Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 125631:023. 1. 2014
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Rissa   Kyrre bašta
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
věž Rissa   Kyrre bašta
random velikost     obtiznost
cas2. týden

Screenshoty

screenshot
screenshot

Komentáře

avatarLord Sookar 23. 1. 2014 | 15:56

Random s jednim malym nedorozuměním...ale kdo se někdy nepřeklikl nebo něco přehlednul...chtěl sem to ukončit a zapomněl sem sundat meduzy co byly krok ode mě...tak šipka sundala hera vratil sem se na ty meduzy a pak v tom samem kole sundal i kyreho...Anton chtěl vzdat ale protože sem chyboval ( což na hru nemělo žadny efekt ) bere to jako remízu...

Podle komentářů se rozhodnu jestli tuto hru smažu...a


avatarIMRO 23. 1. 2014 | 16:15

Za chyby se platí.Šachisté mají také pravidlo,šahnuto,jeto.


avatarAntony 23. 1. 2014 | 16:16

JJ, chtěl jsem vzdá. Ale způsob, jak se k tomu porušení pravidel Sooky postavil, tak to beru jako remízu.


avatarLord Sookar 23. 1. 2014 | 16:25

Vymluvy...


avatarIMRO 23. 1. 2014 | 16:31

To mi připomíná jeden šachový turnaj velmistrů.Vedoucímu turnaje stačila remíza k celkovému vítězství.Hrál s nejslabším hráčem a po několika tazích mou nabídl remíza.ten to odmítl a po několika tazích přišel o figuru.
Tak já tu remízu beru teda.No ano,ale už to bude za dvakrát tolik!


avatarPagi 23. 1. 2014 | 17:43

Nechapu sookarovo vysvetleni, je matouci,..:D
Ty meduzy sookar nemusel zabit, protoze pruchod hlidaji ogri a meduzi,..ogri jsou mrtvi a tak je pruchod zpristupnen pro oba.
Aspon podle tech sceenu.


avatarAntony 23. 1. 2014 | 17:55

Ne Pagi, to je můj screen, já přešel přes zlobry. On asi za týden musel tudíž přes medůzy, ne?


avatarPagi 23. 1. 2014 | 18:02

Nemusel. Ty jsi pruchod zpruchodnil pro oba.


avatarAntony 23. 1. 2014 | 18:02

Jak to? Pokud průchod hlídají 2 neutrálové, stačí mě porazit jednoho. A pak až sem přijede soupeř, kterej to nevěděl, že tam 2 byli, tak musí dát přece toho druhýho.


avatarPagi 23. 1. 2014 | 18:12

Pokud vi, ze jsi od tamtud prisel, tak ji nemusi probijet. Nehlede na to, ze se te na tom screenu pta, co hlidaji ty meduzy,..v danou chvili nic.
Je absolutne nelogicky myslet si, ze kdyz ty probijes jednoho neutrala, tak druhyho musi zabit souper,..
Kazdopadne at uz to vedel nebo nevedel, ze jsi jednoho neutrala probil, tak proste projit mohl.


avatarPagi 23. 1. 2014 | 18:15

Pravidlo monster je k tomu, aby si hraci nebrali arty ci neprochazeli misty, kde stoji spatne postaveni neutralove. Pokud je jeden, treba i ze 7 neutralu co hlidaji evidentne jednu vec, porazen, tak je cesta volna pro vsechny hrace.
Coz ti evidentne porad nejde do hlavy.
Mam pocit, ze par lidem tady pravidla slouzi k tomu, aby ste mohli prudit soupere a neuznavat prohry,..mam ted konkretne na mysli SDho..:-P


avatarAntony 23. 1. 2014 | 18:17

Jednou někam jdu, přechod hlídá neutrál, tak ho snad musím porazit. Je to tak?
S artama už jsem vysvětlení dostal a pochopil.
O prohru nejde, to je mě u prdele. Výše jsem napsal, chtěl jsem vzdá.


avatarPagi 23. 1. 2014 | 18:19

Dale ti to vysvetlovat nebudu, napsal jsem to myslim jasne,..
Vlastne jeste jednu radu bych tu mel, nehraj monster na cesty:-D


avatarIMRO 23. 1. 2014 | 18:24

A to Antony mohl mít fly!


avatarAntony 23. 1. 2014 | 18:24

Pravidla zní jasně:
Pokud průchod do jiné části mapy hlídá neutrální hlídka, tak se smí obejít jedině ve vzálenosti větší než 3 políčka od ní. (to znamená, že k hlídce se chováme, jako by měla dosah 3 políčka místo 1.

Proč by tedy neměl při průchodu porazit ty medůzy???


avatarPagi 23. 1. 2014 | 18:30

Imro: Ty taky nechapes, co jsem tu psal, ale ty ses stejnej \"vrtalsevpicovinach\" no,..V tejto hre a tomto momente sookar pravidla neporusil. Zadny kdyby me nezajima.
Antony: Uz ti to vysvetluji podruhe a stale to nechapes,..lepe to vysvetlit neumim.


avatarAntony 23. 1. 2014 | 18:33

OK, díky.
Podle Pagiho vysvětení se další neutrál nemusí porážet, klidně se může chodit okolo.
V tom pípadě pro Sookyho moje omluva.
Nechám to tu ale ještě chvilku neprotvrzený, třeba se najde jinej názor.


avatarIMRO 23. 1. 2014 | 18:36

Já to chápu až moc dobře.Z logiky věci tam mohl Antony přeletět což Sookar nemohl vědět,proto je to pro něho jasné že ty medúzy musí porazit.


avatarLord.Alex 23. 1. 2014 | 18:52

Pagi:hehe já jako starej poctivec to teda hraju taky tak, že bych tam asi nejel bez toho abych nesejmul ty meduzy...Ikdyž v tomto případě jsou tak daleko a postavení je takové, že očividně hlídaj cestu na které stojí a na cestu dolu...A hlavně, na hru to enmělo efekt očividně a ještě si o tom psali, takže bych to potvrdil a je to.

Mj.\"vrtalsevpicovinach\" ??????????????? tak to mě hodně rozesmálo, dobře ty:)


avatarPagi 23. 1. 2014 | 19:00

Teoreticky je to risk, kdyby tam staly od zacatku pouze ty meduzy, tak by to byl podvod. Jenze tady byli vedle nich i ogri, co antony sejmul, cili pruchod je otevren i pro sookara. Z pohledu sookara je risk tam jit, kdyz to nevi jiste jestli antony neco probil. Ale jak uz rikam, v tomto! pripade mel sookar kliku a mohl projit. Nemluve o tom ze se sookar ptal!
Jedna se o cestu nahoru tusim, ne tu dolu.


avatarLord Sookar 23. 1. 2014 | 19:09

-viděl sem jak si tama projíždí tzn věděl sem že je cesta odkryta
-věděl jsem že hlidaji cestu
-zabil jsem je před posledni bitvou
chyba byla udělat jeden krok nahoru a ne do prava na ně...ale vratil sem se
-nechci podvadět
-nechci naštvat antonyho
-chci uznat že sem to poctivě vyhrál


avatarPagi 23. 1. 2014 | 19:12

\"-viděl sem jak si tama projíždí tzn věděl sem že je cesta odkryta\"
Neni vubec co resit, cesta je volna i pro sookara.


avatarIMRO 23. 1. 2014 | 19:53

Sookare nemusíš mlžit.Když Antony porazil zlobry jsi nemohl vidět.


avatarAntony 23. 1. 2014 | 19:57

To v žádným případě nemohl. Viděl mě jen okolo medůz projíždět, ale to bylo úplně jinej den, než jsem sekal zlobry.


avatarhrac smazan 23. 1. 2014 | 21:34

<text smazan>


avatarPagi 23. 1. 2014 | 23:11

Antony: Kdyz te videl projet okolo tech meduz, tak je logicky, ze jsi musel probit nejakou jinou jednotku, jinak by to znamenalo, ze jsi podvodnik ty.
Houhou: Presne tak, pokud hrajes s rozumnym clovekem, tak se dohodnes a nehrotis to, zalezi take na tom jak moc to ovlivnilo hru. Ale pokud budes hrat s Imre, Antonym, SDckem atd., tak ses v loji jak vidis. Ja radeji hraju bez cest pokud na nich nekdo netrva. Pak jsou z toho akorat tyto problemy.

Antony odpovedel jsi vubec na ten dotaz Sookarovi, co je na tom screenu?


avatarchichtofnuk 24. 1. 2014 | 2:37

O porušení pravidel nejde.
Jestliže stráží cestu více neutrálů stačí zabít jednoho a oba hráči mají cestu průjezdnou.

A jak na to mohl Sookar přijít?

1) viděl Antonyho tam tudy projíždět
2) viděl obsazenej kamenolom (jakpak by se tam Antony dostal)

P.S. Je jedno jestli Sookar pojede nahoru, dolu nebo doprdele. Ty medůzy a ogři hlídali celou křižovatku...


avatarLord Sookar 24. 1. 2014 | 8:39

PAGI: ne neodepsal....posledni jeho tah se tam postavil za ty meduzy a napsal mi že nestihal číst!

CHICHTOFNUK: Přesně tam LOGICKY sem vydedukoval že cesta je pruchodná.

Houhou: Vono Antonny je rozumný ale občas se sekne. Sankci Anton navrhnul...vykup se z boje proti jednomu kentaurovi a pak sundej meduzy a tim padem nedojedeš pravděpodobně na meho hl. hera a vyhranou hru projedeš...napsal sem že v žadnem případně tundal mukentaura šipkou šel si pro meduzy 1 krok zpět a pak mu sundal hl. hera. ( konec hry)

IMRO: Nechapu proč bych měl mlžit - přeletět tam tudy ?! První tyden... Ty jsi možná ve světe WoG

:-D nebud takovej \"vrtalsevpicovinach\" :-D


avatarhrac smazan 24. 1. 2014 | 10:20

<text smazan>


avatarAntony 24. 1. 2014 | 11:12

Tyto debilní spisovatele mám nejraděj. Neví a serou se do všeho svýma románama.


avatarhrac smazan 24. 1. 2014 | 12:16

<text smazan>


Odehrané hry



# 185721:01. 5. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Cyra   Sephinroth kobka
random velikost     obtiznost
cas1. týden

# 185701:04. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185711:028. 1. 2025
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Gundula   Loynis kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 185691:030. 12. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Grindan   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185681:022. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Aine   Grindan soutok
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 185671:013. 9. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Mephala bašta
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185661:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Monere   Lorelei kobka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185581:01. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Deemer   Nymus peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185651:05. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Lorelei   Galthran nekropolis
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 185641:04. 5. 2024
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Halon věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

 
 
1 / 1654
další > poslední >>