Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Vlákna

Výzvy     Shánění hráčů na hru
Pokec     Tlachání o čemkoliv
Spory     Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel
Web     Návrhy, komentáře, hlášení bugů
Srazy     Organizace real-life srazů
Turnaje     Diskuze k turnajům
Oznámení     Oficiální sdělení admina

Web

avatar Tomis #211427 | 1. 10. 2023 | 23:32

Web se nedávno migroval na nový hosting a momentálně nefungují maily. Buď mi pošli napiš jméno hráče, kterého chceš zaregistrovat (ideálně na mail liga@heroes3.cz) a já registraci dokončím ručně, nebo počkej pár dnů. Oprava je v plánu :)

avatar Eldava202 #211425 | 29. 9. 2023 | 20:37

Jak mám řešit, když chci zaregistrovat dalšího hráče a píše to "nepodařilo se odeslat aktivační email", případně že je cosi s dvojitým ip adresy vstupem? Jednou to prostě nejde zaregistrovat tak a pak jinak.

avatar H34D #211227 | 23. 12. 2020 | 20:28

Tapetak - opraveno, jednalo se o chybu při přechodu stránek na https. Nicméně všechna videa pochází z kanálu youtube.com/h34dcz

avatar Tapetak #211225 | 21. 12. 2020 | 18:01

Zdar jsem magor nebo jak se jako dostanu k tem instruktaznim videim? Dam galerie tam vidim spoustu jakoze teda videi s komentarem, ale na nic nejde kliknout abych video spustil.

avatar Tomis #211223 | 21. 11. 2020 | 20:15

Omlouvám se za výpadky webu. Příčinu a prevenci řeším s hostingem.

avatar H34D #211201 | 30. 9. 2020 | 21:22

Nový template mapy přibyl do sekce odkazy!
Jmenuje se Dragons Underground a vytvořil ji český hráč m90arris. Je založena na principu Jebus Kinga s příchutí Clash of Dragons, opravdu doporučuji vyzkoušet! Je to rychlé a pestré. Tvůrce také přijímá náměty k úpravám mapy, určitě mohou vyjít updaty, takže hrejte a diskutujte. :)

avatar hrac smazan #211191 | 8. 7. 2020 | 15:23

<text smazan>

avatar siska96 #211189 | 5. 7. 2020 | 18:36

Ty jsi takovy trolt ze sis musel zalozit vlastni ladder, protoze se z nikym neumis domluvit :D
A ty tvoje neustale lzi te moc daleko v tvem snazeni nedostane

avatar Scooby #211159 | 30. 5. 2020 | 21:00

Older Hero to vystihl dobře, nejlepší bude začít od znovu.

Několikrát jsem tu navrhoval ladder, který bych sám sponzoroval a restartoval by se každou sezónu a byly by zápisy do síně slávy. Tady se toho nedočkám. Naprogramuju si to teda sám, už jsem na tom začal dělat a tuhle komedii tady pohřbím( oh wait, tady není co pohřbívat, roky to tu pohrbivate sami) a cz sk scénu se pokusím obnovit po svém a manipulace co tu předvádí celé roky Head nebo ultra trolovani a flame Pepixe a Šišky tam nebude tolerováno.

Celé roky tu nic nedelate pro to aby byla liga aktivní. Když já se o to opakovaně snažil, tak mi akorát hazite klacky pod nohy. Potom co jsem to tu 4 roky zpět obnovil Hotou jste to tu zas dokurvili do starých kolejí.

Pravidla mého ladderu budou nastavena a updatovana tak, aby souhlasila s pravidly světových pravidel jako se pokouším se svým turnajem, abychom nebyli jen banda lam v porovnání s jinými scénami

Udělám pořádnou reklamu v TV a na internetu a rozjedu to ve velkém ve spolupráci s polskou a ruskou scénou.

Vy si tu pak hnijte a plivejte jed na sebe navzájem dál. Pokud si budete chtít zahrát a diskutovat o Heroes a užívat si streamy, tak budete vítáni,pokud tam budete chtít převádět to co tu, dostanete permaban.

O tom jak tam naprogramuju ladder a system odměňování budu rád otevřený návrhům.
Bude to primárně vybízet lidi k aktivitě a o titul šampiona každou sezónu budou moct soupeřit i nováčci ligy.
Pro méně aktivní dobré hráče bude systém ošetřený win streaky a dalšími opatřeními.
A ne takova kravina jako bodový systém lig závislý na 1. hře, který jde zneužívat xx způsoby a vybízí hráče naopak k inactivite a odmítání zápasů.

Falšování her jde řešit mnohem líp než tu všichni navrhujete. Propojit to s databází her ladderu, kde bude vidět i délka zápasu.

avatar Macwar #211147 | 13. 5. 2020 | 22:22

Ty vole, po půl roce vlezu na web co se děje nového a co mé oči nevidí... je vás tady 5 a půl a stejně se tu podvádí :-) Sodoma Gomora.

avatar H34D #211079 | 8. 4. 2020 | 21:08

Ok, díky všem za příspěvky, s dvěma z vás jsem to ještě řešil soukromě a vypadá to, že systém by asi měl zůstat tak, jak je. Tak aspoň nelze říct, že jsem se nesnažil něco vymyslet. :)

ad mage - jen dodatek, není přeci problém jít do lobby a během pár vteřin napsat gg. Jak sis možná všiml, nechal jsem si smazat hru, která ovlivňovala tento kvartál, vidím ale, že houhou má fejkové hry pravidelně a opět i tento kvartál. Nicméně z mé strany bych tuto debatu raději uzavřel.

avatar maGe #211077 | 8. 4. 2020 | 13:31

Jak hru ověřit, jestli se hrála, by bylo jednoduché. Hrát i s ratingem na lobby, kde se posléze ukazuje historie her. :)

Musíte brát v potaz, že je tu dohromady asi tak 5 aktivních hráčů a 15 pasivních, fakt nás tu moc není a body pouze za první hru fungují v synergii s tím, že se tu moc her neodehraje. Pak by ti nejlepší byli vždy ti nejaktivnější a ne už ti, co mají nejvíce kamarádů. :) Zas tolik to asi nevyřeší.

Každopádně liga je momentálně spíš casual místo, kde se pošťuchujeme mezi s sebou a dělá nám dobře na ego, když někoho porazíme. Na lize se může rovnat dobrým světovým hráčům tak možná Scooby a Head, zbytek to 1) tolik neumí nebo za 2) nechce se to učit nebo hrát.

Proto pokud vzniknou nějaké změny, měly by podle mě směřovat pro to casual prostředí, kde si zahraje jednou za čas někdo s někým minutovku (což momentální systém pro to funguje dobře) a ne si hrát na "pro" ligu, kde se mastí Jebus Cross, 6lm s kompama, na to momentálně slouží lobby.

avatar H34D #211073 | 8. 4. 2020 | 8:30

Niven - stávající systém je tady velmi dlouho, jakákoli změna, která není k horšímu, by mohla přinést osvěžení. Jestli říkáš, že u jakéhokoli systému bodování se najde díra, tak záleží, jak velká. Stávající systém má větší díry, než ten který jsem navrhoval. Tedy aspoň podle mě.

Alex - to jsme si vyjasnili, myslel jsem hry mezi stejnými soupeři, ty si myslel hry s různými soupeři, ty nejsou nijak limitované teď a nebyly by ani v budoucnu.

avatar Niven #211071 | 7. 4. 2020 | 21:19

Když to celé čtu, tak mi to přijde zbytečné celé. Dělat jakékoli změny.
U jakéhokoli systému bodování se vždycky najde něco a když budou chtít najít díru jak něco využít, tak vždycky se na něco přijde.

avatar Lord.Alex #211069 | 6. 4. 2020 | 20:40

Co ta čtvrtá hra v lize, jaks to s ní myslel? Jinak ohledne tamtoho, hele nenapadá mě nic jineho, nez jak osefovat to, aby nekdo s nekym hrál, s druhym ne a tudiž pak někomu ty body nechyběli...Ojebat jde asi uplně všechno nějak. Napadá mě už jedině naopak povinnost odehrát tu jednu hru s každym v dané lize, nebo automaticky pád dolu. Ikdyž chápu, že toto asi neni nic příjemného leckdy:)

avatar H34D #211065 | 6. 4. 2020 | 17:03

Alex - díky, musíš ale vzít v potaz všechny extrémy, které mohou nastat. Já bych bodoval jen první 3 hry, ne více, aby se nestalo, že 2 hráči dají spolu 10 her a nahoní na sobě tolik bodů, že jim nebude nikdo další moct konkurovat.

Tvoje druhá podmínka má taky jednu nevýhodu. Představ si, že Scooby s Azgardem spolu nikdy nedají zápas (což je realita), nyní jsem já, ty a mage v nevýhodě, protože za ty dva nikdy nezískáme body. Můžem získávat jen body na dvou z naší trojice. Scooby a Azgard můžou ale získat body na nás třech, to je podatatně lepší pozice. Pro ně by bylo i takticky lepší spolu nehrát, aby ostatním upřeli možnost získat body. Ve výsledku pak místo aby se podporovala aktivita, tak bude lepší radši nehrát se všema, abys soupeři upřel body.

PS: Nebo pokud si myslel, že hráč musí dát hru aspoň s jedním člověkem ze všech lig, tak je to podobné. Schválně nedám s nikým z 2. ligy, abych smáznul body těm, co mě porazili.

avatar Lord.Alex #211063 | 6. 4. 2020 | 14:42

Snad si nečekal smysluplné vyjádření od dvou vyšinutých "lidí" ?:)

Nápady celkem dobré, jen k bodu 1:kolik dostane za čtvrtou hru?:) V lize můžeš odehrát čtyři.(nebo si myslel 50 - 30..)To samé nižší liga. Dále, i tohle se dá vesměs různě ochcat...Kupříkladu skoro každý kvartál se v nějaké lize najde někdo třeba slabší (viz třeba v minulé 4ce Oblak) a tak si umim představit rozhořečení někoho, že za něj někdo má 30, ale za tebe 10 atd. + ten faktor čtvrté hry je docela zásadní , nějak nevim jaks to myslel bez ní?

Já bych hlavně udělal třeba to, že pokud daný hráč neodehraje za čtvrtletí alespon jednu hru s každym v dané lize (čtyři hry za tři měsíce myslim nejsou tak moc i pro méně aktivní) tak se ostatním z dané ligy nebudou za tohoto hráče body počítat (at je to prostě fér pro všechny) To bych ustanovil jako asi uplně první bod u mě...Až pak bych vymýšlel další bodování, ale podle mě je tohle hodně důležitý. Nebo zkrátka nějak eliminovat to, že někdo zrahraje jen s někym a ten má výhodu.



avatar H34D #211061 | 6. 4. 2020 | 13:33

Kluci, holky, psali jste tady o nedokonalosti zdejšího žebříčku, ale opět nikdo nedokázal přijít s konstruktivním návrhem, jak to změnit. Já jsem něco vymyslel, ale chtěl jsem, aby se na tom podílela i komunita, aby si pak někdo nestěžoval, že "vše musí být podle heada". Každá změna "legislativy" by měla projít připomínkovým řízením, takže já teďka napíšu, co jsem vymyslel a budu doufat, že aspoň někdo mi na to napíše svůj názor a konstruktivní připomínky.

Chtěl bych se držet principů, které Tomis před lety obhajoval, aby změna nebyla úplně o 180 stupňů - tedy, aby hráč byl motivovaný hrát a aby byl motivovaný hrát s ekvivalentními soupeři (teoreticky se soupeři ve stejné lize). Nicméně od doby, kdy vzniklo bodování uplynulo dost času a struktura ligy se trochu změnila - hlavně ubylo hráčů a celkově aktivity, takže už je člověk rád, pokud vůbec najde soupeře, natož, aby hledal soupeře ve stejné lize.

Chtěl jsem adresovat známé problémy, na které si ostatní hráči stěžovali:
1) rozhodující je jen první utkání mezi danými hráči v kvartále
2) velký bodový náskok např. dvěma výhrami s dvěma hráči ve stejné lize se již nedá dohnat, pokud se např. tito hráči rozhodnou být po zbytek kvartálu neaktivní a tedy už nehrát s nikým dalším
3) pořadím v žebříčku je možné zamávat (fejkovými) hrami s novými, či dlouhodobě neaktivními hráči

Navrhuji tedy toto:
1) za hry s hráčem ve stejné lize dostane vítěz po první, druhé a třetí výhře 30, 20, 10 bodů, za prohru dostane 5, 2, 1 body.
2) za hry s hráčem v jiné lize dostane vítěz po první, druhé a třetí výhře 10, 7, 4 body, za prohru dostane 3, 2, 1 body.
3) za hru s hráčem v pralesní lize dostane vítěz po první, druhé a třetí výhře 3, 2, 1 bod, za prohru dostane 1, 0, 0 bodů.

Cíle:
a) Systém stále podporuje vyhledávání soupeře ve stejné lize, ale pokud se to nepodaří, není to dogma, dá se to kompenzovat i jinak - obecně aktivitou, větším počtem her s jinými hráči.
b) nerozhoduje jen první hra v kvartále, není to teda o tom, že někdo dá hru první týden v kvartále, prohraje a pak už přestane hrát, protože ví, že tento kvartál už nemá smysl se snažit. Opět podporujem aktivitu, protože v případě výsledku 1:2, má ten hráč, který prohrál první hru, ale vyhrál dvě následující, stále jemný bodový náskok.
c) za hry s hráčem v pralesní lize je minimum, aby nevznikaly stále nové a nové účty na lize hráčů, kteří jsou jen zneužiti pro jednu hru a pak se do ligy nikdy nevrátí. Uvažoval jsem dokonce, zda nedat za výhru nad hráčem v pralesní lize pouze 1 bod po první výhře...

Další možnost, kterou jsem zvažoval je dávat nižší počet bodů za vítězství s hráčem s nižší ligy a více bodů za vítězství s hráčem z vyšší ligy, osobně mi přišlo, že by bylo lepší držet se jednoduchosti a hlavně neklást na Tomise moc velké nároky, co se týče programování, jinak se na tu změnu bude čekat 10 let. :)

Co systém nevyřeší jsou fejkové hry hráčů ve vyšší než pralesní lize, tech má nejvíc Houhou, bohužel s tím nejde nic dělat, než se spolehnout na to, že varování Tomise v diskusi postačilo. Napadlo mě, zda přidat do pravidel něco jako, že v případě pochybností si může rozhodčí vyžádat i savy z her, ale to by nikam nevedlo, jelikož není problém odklikat několik tahů a pak se na oko rozbít a vzdát hru.

avatar Pepix #211057 | 3. 4. 2020 | 0:19

Vítej po 11 letech na heroes 3 lize.
Hned první problém je v tom že oni nemusí mít jako podklad nějaký hmatatelny důkaz, že tu hru odehráli.. Kdyby se třeba při každém zadávání hry musel uploadovat soubor se savem ze hry, a to se pak dalo v případě nesrovnalosti kdykoli dohledat a zkontrolovat, tak by to mělo asi nějaký význam, ale screeny s počtem testovaných nevím jaký význam mají, vždycky se to dá dozadu dohledat a dopředu si screen připravovat nemusíš když ho můžeš za pár minut vytvořit v ten poslední den kvartálu.
Jinak toho, že by ta nemoc měla teďkon někdy v blízké budoucnosti pominout se nebojím, to se dřív pominu já, když budu zase trávit víc času tady na heroes 3 lize.
A až to opravdu pomine tak se dá najít na světě spoustu takovýhle věcí, které se počítají.
No a jestli chceš zvýšit úroveň a hrát na jednoho hrdinu, zkusil bych místo "na impossibleho" hrát "na slayera", pravidla to má podobné, akorát se u toho používá více desinfekce.

avatar pavel88 #211055 | 2. 4. 2020 | 23:57

vymyslel jsem, jak osetrit, aby napr. roboti nemohli zadavat nejake stare hry..

princip je jednoduchy, ve hre na konci posledni den hry se udela screenshot, kdyz v chatu bude od obou hracu napsano napr:
60990/3805/44/67

a to cislo se sklada z:
pocet testovanych / potvrzene pripady / umrti / pocet zotavenych

akorat nevim co budete delat az ta nemoc pomine.. s tim totiz muj napad nepocita, mozna to ani nevadi, kdo by osetroval stav, ktery nemuze nastat.


jinak mi prijde naprosto jasny, ze ted se vice hraje, kdyz je spousta z vas doma a hlavne nevite kdy umrete na covid..


head: abych pridal nazor k tvemu prispevku, kde asi hlavne me k tom vyzyvas.. no vsichni rozumni hraci h3 si mysli, ze by bylo nejlepsi kdyby se zrusily hry na hard a hralo se na impossible, prijde mi docela trapny jak ve videich bezis na koni kolem kupky dreva a delas jako kdyby to byla prazdna pet lahev v lese.. je potreba davat body za to kdo nejvice vysbira veci, natezi penez,.. a limit pro hrdiny bych stanovil na 1, proste hezky budes hrat s tim koho si na zacatku vyberes, az chcipne, tak si muzes vybrat dalsiho jednoho. pak si myslim, ze problem s tym bodovani mit nebudes, protoze uz to nebudes hrat ani ty. Sbiranim surovin se navic vraci ukradena cast dulezitosti pro logistiku, je to zpet a to jsme chteli..

za hodne :)

 
 
1 / 62
další > poslední >>