Ano, 8 minut je z mého pohledu ještě kompromis. Rusáci hrají třeba 15 minut. Naprostou většinu tahů bych se vešel do 6 minut. Ale pak přijde situace, kdy chvilku navíc prostě potřebujete. Máte pak 8 hrdinů, 5 měst, potřebujete vykoupit armádu a dovézt ji přes půl mapy a vymyslet, co uděláte.
U Hoty přece nemůže být problém dát vyšší limit, když stejně máte simultánní tahy. Navíc tady na ten tah skutečně potřebujete více času, jelikož si většinou nemůžete promýšlet tah při tahu soupeře. Opravdu nevidím důvod, proč bych měl jen kvůli krátkému limitu dělat kompromisy ve svojí hře- kupovat méně hrdinů, nepromýšlet situaci..
Scooby si při hře o load neřekl, ale dávat load, protože někdo nestihne limit- to už můžem hrát rovnou bez limitu. A mě by nevadilo hrát bez limitu, jen je třeba to vyjednat před hrou a ne až když něco nestihnete.
Jo a je poněkud zajímavé, že místní hráči svádí téměř každou prohru na mapu. Ale pokud jim mapa přeje, tak napíšou "eazy win" dokonce i v případě prohry.