Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 151041:029. 6. 2017
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

tvrz Random   Ivor bašta
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
tvrz Jeremy   Ivor bašta
random velikost     obtiznost
cas5. týden

Komentáře

avatarLord.Alex 29. 6. 2017 | 2:23

Hop a Kačer byl zašlápnut i s jeho 18 gold dragony. Oddělovat si armádu 5 týden je prostě píčovina a nepoučej se a nepoučej:)


avatarKacer 29. 6. 2017 | 2:25

Dimension door pres Devily a odchytl mi armadu u vedlejsiho hera. Gratuluju :D


avatarScooby 29. 6. 2017 | 6:28

Tak kdyz hrajete s dd...


avatarH34D 29. 6. 2017 | 7:18

Každý správný chlap hraje s tím, co mu hra dá :)


avatarmaGe 29. 6. 2017 | 8:03

18 zlatých draků? to jak?


avatarScooby 29. 6. 2017 | 8:34

asi exterak plus brana z dungeonu


avatarNiven 29. 6. 2017 | 8:46

Kačenko to si měl mít už armu u sebe a hurá na alexe - s takovým počtem. :)


avatarKacer 29. 6. 2017 | 8:49

Byl 7. den. Cekal jsem na stajich vedle hradu s tim, ze 1. den vyjedu na nej. Necekal jsem, ze preportuje ty devily a napadne me. Jo, mel sem exterak + summoning portal z dungeonu.


avatarH34D 29. 6. 2017 | 9:04

Já teda nechci být kazisvět, anebo příliš nahrávat názoru Alexe, ale ta HOTA se mi ve své jednoduchosti přestává líbit. Simultánní tahy jsou super a je to jen díky nim, že začalo více lidí hrát, jenže v HOTA už určité "majstrštyky" z dřívějška vycházejí téměř každému. Rozdíly mezi hráči se stírají, vyhrát může kdokoli... Možná je to pro komunitu dobře, protože nikdo nebude frustrován dlouhou řadou proher, ale v základním Heroes se zkrátka projevilo víc, kdo opravdu umí a kdo umí třeba jen středně a kdo méně. Jednou tady vidím staty ke stovce, pak 18. zlatých draků, jednou toto, pak támto. Na to už neexistuje jiný recept, než doufat v náhodu. :)


avatarScooby 29. 6. 2017 | 10:02

? se podivej na moje zaznamy her z normalu..19 cernych draku nebo 20 behemotu 5.tyden..to neni o hote ale o tom co to da za mapu a jak ji clovek vyuzije...v normalu jsem kolikrat mel staty v ligove hre okolo 120-150..i vs alex....To ze kacer Mage a dalsi muzou byt cerni kone turnaje kdyz trenujou a zlepsujou se je vec druha

V nasi hre vs kacer jak mel vic andelu mapa jednou za 50 Hota her nagenerovala vic gryfaren..na 2 mych uzemich 3 a na 3 kacerovych 4 plus mel kliku ze mel rychle mass slow


avatarH34D 29. 6. 2017 | 10:50

Irelevantní k tomu, co jsem napsal. :)


avatarScooby 29. 6. 2017 | 11:30

Jake majstrstiky mas teda konkretne na mysli? Ja reagoval na tvych 18 zlatych draku..coz bylo realne i v normalu kdyz to nagenerovalo exterak ...kacer ma ted proste i posledni dobou z prdele kliku


avatarKotletka 29. 6. 2017 | 11:38

"Tak kdyz hrajete s dd..." - tak hlavně že tu někdo před časem tvrdil, že je v HOTA super, že dd, fly a town portal se už nedají sehnat tak lehko. Proč je to super, když se stejně musí zakazovat, je otázka...

"Necekal jsem, ze preportuje ty devily a napadne me." - a hráli jste monsters?


avatarScooby 29. 6. 2017 | 12:32

nemas je prvni tyden ze svitku z hordy pixiesek..ale treba 4tej tyden..to ano..ale porad je to vec proti ktere vetsina lidi a ani ja nechce hrat..proto prvni turnaj je temer bez toho

S tim dd mas pravdu..jestli preskocil devily ze svyho uzemi na jeho bez zabiti devilu tak porusil monsters..pokud skocil z jineho uzemi a byla porazena straz tak ne


avatarH34D 29. 6. 2017 | 13:05

Ale houby, pravidlo monsters tím samozřejmě neporušil. Pravidlo monsters má chránit "missplaced guards", tedy monstra posunutá o pár políček mimo vlivem bugu random mapy. Užití DD/Fly není bug, ta hra to normálně umožňuje. V HOTA je náročnější získat silná kouzla ze svitku, což je super, pak ale nevidím důvod k tomu, proč to zakazovat. Z mých zkušeností naopak většina hráčů DD/Fly nezakazuje, ale asi má Scooby zkušenost s jinýma lidma. :)

Co se týče majstrštyků, o kterých jsem mluvil, tak jsou to prostě ty situace, kde jeden hráč za přibližně stejných podmínek dokáže víc než druhý hráč. 18 gold dragonů 5. týden jsem tady opravdu neviděl. V HOTA jsou začátky jednodušší a od toho se tak nějak odvíjí vše následující.

Každopádně já jsem řekl, že možná je to pro komunitu dobře. Pokud to přitáhne a udrží víc hráčů, tak určitě...


avatarKlára 29. 6. 2017 | 13:26

"kde jeden hráč za přibližně stejných podmínek dokáže víc než druhý hráč"

Stejné podmínky? To se někdy stává v klasických h3? Podle mě ne. Ani v klasice, ani v hotě. Stejné podmínky jsou spíš zázrak, rozhodně ne běžná situace. A to, že mapa nadělí teda druhému hráči jinou výhodu? Možná někdy jo, ale většinou se to do druhého, třetího týdne (do konce) nestihne projevit. (paráda když mám poblíž zemskou knihu, ale k čemu mi to je, když má soupeř dva extery na elfy a přijede na začátku druhého týdne?)

Vysoké staty, extrémní počty hlavních jednotek to není problém hoty, ale h3 všeobecně.

Start je krapet snazší, ale za to vyrovnanější. Když jsem přišla na ligu, tak jste tu hráli 3-4 hrady stále dokola, teď se hraje všechno možný...

Jedna věc co mi připadá fakt ujebaná na hotě jsou ty všelijaký budovky na jednotky, kde se stráž dá porazit druhý týden a přitom to je extrémní výhoda pro toho komu je mapa nadělí, nehledě na to, jak to zvýhodňuje ty hrady, které mají možnost si ty jednotky ještě vylepšit... To nebyl správný krok k vybalancování hry podle mě ;)


avatarKacer 29. 6. 2017 | 13:34

Podle me je lepsi, ze pridali kyklopy, gianty a fenixe, ktery muzes vybojovat z budov. Predtim tam byli akorat andele a wywky, takze mel Castle a Fortress dost vyhodu. Takhle se to aspon trochu vyrovna. Pocet tech lokaci na mape byva vetsinou stejnej na kazde pulce. Samozrejme se najdou vyjimky, ale ty tu byly vzdycky. Jediny, co me stve na hre s Alexem, ze hrajem 5 hodin a misto
poradne finalni bitvy vyhraje na takovou ptakovinu.


avatarKlára 29. 6. 2017 | 13:55

Teď tu výhodu dál nemá rampart, peklo, kobka, nekropolis... Takže dali výhodu mimo hrad a pevnost dalším třem hradům, zbylé čtyři(pět vlastně) nic :)


avatarScooby 29. 6. 2017 | 14:23

peklo farmi demony..necro kostry ..kobka ma branu ..Rampart je porad hodne silnej i bez toho ...A Cove je dost silne bez toho aniz by to asi potreboval ze pozdeji ztraci s vyjimkou toho hera co vytvari klony..veze na fenixe nejsou skoro
vubec..to je dobry jen jako rychla jednotka na pohyb/zacinani fightu

Pokud je povolene preskocit diky dd fly takhle silnou straz tak to jsou hodne spatne vytvoreny pravidla..naopak ma ten clovek diky tomu dost pohybu skocit/preletet na jine uzemi kde je slabsi straz a tu straz zabil..tim padem by to Dd fly pak nebyl takovej humus


avatarH34D 29. 6. 2017 | 14:23

Klára - já jsem ale neřekl přibližně stejné podmínky v rámci jedné hry. :) Jde o to, že statisticky vzato v klasice měl dobrý hráč zpravidla lepší věci v X. týdnu hry než jiný hráč. Nyní mají statisticky vzato všichni téměř stejné věci, a proto se stírají rozdíly mezi hráči.

Start je snažší právě i kvůli těm budovám, co si zmínila, ty jsem měl taky na mysli.

HOTU ale samozřejmě budem hrát dál, já jsem si jen neodpustil tu poznámku...


avatarScooby 29. 6. 2017 | 14:26

churchyard je defacto jina silnejsi krypta...black tower bez ztrat to je 2hy tyden..kdyz ten drak dostane moralku tak i druhy tyden mas vetsi ztraty nez v nejsilnejsi krypte..jake jine budovy ti tu jako davaji itemy


avatarKlára 29. 6. 2017 | 14:59

Scooby pokud hra končí druhý týden, tak se výhoda nekromancie moc nevyužije, stejně tak demonování, brána je fajn, pokud máš slušnej exterák a ideálně dost brzo, rampart je silnej pokud Kačer nepodplatí dřevorubce...

Tohle všechno prostě platí jak kdy, výhody jsou jiné když se končí druhý týden a když šestý ;)

H34D stále je hra hodně o pohybu na mapě a správných rozhodnutích(na tom se nic nezměnilo v hotě). Tudíž pokud je někdo lepší hráč, tak by měl mít stále víc těch lepších věcí ne? :)

Podle mě lítání a DD vůbec nepatří do turnajovek a už vůbec ne, pokud se díky tomu můžou přeskakovat boje...


avatarScooby 29. 6. 2017 | 15:02

churchyard je defacto jina silnejsi krypta...black tower bez ztrat to je 2hy tyden..kdyz ten drak dostane moralku tak i druhy tyden mas vetsi ztraty nez v nejsilnejsi krypte..jake jine budovy ti tu jako davaji itemy?

Mansion? To jsem navstivil jednou za 50 her..ze zacatku to nedavas a v pozdrjsi fazi hry se tam jet nevyplati


avatarLord.Alex 29. 6. 2017 | 16:32

To je prdel, jak někdo nechápe tak základní věc jako monsters...mě to až udivuje:) to je o selskym rozumu a lidi to nechápou...:)


avatarLord.Alex 29. 6. 2017 | 16:45

Head:ty vole mě přestáváš srát, mluvíš rozumně:) vesměs souhlasim se všim a jak všichni ví, říkal sem to už před tim...opět, je to prostě logický. Druhý faktor duležitej je ten slavnej přiblblej template, kterej nahrává přesně tomuhle. Pokud se jedne nerozhodne zautočit hned a je ta možnost, tak to sklouzne k tomu, že oba jedou do treasurky co VZDYCKY je a pak na konci holt mají podobné staty třeba. Umění jak prase:) stačí se prostě jen nerozbít a pka je to o tom, kdo tma má užitečnější věci.
Start JE výrazně jednodušší a i těm horším hráčum dává víc šancí, dřív se rozbíjeli, čekali, ted jedou a díky i budovám navíc prostě znova říkám, stačí se nerozbít. A nebejt uplnej traged. DD a FLY obeně zakazují jen horší hráči, všiml sis? Je to absolutní nesmysl samozřejmě. Scooby mě porazil 2x na armagedon, proti tomu sem se nemohl taky NIJAK bránit. kdyz někdo má silnou implozi, též to rozhoduje hry atd.by se mohli zakázat kouzla rovnou podle nich:) proto je to 5 level, protože je to silné.

PS:já osobně MNOHEm radši vyhraju hru tim, že prostě zahraju něco lépe a třeba takhle odříznu soupeře, neb to je JEHO chyba, ne haluz v bitvě kdy padne morálka, nebo je povrch špatnej. Tomuhle snadno mohl předejít a třeba mě takhle snad nikdy nikdo neporazil, protože si na to dávám bacha, to je totiž o oné chybě. Kdyby stál jak měl, tka k čemu mi dd v tomto momentě je...
A opět, DD vs exter na draky kolko od hradu a kolo a půl od hradu kobka s portalem...takže DD zakázat, ale příjem 5 draků týdně je ok? Tak co zakázat exteráky?:)))


avatarLord.Alex 29. 6. 2017 | 16:54

Mj.na vodě má hota xyz novejch budov sem koukal, třeba i utopii jakousi. Obecně voda novej rozměr hraní a to se nehraje, nechápu proč. je to škoda. a třeba i tma se ukáže jak kdo hraje..:)


avatarScooby 29. 6. 2017 | 22:17

Naopak s dd a fly porazis i silnejsiho hrace. A ano nebudu hrat turnaj kde je povoleny neco co se v ligovych hrach hralo leda s tebou. Vetsina lidi tu nema 2500 her a zkusenosti proti tomu hrat. Navic je to tak casty, ze by to bylo v kazde 3ti hre na tomhle tempu. Ano nechapu jak je nastaveny monsters ze vemes kouzlo a preskocis houf dablu ze svyho na souperovo uzemi. To je dobra demence. Jak vidis, tak je to tak silny, ze to vyhralo prohranou hru. Mi rekni kolikrat se ti stane ze ma nekdo z vas 5tej tyden 18 jednotek 7meho levelu? Ja 4hry ze 100. A kolikrat mam ja/souper fly nebo dd? Ve 40tihrach ze 100. Je to povoleny z hradu, to podle me vic nez staci.


avatarH34D 30. 6. 2017 | 7:18

S vodou bychom mohli něco vymyslet pro příští turnaj, ať vytěžíme pořádně tu HOTU...


avatarKacer 30. 6. 2017 | 7:55

Souhlas s vodou. I příšery se občas potřebujou vykoupat.


avatarKotletka 30. 6. 2017 | 8:39

Selský rozum je akorát pro sedláky. Ale každý ví, jak vést školství (stačí se řídit selským rozumem), trénovat nároďáky (stačí se řídit selským rozumem), a kdy sázet brambory (ne, na to je fakt určený ten selský rozum). No nic, začínám být jak Zeman. Úplně jsem si pamatovala, že to pravidlo existuje a kde je napsaný:-D Že zkrátka používat fly nebo dd je možné pouze v případě, že by se na ono místo člověk zvládnul dostat oklikou i normálně (čili nemuseli by být poražení Ďáblové, stačilo by mít cestu bokem). Pravidlo se mi líbí ještě o něco víc, pokud jsem si ho sama vymyslela a celou dobu měla pocit, že je z hlavy někoho jiného - omlouvám se všem lidem, kteří už nejsou nejmladší, takže šok z toho, že někdo může nevědět tak základní věc, jim mohl přivodit vážné komplikace;-)

"Pravidlo monsters má chránit "missplaced guards", tedy monstra posunutá o pár políček mimo vlivem bugu random mapy." A je dobře, že se konečně někdo pokusil chránit monstra, která my, tak nemilosrdně masakrujeme!! Kdo jsme, abychom si jezdili po kraji a likvidovali příšerky, které si v poklidu žijí v bažinách? Ale.. jsi si fakt jistý, že pravidlo má chránit ta monstra?


avatarScooby 30. 6. 2017 | 14:05

jj ta voda by mohla byt zajimava :)


avatarLord.Alex 30. 6. 2017 | 15:33

Scooby:jestli máš fly nebo dd ve 40 hrách ze 100, tak si prostě jen totální haluzák:) já mám jedno z toho tak 1x z 20 a myslim, že dost lidí. Navíc hraju VZDY tak, že počítám s toutu variantou a abych minimalizovla ztráty. Se všema zkušenejšíma se totiž tohle hraje, to jen nováčkové se bojí kouzel:) A kačer je posera taky no. Jinak komplet stará garda hraje se všim a vždy hrála. Ale to je furt dokola. Většinou něco rozhodne hru. DD třeba bez hoodně many, nebo magie vzduchu je v hotě dost osekaná navíc a jendo to poskočení fakt neni tak zásadní aby ovlivnilo hru, kterou si soupeř muže pohlídat.

přijde mi maximálně debilní bojovat v utopii, mít ztráty leckdy dost zásadní a dostat třeba křídla jako top artefakt co nemužu použít, nebo knížku vzuchu, kouzla vzduchu atd. ztráta pohybu, jednotek a pro nic.

Head, netřeba čekat na nějakej přiblblej turnaj, kterej se stejně nikdy nedohraje, prostě další hru prubnem vodku a je to:)


avatarH34D 30. 6. 2017 | 18:28

Áá, prubnem vodku a políváme! https://www.youtube.com/watch?v=SoOWH_H3wsE


Odehrané hry



# 151101:029. 6. 2017
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

peklo Ignatius   Shakti kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 151091:029. 6. 2017
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Solmyr   Crag Hack tvrz
random velikost     obtiznost
cas7. týden

# 151071:029. 6. 2017
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Jeremy   Kyrre bašta
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 151061:029. 6. 2017
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Valeska   Ivor bašta
random velikost     obtiznost
cas1. týden

# 151051:029. 6. 2017
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Jeremy   Deemer kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 151041:029. 6. 2017
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

tvrz Jeremy   Ivor bašta
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 151031:028. 6. 2017
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Tazar   Ivor bašta
random velikost     obtiznost
cas(9+). týden

# 151021:028. 6. 2017
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Solmyr   Crag Hack tvrz
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 150971:027. 6. 2017
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Valeska   Ciele soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 151011:028. 6. 2017
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Tazar   Jeremy zátoka
random velikost     obtiznost
cas4. týden