Hodně dlouhá hra.Hráli jsme ji asi 6 hodin.S hl. hrdinama jsme mezi sebou bojovali několikrát.Oba jsme vybrali utopii, ale měl jsem přeci jenom o něco lepšího kouzelníka.To asi rozhodlo.
O dost lepšího. ačkoli sme v závěru už kontroloval skoro 75 procent mapy, nebylo jak sehnat něco na know či spell - leda na uzemi, kam nešlo jet, neb sme od sebe byli poměrně krátkou vzdálenost a dost se taktizovalo (bohužel sem doplatil na nesmyslné pravidlo dd, fly - když mi Twist nechtěl uznat křídla, ačkoli pdole mě křídla neni KOUZLO fly...takže bojujete v utopii se 4 zlatejma abyste dostali něco co nemuže používat...) takže jsme měl know i spell 4 pouze!!! Twist kolem 10 + dvojnásobnou manu z hradu.
Tak podle mě zákaz DD, fly automaticky znamená i zákaz křídel, princip je totiž stejný. Já osobně tohle už nezakazuju, ale chápu lidi, co to zakazujou a přistupuju na to. Bohužel tak to pak je, rozbiješ se v utopii a dostaneš přilbu námořníka, křídla, boty nekromancera atd...
K tomuto pravidlu jen povím. Ano dd a fly zákaz ze svitků je logické ale pokud je z dragonky nebo věže to by mělo být povoleno. :)
je to absolutní nesmysl to pravidlo. člověk postaví level 5 za draho a dostgane tam neco co nesmí...dostaneš knízku třeba vzduchu v utopii a nic z ní nevyužiješ, kridla atd.nesmyslne to omkezuje hru. diplomacie atd ti nebrání v hraní, neomezuej tě, ale tohle ano