Hele, já chápu frustraci a nasrání z prohry víc než většina hráčů, věř mi. Přiznávám, že sám neumím prohrávat. Třeba i v Heroesu jsem dříve prohrál tunu her kvůli tomu, že jsem neznal templaty a nevěděl jsem, kdy se můžu potkat se soupeřem. Proto jsem i z ligy na pár let odešel - stávalo se, že jsem se celý večer snažil, jenže pak přišel týpek a vzal mi hrad nebo přepadl hrdinu, když jsem to nečekal. Na houby...
Troufám říct, že teďka to mám poměrně hodně vychytané, ale vše co umím se snažím předat dál ve svých videích, takže když už nic, je to aspoň záruka toho, že necheatuju. :) V každé hře hledám nějakou výhodu, něco víc než standardní postup ve hře. Minule 70 wyvern, před tím 150 demonů a teď blesk za 4 kila v 3. týdnu hry... Když jsem takhle jel přes celou mapu, tak ti mohlo dojít, že mám něco v záloze a možností, jak se s tím vypořádat bylo spoustu. Kdybys první kolo castnul mass slow nebo haste, tak nejde jen o to, že by sis vystřelil první, ale o to, že bys tam okamžitě naběhl a začal to masakrovat právě tak, aby fight netrval déle než 2-3 kola, což jsem přímo testoval, že šlo. Dokonce v mém testu jsem nestihl ani útéct a byl by okamžitě konec hry, ale i kdybych to neposral, dal bych jen 2 blesky a přišel skoro o vše, takže bys měl po první bitce velkou výhodu. Pak ses mohl vrátit dál k prozkoumávání mapy a já bych musel na tebe jet znova a o něco se snažit. Mezi tím si mohl získat výhodu ty, stačilo cokoli - upgradnout první na fénixe a udělat mě hit and run, nebo najít nějakou imunitu vůči blesku, nebo najít silnější kouzlo pro sebe atd. atd. Zkrátka necháš se lehce znechutit a moc rychle to vzdáš.
Že hraju jen top heráky, hehe, vždycky nechávám soupeře vybrat jako prvního, takže tady není o čem, hraju co mě baví.