Zajímavá hra, ze který jsem si vzal zase nějaký ponaučení. Stejně tak jsem musel dvakrát prohrát s Houhouem aby mi došlo, že některý věci dělám špatně....
Pořád má člověk v paměti některý naučený věci ze singlu a jinejch nastavení, takže z neznalosti templatu prostě nehraje efektivně. (možná by někoho potěšilo, kdyby autor turnaje nebo někdo jiný přidal podrobný popis turnajovéhé templatu do záložek s turnajovýma podmínkama). (viz třeba jak jsem hrál proti naoblaku, tak jsem vyrazil čistit mapu a proti kompu by mi to pomohlo, páč jsem našel svitek dd(a našel jsem ho zhruba po týden dřív než soupeř postavil guildu, kde měl vlastní dd a na to vyhrál), ale tady mi to bylo na pytel, tím mám na mysli, že jsem jen lozil po mapě a nešel do zóny kde jsou nejlepší arty)
Takže když jsem si prošel savy:
Co by jste brali radši?
1 týden:
já:
rozhledna tak, že mu vidím až do hradu
Alamar do budoucna
trading post
nebo:
exterák na piráty tah od města
první dva heráci z vlastního města + 1 se speckou na scauting
k tomu kousek dál 2 exteráky na nymfy
týden 2+
exterák na nixe, witchky
druhý město stejný jako první + dungeon s bránou
já až třetí týden (jenom?!) dva exteráky na wywerny
a to jsem začínal s dungeonem
další dobrej bonus pro soupeře botky + 600 pohyb a botky eleminujíci těžkej terén taky na dosah hlavního města
V půběhu prvního týdne jsem přemýšlel nad rushem. Měl jsem rozhlednu s výhledem a průchodu byla studna. Jakou šanci by to mělo na výhru nevím, proti větší army a klonům ale v turnaji bych do toho šel. Takhle jsem to nechal bejt a viz konec (aneb dobrá prohra je přínosnější nežli snadná výhra). Tipnul bych si, že to hra vygenerovala pro mě jako výhodu, kterou jsem nevyužil.
To že to scoobymu jednou padlo a podruhý jsme loadovali kvůli zpomalení antivirem nechávám bez komentáře ;-)
asi čím lepší hráč, tím horší internet :-P
Scooby měl určitě lepší pohyb po mapě, otázka kolik dělala arma navíc a kolik skill :-P
navíc moje sekundární území sníh a bažina :-(
Každopádně od třetího týdnu to šlo se mnou rychle z kopce:
1-2-7
já pohyb 1900 on 3200....
takže např.
1-3-4 až 1-3-6 vybíral moji treasure zónu mi přímo před nosem...
a přeběhnul mě tak o 3-4 než bych se tam dostal já. A nešlo ani vyběhnout ze tmy a zakrojit ho, protože jsem bylo pomalej...
Ale je to zajímavý, povětšinou co jsem koukal, tak generátor dal jedný straně botky a druhý stáje.
Co mě překvapilo, jsou ty town gaty, to tam generátor dává vždy nebo je to náhoda týhle hry?
No a dostáváme se k tomu co beru za poučení z týhle hry. Často i za horší hry může člověk vymyslet funkční plán na výhru, kterej za určitýho lucku můze vyjít. Ale musí ho dobře vymyslet a hlavně každej detail dotáhnout do konce! Takže už tak nějak povětšinou to nerozehraju úplně blbě a když nejsem unavenej, což ale často jsem:-P kdy se pak někde rozbiju, tak řekněme zahájení už tak nějak zahraju. Ale střední hra a koncovka (terminologie šachu) mám pořád mezery. Tady byl plán relativně jednoduchej, guilda mi hodila berserk a herák měl basic magii ohně, čili mu zakrojit pořádnej kus army takhle. Ve finální bitvě už to bylo relativně šumák, ale i tak mu to tam udělalo docela paseku, protože jsem neměl manu a soupeř už vybral kde co a měl armádu o týden navíc. Ale kdybych to promyslel líp, tak Alamar vybral expy 15k z budky, by to místo toho vzal hlavní hrdina a jak jsem vyjel ze tmy a sebral mu hlavní město, tak moje arma bych řekl byla souměřitelná a kdyby byl nějakej ten luck, tak tam šance byla ;) Takhle těch 15k? expů vybral Alamar a můj hlavní hrdina marně běhal po mapě a snažil se nabrat level aby byl dostihnut kousek od knížky Země. Nu což, příště :-)