Head:ty vole mě přestáváš srát, mluvíš rozumně:) vesměs souhlasim se všim a jak všichni ví, říkal sem to už před tim...opět, je to prostě logický. Druhý faktor duležitej je ten slavnej přiblblej template, kterej nahrává přesně tomuhle. Pokud se jedne nerozhodne zautočit hned a je ta možnost, tak to sklouzne k tomu, že oba jedou do treasurky co VZDYCKY je a pak na konci holt mají podobné staty třeba. Umění jak prase:) stačí se prostě jen nerozbít a pka je to o tom, kdo tma má užitečnější věci.
Start JE výrazně jednodušší a i těm horším hráčum dává víc šancí, dřív se rozbíjeli, čekali, ted jedou a díky i budovám navíc prostě znova říkám, stačí se nerozbít. A nebejt uplnej traged. DD a FLY obeně zakazují jen horší hráči, všiml sis? Je to absolutní nesmysl samozřejmě. Scooby mě porazil 2x na armagedon, proti tomu sem se nemohl taky NIJAK bránit. kdyz někdo má silnou implozi, též to rozhoduje hry atd.by se mohli zakázat kouzla rovnou podle nich:) proto je to 5 level, protože je to silné.
PS:já osobně MNOHEm radši vyhraju hru tim, že prostě zahraju něco lépe a třeba takhle odříznu soupeře, neb to je JEHO chyba, ne haluz v bitvě kdy padne morálka, nebo je povrch špatnej. Tomuhle snadno mohl předejít a třeba mě takhle snad nikdy nikdo neporazil, protože si na to dávám bacha, to je totiž o oné chybě. Kdyby stál jak měl, tka k čemu mi dd v tomto momentě je...
A opět, DD vs exter na draky kolko od hradu a kolo a půl od hradu kobka s portalem...takže DD zakázat, ale příjem 5 draků týdně je ok? Tak co zakázat exteráky?:)))