OBECNÉ | ||
---|---|---|
jméno: | Wolverine | ![]() |
registrace: | 13. 7. 2009 | |
poslední přihlášení: | 22. 12. 2015 22:25:02 | |
příspěvků: | 2 (mlčoun) | |
karma: | 0 (slušňák) |
HERNÍ STATISTIKA | ||
---|---|---|
pořadí v žebříčku: | 579 | |
skupina: | ![]() |
|
body: | 0 | |
ELO: | 1521 | |
vyhraných her: | 0 | |
celkem her: | 1 (nováček) | |
úspěšnost: | 0% |
KONTAKT | ||
---|---|---|
e-mail: | Wolverine_365 | |
ICQ: | 581794410 | |
Hamachi: | ||
GameRanger: | ||
popis: | Vítej v mém profilu,
jsem tu nový, ale H3 hraju od jejich vydání před mnoha lety a zůstal jsem u nich i po vydání čtyřky a pětky. Na poli PvP nejsem nováček, hráváme v úzkém kruhu kamarádů po LANce. Čili nepodceňovat mě jako nováčka. :) Teď něco k podmínkám, podle kterých bych rád hrál, na hru se mnou počítejte se spoustou času: 1. zakládám já, jsem už dost starej (30), abych podváděl a druhým příliš nevěřím, zejména pak těm, kterým ještě teče mlíko po bradě. Já to hraju, protože mě to baví. 2. preferuji random XL mapu s podzemím, 1 vs. 1, bez počítačových hráčů, obtížnost impossible, bez handicapu, water content none, monster strength random, neomezeně času na tah, rád si vše pěkně v klidu promyslím... 3. restart (random) mapy při prvním tahu pokud generátor map vytvoří mapu, na které: 3a) jeden z hráčů nemá do města cestu. (To signalizuje, že je z 99% uzavřen na místě, a tudíž je to jen čekání na porážku) 3b) alespoň jeden z hráčů má na začátku víc než jedno město. (Pokud je počet měst ze začátku rozdílný, je to velká nevýhoda, pokud mají oba na začátku dvě města, mapa stojí obvykle za prd - věřte mi :)). 3c) Je-li absolutně blokován východ z města silnou jednotkou (řekněme lots of 3. levelu nebo libovolný počet 4. a vyššího levelu) a hráč je na delší dobu znevýhodněn čekáním ve městě a živořením bez resourců a jednotek. 3d) Pokud nastane situace 3a, 3b a 3c, může se pokračovat, pokud se na tom obě strany dohodnou. (Např. máš jen jedno město a já dvě, ale vidíš, že u města máš cartographera hlídaného pikemany, tak to asi zkusíš, že jo? Nebo nemáš cestu, a tudíž jsi pravděpodobně zavřenej, ale vidíš kousek od města tome of air magic nebo spellbinders hat, určitě to zkusíš a nebudeš chtít končit :)) 3e) Nastane-li situace 3a, 3b, 3c při předem domluvené absolutní náhodě (random town, random hero, random bonus), může si druhá strana vyžádat screenshot potvrzující tvrzení. (Znám i mezi svými kamarády vtipálky, kteří dostanou ještěrky (Fortress) nebo Inferno a hned by chtěli hrát jinou mapu.) 3f) po vzájemné dohodě je možné během prvních dní vytvořit novou mapu ať už z jakéhokoli důvodu. (např. hafo monolithů, nebo tzv. debilní mapa, kdy generátor víc než půlku mapy nacpe horama atd...) ještě jednou zdůrazňuji, že je nutný souhlas obou stran. 4. omezení na artefakty a hrdiny: je dané jen generátorem map, čili jako relic nenajdete třeba armageddons blade nebo angelic alliance, nemůžete si vzít hrdiny jako jsou Gelu nebo Dracco. Jinak žádná omezení na používání skillů a kouzel a sestavování artefaktů. 5. hráč s vyšším ELO má přednost při výběru barvy. 6. pořád se mnou chceš hrát vícehodinovou bitku? :) Samozřejmě pravidla jsou o dohodě, ale v některých věcech jsem poměrně neústupný. |
ZÍSKANÁ OCENĚNÍ |
---|
strana 1 z 1 |