H34D když on k tobě jako červený vjel, tak ty bys ho jako modrý mohl při normální situaci napadnout, protože bys hrál až po jeho tahu, viděl bys, že tam opravu vjel a stojí tam a ty na něj dosáhneš, jenže si hrál simultálně-současně, tím pádem jsi kolem něj jen projel a nevěděl si, že tam bude a nemohl reagovat na jeho tah - je to podobná situace jako s tím hradem, byl jsi v nevýhodě díky simul tahům, nemohl si ho napadnout, protože jste hráli zároveň.
Červený tuhle nevýhodu nemá, protože červený je ten, kdo vždy může reagovat na tah modrého, modrý jede až po něm, takže červenému je docela jedno, když modrý hraje současně s ním, protože červený jede při přerušení vždy první.
Když jako modrý potkáš červeného hrdinu a chceš ho napadnout - resetuje se ti tah a červený může hrát a s hrdinou uteče. Když jako červený potkáš hrdinu modrého - můžeš ho napadnout a normálně si ho napadnul a modrý s tím nic neudělá. Přitom když by modrý viděl, že se jako červený blížíš, zahrál by ten tah úplně jinak a tím hrdinou utekl jinam, jenže nemohl zareagovat, když to neviděl.
Proto je nejlepší jako modrý přerušit simul tahy při setkání co nejdříve, třeba najetí nějakým barvičem na důl, ať můžeš reagovat na tah červeného a nemusíš svůj tah hrát současně a dávat mu tak výhodu nevědomosti. Červenému je to docela jedno, simultální nebo ne, ten vždycky vidí, co modrý zahraje.