť je sem tam na úrovní toho záludného pána od A...
každopádně když si matně vzpomenu na doby zhruba před 20 lety kdy jsem hrával šachy a matně si vzpomenu jak jsem projel počítání Ela tady na lize, tak to není stejné. Podle mě se autor tohoto webu inspiroval, ale dokud (mě někdo nepřesvědčí, nebo si to znovu podrobně neprojdu) tak podle mě to opravdu není stejné. ;-)


avatarssgsd 10. 12. 2017 | 23:06

Jako zásadní co vidím proč dost prohrávám vidím u mě:

1) Herosáci jako i jiný hry jsou dost závislý na nastavení, turnajový podmínky jsou pro mě prostě nový, sice je to reálně nesmysl, ale třeba někdy aspoň jednu hru tak dám, tzn. 200% a XL. To že člověk začne s 10k zlata je prostě úplně jiná hra. A to že má člověk často ani ne jeden tah do druhýho hradu, je pro mě pořád šok:-P
A ze začátku jsem pořádně sem tam nevěděl, co která budova vůbec je... (hota)

2) Já spíš hrával Heroes of magic, kdežto pokud člověk takhle začne s 10k zlata, tak je to víc Heroes of might, kde jsem spíš slabší. A taky samozřejmě se to víc blíží sportu, tím mám na mysli, kdo netrénuje, tak prostě neumí tolik, jako když trénuje. A musím říct, že jsem tady hrál relativně málo ale i tak jsem okoukal pár fint.
Třeba ta poslední hra vs Jirka, kdyby Jiřík někde nenastudoval creepování s Lunou, tak by podle mě pravděpodobně prohrál... např.
Takže když třeba koukám někdy na Headova videa, tak těma panďulákama prostě hejbe mnohem líp a má tak menší ztráty. To jsou věci, který jsem schopnej vidět. Ale protože nemám tolik nahráno, a nepřemejšlím u toho tolik, tak to prostě tak dobře nezahraju.
Např. teďka ta poslední hra Lord Alex vs Head, určitě maj pravdu ohledně tý offense, ale podle mě to LA zahrál dost slabě. Docela by mě zajímalo, co si o taktice týhle bitvy myslí Head;-) Každopádně mu zmasakroval kanon, zatímco vlastní mu zůstal a předevím ikdyž LA měl větší pohyb, tak to Head zahrál s melee jednotkama mnohem líp. A to i přesto, že LA měl upgradnutý piráty... tzn. podle mě kdyby LA střílel do těch 7levelovejch ještěrů a pak by šel headovi buď do melee jednotek co pošle dopředu, nebo hit and run by ta bitva podle mě dopadla jinak ;-)


3) Hraju Herosáky na pohodu a nebaví mě u toho se soustředit, když se něco nepovede, dávám load. Prostě úroveň hry kdy nechci zdržovat soupeře až po přemejšlím nad tím půl hodiny, je dost značnej rozdíl. To první jsem schopnej udělat třeba jednu velkou chybu každý tah, kdežto to druhý jsem schopnej vymyslet a držet se nějakýho plánu ;-) Je to dost i i tom, že když má člověk nahráno, tak tyhle věci nevymejšlí, prostě je hraje. Je to asi jako dřív jsem hrával šachy, tak buď jsem zahájení znal z paměti, nebo jsem třeba přišel i o půl hodiny než jsem to jakž takž dohnal vymejšlením co hrát...

4) Co se mě týče, myslím že nejsem schopnej podávat dlouhodobě vyrovnanej výkon. Tzn. rozptyl toho co jsem schopnej zahrát je dost velkej. Takže mám, ve sbírce podobný fauly jako že zmastím bitvu kvůli tomu že špatně vidím na monitor a podobně ;-)
Ale upřímně řečeno, život je krátkej a ikdyž třeba někdy měl člověk nějaký iluze o tom jak hraje herosáky dobře, tak zkušenosti dospěláka mu to rychle vymluvěj :-D neb život je moc krátkej na to bejt na něco specialista, pokud na to člověk nemá a nevybere si to, ale takovejch lidí je menšina


avatarhrac smazan 11. 12. 2017 | 1:58

<text smazan>


avatarLord.Alex 11. 12. 2017 | 19:20

SSgsd:Nevim jakej hit and run myslíš.) tim "run" vlastne odehraješ "prazdnej" utok, takze hit and run vlastne ztraci efekt ne. Kdyz ma svoje silne jednotky u me, ostatne jednou sem to na cyclopy udelal s tim, ze jsem proste myslel, ze prevaha mejch jednotek na blizko prave i diky speedu přetlačí jeho jednotky u mě s tim, ze si treba prave vystrelim do nich. Ale jaks teda asi videl, tak ubiral docela dost vic a proste to head to head urval. Za druhe diky expertu archery a artefaktu navic jeho strelecke jednotky davali pecky. Jeden moment tam byl kdy sem mohl andelama bloknout sve strelce misto utoku, ale to by asi nic nezvratilo. Nemyslim, ze by to bylo zle zahrany vylozene, a kdyby nemel archery a specialistu, sme si jistej, ze by to bylo spis pro me.

PS:me je to celkem jedno, ale mozna by bylo ok rict, ze hra je natacena nekam....nekomu by to mohlo i vadit nekdy


avatarssgsd 14. 12. 2017 | 19:03

LA: omlouvám se, pokud moje písmenka byli jakkoliv ofensivní vůči tobě. Chtěl jsem z mýho pohledu říci, že to co píšeš sám, že to "Head urval".

Je to už pár dní co jsem na to video koukal, tak doufám, že si pomatuju co jsem onehdá chtěl říct.

Head měl výhodu tý offense, tak tý archery. U tebe jsem viděl výhodu taktiky a vyšší rychlosi jednotek.

Tím hit and run mám na mysli, že díky tomu že si byl rychlejší si mohl dát waite, na konci tahu mu seknout nějakou jednotku (střelce ideálně) a pak na začátku tahu se zase stáhnout sobě ( v případě že by jste se ostřelovali, nebo že by Head na tebe nevyjel).

Na místo toho Head naběhnul k tobě, jednou ranou ti smahnul ty 30HP lítačky a probil se ti pak na střelce...

Prostě muj celkovej pocit byl, ze si nevyužil lepší manevratelnosti a že si měl spíš pálit po melee než po střeleckejch jednotkách...
(ikdyž vnímám i to, že ty 7level ještěrky maj bonus k dmg když ji je míň, ale pokud by ti to na pirátech padnul dobře ten instant kill, tak by souboj tvejch 7 vs jeho 7 mohl dopadnout ve tvůj prospěch a následně i třeba celej boj)

a jak říkám, chybí mi to Headův pohled na ten boj ;-)

Houhou: založíme klub? ;)


avatarLord.Alex 14. 12. 2017 | 22:16

No ale to sem udělal těma 7 level jednotkama prece presne...waint a utok na cyclopy kdyz sem videl ty pecky, ale pak uz sem musel do jednotek co byly u me. pak uz sem do nich vesmes nesel, ale po tom jendom tahu bylo pozde.


avatarhrac smazan 17. 12. 2017 | 22:31

<text smazan>


avatarhrac smazan 26. 12. 2017 | 0:28

<text smazan>


avatarhrac smazan 1. 1. 2018 | 17:10

<text smazan>


avatargabo 5. 1. 2018 | 18:38

preco pri kazdej scoobyho prehre musi byt miliarda komentarov?


avatarhrac smazan 17. 1. 2018 | 16:33

<text smazan>


avatarScooby 25. 1. 2018 | 8:22

Gabo evidentne jsem mel velkej fanclub : )


Odehrané hry



# 185701:04. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185711:028. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Gundula   Loynis kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185691:030. 12. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 185561:08. 4. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Alagar   Solmyr soutok
random velikost     obtiznost
cas1. týden

 
 
1 / 1653
další > poslední >>