Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 150161:015. 6. 2017
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Caitlin   Bron pevnost
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
hrad Loynis   Bron pevnost
random velikost     obtiznost
cas4. týden

Screenshoty

screenshot

Komentáře

avatarH34D 15. 6. 2017 | 23:45

4. týden 3. den se Loynis přišel podívat, jak se daří Karcmova hradu.


avatarScooby 16. 6. 2017 | 9:35

Lehce vypaseny koukam :) ... te musim vyzvat heade, chci testnout ukoncit ten tvuj winstreak :)


avatarNiven 16. 6. 2017 | 14:17

Chudák karcma. :)


avatarkarcma 16. 6. 2017 | 18:29

myslim ze pokial by som si spojil normalne armadu tak heada porazim.. tie kuzla by pouzit nemohol kedze som mal gulu proti kuzlam... avsak musel som si po nu najprv dojst kedze bola dost daleko a akurat vtedy head zautocil.. este tak 2 dni a myslim ze by som to v pohode dal.. ta gula bola proste zaklad k vytazstvu..

bola to moja prva hra po dlhsom case s tym updatom ci co to je takze plno novych veci no aj tak som obstal vcelku dobre..

akurat mi nejde jedna vec do hlavy.. ak robime tie tahy sucastne ako zistim ze sa head chysta namna? mal som to pekne odkryte kedze bola medzi nami silna jednotka no nevidel som zeby tam head niekde cihal a zrazu mi ide do hradu... takze ak tomu spravne rozumiem, ak robime tahy sucastne headovy staci ak je modry hrac cakat kym si ja svoj tah teoreticky spravim a on si tam da dajme tomu po 5 minutach svojho hera pred tu prekazku co je medzi nami.. tym padom ja ani nezistim o co mu ide tak ako ked to bolo pri robeni tahov najjprv jeden potom druhy?


avatarH34D 16. 6. 2017 | 19:01

Ty simultání tahy fungujou tak, že z pohledu hry jede nejdřív červený a až dojede, tak se do hry vloží tah modrého. Pokud ty tahy nejsou v konfliktu, hra pokročí do dalšího dne. Tzn. vždycky jede "jakoby" červený první. Problém je, když tahy jsou v konfliktu, tedy když jeden hráč zaútočí na druhého nebo mu vezme nějakou budovu, to se pak simultání tahy přeruší a modrý hráč musí tah opakovat. Tzn. já jsem ti jel na hrad a v momentě, kdy jsem ti hrad vzal se mi celý tah stornoval, musel jsem počkat až dokončíš svůj tah ty a poté jsem musel svůj tah opakovat.

Důvod, proč si mě neviděl nikde číhat je, že jsem měl extra dlouhý tah, jen mrkni na screen - stáje + logistika + boty + rukavice.


avatarmaGe 16. 6. 2017 | 19:28

No není to úplně tak, červený vše vidí správně a může reagovat na tah modrého, modrý nemůže reagovat na tah červeného, protože hraje zároveň. Nevidí, co červený udělá a proto nemá šanci na reakci, zatímco mu červený v simultálním tahu najede před hrad, on si vybíjí někde nějaké moby a nezajímá se, přitom při klasických tazích by červeného viděl a mohl reagovat, třeba si zabít hrdinu a dovláčkovat armádu do hradu. Následující den sice zjistí, jak červený zahrál, ale už nemá šanci reagovat. Je to cena za ušetřený čas no. Já to beru.. Některou hru se na to dá doplatit, zvlášť, když jsou hrady fakt blízko sebe, nebo když červený rushuje nějakou boční cestičkou. :)


avatarkarcma 16. 6. 2017 | 20:25

no jo usetrenie casu je parada ale ked prehra par hier len koli tomu ze si nevidel superov tah tak uz to tak moc super nebude.. :)


avatarKotletka 16. 6. 2017 | 20:28

Simultánní tahy jsem nehrála, takže hrubě teoretizuju, ale to co píšeš, se mi zdá v nesouladu s tím, co píše Head? Nebo je to tak, že modrý sice jede znovu, ale nemůže si přehrát tah červeného?

Co mě se na tom nezdá a zajímá mě, jak je pořešeno (ale tipuju, že nijak), že modrý v té chvíli získává výhodu, protože má informace ze hry "nanečisto" (kolik dává hromádka, jestli je vybraný exter)..?


avatarKotletka 16. 6. 2017 | 20:30

A teď jsem zjistila, že už se to řeší na skypu.. Tak nic..


avatarmaGe 16. 6. 2017 | 20:43

karcma musíš to předvídat no, stalo se mi to párkrát, ale ne vždy to rozhodne hru, například mi takhle sebere sekundární hrad, který by normálně nevzal


avatarH34D 16. 6. 2017 | 20:46

maGe - já si tedy nejsem jist, jestli červený může reagovat na tah modrého, protože nám se s Alexem třeba stalo, že on jako červený vyjel ke mě na území a já jsem projel kolem něj, i když jsem ho mohl zabít. Nejsem si ale jist, že on toto v reálném čase viděl, řekl bych, že jsme to oba zjistili, až když jsme ukončili tah...

V krajních případech ideální load. Pro turnajové hry to platí dvojnásob, protože kvůli tomu by bylo blbé prohrát...


avatarLord.Alex 16. 6. 2017 | 21:02

Neviděl sem to tehdy. A jinak je tohel fakt dost blbá nevýhoda, vlastně dva tahy za sebou:) Bůh mi takto například sebral hlavní hrad, když mi během dvou kol do něj dojel, já ho před tim nezahlidl a on porazil pořesně tu silnou stráž mezi a nedla mi vlastně šanci se dostat do hradu. Dle mě by se s tim mělo nějaké prvidlo vymyslet...Otázka jak, když třeba bys řkel, ok load, tak zas víš že červenej se ti dostane do hradu, že porazí stráž atd.


avatarScooby 16. 6. 2017 | 21:12

jde to poresit stylem simultanni tahy dat jen na 3 tydny kdy se clovek se souperem potka malokdy driv. Nebo jestli mate jiny napad?


avatarmaGe 16. 6. 2017 | 22:40

H34D když on k tobě jako červený vjel, tak ty bys ho jako modrý mohl při normální situaci napadnout, protože bys hrál až po jeho tahu, viděl bys, že tam opravu vjel a stojí tam a ty na něj dosáhneš, jenže si hrál simultálně-současně, tím pádem jsi kolem něj jen projel a nevěděl si, že tam bude a nemohl reagovat na jeho tah - je to podobná situace jako s tím hradem, byl jsi v nevýhodě díky simul tahům, nemohl si ho napadnout, protože jste hráli zároveň.

Červený tuhle nevýhodu nemá, protože červený je ten, kdo vždy může reagovat na tah modrého, modrý jede až po něm, takže červenému je docela jedno, když modrý hraje současně s ním, protože červený jede při přerušení vždy první.

Když jako modrý potkáš červeného hrdinu a chceš ho napadnout - resetuje se ti tah a červený může hrát a s hrdinou uteče. Když jako červený potkáš hrdinu modrého - můžeš ho napadnout a normálně si ho napadnul a modrý s tím nic neudělá. Přitom když by modrý viděl, že se jako červený blížíš, zahrál by ten tah úplně jinak a tím hrdinou utekl jinam, jenže nemohl zareagovat, když to neviděl.

Proto je nejlepší jako modrý přerušit simul tahy při setkání co nejdříve, třeba najetí nějakým barvičem na důl, ať můžeš reagovat na tah červeného a nemusíš svůj tah hrát současně a dávat mu tak výhodu nevědomosti. Červenému je to docela jedno, simultální nebo ne, ten vždycky vidí, co modrý zahraje.


Odehrané hry



# 185701:04. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185711:028. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Gundula   Loynis kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185691:030. 12. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 185561:08. 4. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Alagar   Solmyr soutok
random velikost     obtiznost
cas1. týden

 
 
1 / 1653
další > poslední >>