Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Vlákna

Výzvy     Shánění hráčů na hru
Pokec     Tlachání o čemkoliv
Spory     Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel
Web     Návrhy, komentáře, hlášení bugů
Srazy     Organizace real-life srazů
Turnaje     Diskuze k turnajům
Oznámení     Oficiální sdělení admina

Pokec

avatar propitak #198443 | 9. 3. 2009 | 16:35

to Kekel, čeče ty si nečet ten můj první příspěvek, kterej tohle rozpoutal

do měsíce (to je hodně dlouhá doba, sám za tu dobu odehraješ jistě 20-50 her) tak do měsíce odehrát min. 0 a max. 18 her (to neni tak drsný na čas co?)

avatar Tomis #198442 | 9. 3. 2009 | 16:33

Týmy bych právě udělal, je hezké mít čas od času možnost jich využít, když už v herousech ta možnost je.

A do turnaje bych mapy připravil předem, aby to mělo trochu úroveň, žádný random.

avatar propitak #198441 | 9. 3. 2009 | 16:29

to Tomis ... před ligou sem s tornadem odehral tak 2-3 hry solo a nějaký ty grupensex hry čtyř až sedmi lidí ... a že mi ty grupáče docela šli :-)

však sem řek, že to je můj osobní subjektivní názor co jsem napsal, nechci po někom, aby mi ho vyvracel, já ten názor nezměním, jen ho řikám otevřeně, upřímně a narovinu (heh jak sem psal Bůh "Je to prznič nováčků" :-D)

ale vážně, tento systém mi přestává vyhovovat a to tak, že už žádnou hru sem nezapíšu (nemam proč, nemam motivaci, sry), ale když budu mít čas a nebudu se věnovat jiným zájmům, tak si rád s kymkoli zahraju a jo na ten Davis Cup se těšim

a udělal bych to tak, že ve 4-hře se pojede NE na týmy (aby se nemohli spojovat army, nemuselo se dělat x-krát new map, aby se to správně spárovalo, ale výměna surovin a peněz ano, ale taky ne bránění hradu za druhého atd.) ... zajímavé to bude

avatar propitak #198440 | 9. 3. 2009 | 16:22

to Kekel: vole!

avatar Lord.Alex #198439 | 9. 3. 2009 | 16:22

No jenže ta pravděpodobnost 3 proher je dost menší, než 10 výher s Kekelem.-)
No nic, jde se na fotbal. SLAVIA PRAHA!!!

avatar Hannibal #198438 | 9. 3. 2009 | 15:58

Lord.Alex: Musíš ale myslet, že s těch 15 her tě ten špagetář třeba 3x porazí a za to budeš mít daleko větší srážky, než za prohru s tvým oblíbencem (bohužel je jak na potvoru tak dobrej, že tě z 15 her 12x porazí...)
Vyjde to nastejno s kym hráváš. V této fázi už jo.

avatar KekelZpekel #198437 | 9. 3. 2009 | 15:51

Tak k tomu systému co vy navrhujete - jsem proti. Protože nemám čas hrávat, tak abych měl body za aktivitu a když mě horší hráč předběhne jen protože má čas, to mi 2x objektivní nepříjde.

Jinak, zahlídl jsem tu, že prej mi vadí hry Tornáda proti lamám ( nebo tak něco ) - to mi je celkem jedno, protože jeho ELO mi je ukradený ( podle mě neodráží jeho skutečnej um ) - spíš se jen divím, že ho to baví, ale stále je to jeho věc a kecat mu do toho nemá cenu a dělat si z toho hlavu cenu už nemá vůbec :) Jen bych s ním ještě rád zahrál...:) ( ale že nemá čas zrovna když já mám, to taky chápu, protože Boha už takhle odmítám na dohrávku dobrý 2 týdny... prostě se nesejdem... )

Propi: to kvůli čemu nemůžeš ty tak často hrávat - je to lepení modelů autíček z ABCčka?:-D

avatar Lord.Alex #198436 | 9. 3. 2009 | 15:34

Kde je ten had...? .-)

avatar Tomis #198435 | 9. 3. 2009 | 15:29

Jasné, tak každého to asi pohladí na duši, vidět se v žebříčku nahoře, bohužel teď z toho pramení i to špatné. Kousli jsme do jablka poznání. :-)

avatar Lord.Alex #198434 | 9. 3. 2009 | 15:24

Hannibal:chlapče (to už mi mco lidí v mém věku neříká...) ale budiž:-) kdybych hrál těch 15 her s lidma kolem, sesbírám za předpokladu výher cca 80-100 bodů...ono to nasbírat prostě jde, stačí si jen vybírat:-) a já si vybírám. radši 5x prohraju s kekelem, než abych 5x porazil nějakýho špagetáře, to mi hovno dá:-)

Tomis:jůůůů turnaje, to mě baví:-) soutežě v soutěži jsou nejlepší:-)
a jinak Tornada to baví prostě hrát, kdyby ho to nebavilo - i před ligou, nehrával by xkrát s Corwinem, na začátku aj se mnou, kdžy sem mu nekladl odpor ještě atd.
Ale zas na druhou stranu když už ti hráči co jsou nahoře hrávaj víceméně se samejma silnějšíma soupeřema mezi sebou, a vidí jeho hry, tak jsou nasraný, protože pak to krapet postrádá smysl...Tornado říká, že mu o body nejde, ale kolikrát už v diskusi svoje body řešil a jak se na něj kdo dotahuje atd.takže zas tak uplně fuck mu to neni:-) a proč nechce hrát s kekelem, propim a dalšíma ví jen on sám...pritom hraje s nováčkama. To jsou fakta. Nikdo se nemůže divit, že to někomu přijde divný a vadí mu to.

avatar Tomis #198433 | 9. 3. 2009 | 15:07

Musel jsem si to nechat napřed chvíli uležet, ale teď se mi zdá, že ten propiho návrh je docela dobrý.

Když to shrnu, tak by se tím řešil zásadní nedostatek ligy a to ten, že tu máme žebříček s pořadím podle ela, což není idální meřítko pro celou soutěž. Když jsem ty stránky dával na začátku dohromady, tak jsem ani neměl v úmyslu dělat žebříček podle ela, jde jen o to že je potřeba podle nějakého kritéria seřadit hráče do tabulky žejo. :-) Když proklikáte nadpisy spoupečků v Top 10 tabulce, tak zjistíte, že stejně tak se dá tabulka seřadit podle počtu výher atd. ELO je jen defaultní volba.

Taky bych rád viděl neaktivní hráče na dně tabulky, nahoru prostě patří ti co hrajou, ale jak to spravedlivě a zábavně udělat, to se musí ještě pořádně domyslet... Zase mi přijde jako hovadina dělat zvláštní ligu za každých 10 hráčů co tu jsou, abychom tu měli 10 lig...

Co se týče toho omílaného Davis Cupu, což je soutž dvojic, pokud se nemýlím, tak to bych do ligy nepletl a nechal bych to na zvláštní turnaj viz jak píše Hannibal. Ten mám každopádně v plánu brzo zorganizovat. ;-)

A nakonec ještě takové moje pozorování ohledně těch narážek na Tornada a možná i někoho dalšího: Ruku na srdce, kolikrát jsi hrál, propi s Tornadem před začátkem ligy? Hádám že vůbec. A kolikrát myslíš, že hrál Tornado s Corwinem? Hodněkrát... Teď když exisutje liga, tak je to pořád stejné, ale vy v tom najednou vidíte honbu za elo bodama. Nene, já z toho prostě čichám závist a nepochopení. Je jasné, že každý si vybírá soupeře nějakým způsobem podle svého, ale nevěřím, že by to někdo dělal kvůli bodům. Nevěřím, že by se komukoliv chtělo ztrácet hodiny a hodiny u hry kvůli pitomému elu, herousy prostě musí člověka bavit, aby je hrál.

avatar Hannibal #198432 | 9. 3. 2009 | 14:45

Lord.Alex: Chlapče pleteš se. Ty už máš odehráno toliko her (tušim tak 150, ne?), že prostě ELO je naprosto objektivní. Aji kdybys hrál s lidma žebříčkově stejně postavenejma, stejnak se nahoru nevyškrábeš!
Jinej problém sou experti, co odehráli třebas 5 her, všechny prohráli, ale stejně mají lepší ELO nežli ty. Tito "hráči" rozhodně nemají lepší kvalitu, ale prostě ještě nestihli odehrát dost mačů, aby byli objektivně postaveni do žebříčku.

Proto znovu říkám můj názor:
Žebříček ponechat, jak funguje, jen s jedním rozdílem: Hráč, kterej za 2 měsíce neodehraje min. 2 hry, bude "odstaven" tj, ELO mu zůstane, ale bude "zmraženo", po odehrání těch 2 her mu zase (minimálně na 2 měsíce) naskočí a on se vrátí do žebříčku.
Pak by šlo ještě udělat jednu další vychytávku, že každej s každým smí do žebříčku odehrát jen tolik her, s kolika hrál různýma protihráčema. Další jejich vzájemný duely už budou jen přáteláky.

A k tomu přihodit ten turnaj (jeden do měsíca, trval by dejme tomu 3 tejdny), jehož duely by se taky započítávali do ELO žebříčku a je vystaráno o další motivaci ke hře...

avatar Matian #198431 | 9. 3. 2009 | 12:00

zajimavá diskuze - konečně se něco děje. To že tomuto systému "něco chybí" ( i přes jeho hodně výhod) je myslím jasné - ale mám strach že úplně super fér systém se asi nenajde. Rozdělení na Extraligu a další ligy je celkem dobrý nápad - osobně by se mi líbilo něco na tento styl:
V jedné lize 10 hrářů (zhruba, tak jak psal Propi) a tam dát třeba měsíc na to odehrát každej s každým 2 zápasy ( při počtu 10 hráčů na ligu to vychází 18 zápasů na měsíc, nebo by mohl být i delší úsek) kdo tomu ten čas chce obětovat čas si najde - kdo ne tak hold ne. A bodování bych udělal tak že neodehraješ zápas = 0, prohra = 1, výhra = 3, to bude motivace jednak vyhrat, a jednak i vůbec hrát protože na tom budeš líp než neaktivní. Vím že to má své mouchy, ale je dobře že se o tom diskutuje - rozhodně bych něco nového zkusil - at se něco děje protože nynější systém my příjde že skomírá (a to dost možná i kvůli některým hráčům - ano taky jsi myslím že Tornado se honí za tím být na 1. místě a to za cenu porážení slabších, a co je nejhoší podle mě - ani to nepřizná. Ale já jsem v tabulce dole tak mě to ode hry zase tolik neodrazuje)

avatar Lord.Alex #198430 | 9. 3. 2009 | 10:47

Souhlas! Asi by to ctělo víc Slováků..:-)

avatar propitak #198429 | 9. 3. 2009 | 10:44

neaktivní lidi se budou propadat a propadat ... obecně ten spodek lig bude hodně neaktivní, ale po 1/4 či 1/2 roce se celý systém bude zdravý a horní ligy budou hodně atraktivní

- žebříčky všech lig na hlavní stránce (každý se vidí, každý chce být výše)
- motivace v daném měsíci je jasná, kdo nechce spadnout, musí minimálně hrát a odehrát co nejvíc ze všech 20-ti zápasů a i když 20x prohraje, tak bude mít 20 bodů, tedy víc než všichni lenoši
- kdo nebude mít čas, tak holt po tu dobu se bude propadat (fair by bylo, kdyby byla možnost hromadné skreče, ale to by musel zadat ten člověk, kterej nemá čas)

... tady se reglo nějakých 98 lidí, pár desítek od začátku neaktivní, pár desítek to přestalo bavit, protože jsou dole (bez motivace), pár se plácá (občas hraje, občas ne 16.-30. místo) a zbytek TOP 15 hraje hodně, ale v podstatě je to přestane po pár měsících bavit

tak zatim tak :-)

avatar Lord.Alex #198428 | 9. 3. 2009 | 10:38

propi:akový haluzáky :-D ;-) ty sem porážel běžně přes víkend:-)))))))))) to sem se zasmál po ránu.-) super hláška.

Jinak souhlasim s propim v tom systému, otázka je, na kolik je opravdu proveditelný a na kolik by se ujal. Je fakt, že hráčů je hodně, ale aktivně hrají furt ti samí, možná bych to udělal spíše podle tohohle, takovýho pavouka, protože by se to snad dohrálo. Něco jako je na
www.bettingtour.net. (snad neva menší reklama kamarádovy....-)
než by se dohráli souboje v pavouku, mohli by se hrát samozřejmě normoš dál běžný zápasy.
Je fakt, že pak tam má motivaci každej a každej má rovnocený šance na výhru. Když tady udělá třeba někdo menší šnuru, neukáže se to ani tolik v záplavě her. Tot můj názor.
Ovšem je fakt, že je otázka jak by to šlo v praxi.
Nicméně nikdo určitě nechce snižovat současnou kvalitu stránek a ligy a práci Tomise, všichni sme rádi za tohle!

K tomu dalšímu bodu...je to otázka přístupu no.
Osobně vim, že Propi hlavně a stejně tak myslim můžu mluvit za Kekela nežijí touhou za každou cenu bejt zde první a nesbíraj body za každou cenu. Propi se mnou chtěl klidně hrávat bez záznamů do ligy atd.Kekel taktéž a jejich hry jsou víceméně s hráčema co maj co nabídnout, nebo se kterýma se "znaj" a pokecá se a pohodička. Proto já s nima hraju rád, protože jsou to oni dva a jestli yvhraju, prohraju už je jedno. Když začlo elo, díky těmhle dvoum sem hapal a ted už se nevyškrábu, takže si budu hrát s nima a na body prdim. Myslim, že kdybych hrál 15 her s hráčema kolem mě v žebříčku, tak sem krapet jinde, ale mě takový hry nebaví...a o tom to je. Chápu, že pak někoho může srát přístup třeba Tornada...

Závěrem - nejde mi ICQ, takže pokud někdo bude chtít with me, nech píše na hamachi, když budu tma on line, sem u compu. Rock on!

avatar propitak #198427 | 9. 3. 2009 | 10:36

to Hannibal, ale já jsem nikde neříkal "přesný datum hry" ... naopak velice free ... je to za měsíc maximálně 20 duelů, ale nemusí se odehrát všechny, kdo nebude hrát, nebude získavat body (a kdo bude hrát a i když prohraje, tak získá o bod víc, než ten, který hrát nebude)

avatar Hannibal #198426 | 9. 3. 2009 | 10:32

To, co navrhujete prostě nemůže nikdy uspět... Jak se ti lidi budou muset domlouvat na přesný datum hry, tak to nikdy nebude ideální.

Tenhle systém funguje jinde, tak proč by nefungoval tadyk?

Spíš bych už rozjel nějaký ty turnaje (kde by hráli jen ti, co opravdu ví, že si na hru udělají čas). Tam by to už jelo podle základních skupin, pavouka jako v tenise (nevim, proč zrovna DC, když v normálním turnaji je to tak stejně...) atd.

avatar propitak #198425 | 9. 3. 2009 | 9:04

takový haluzáky :-D ;-) ty sem porážel běžně přes víkend

avatar Gaborn #198424 | 9. 3. 2009 | 8:56

jojo, já vím, musel sem prostě zmínit úspěch našich v tenise :-)) to je jako bych já tady porazil během víkendu kekela, tomise, boha a afra :-))