Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Vlákna

Výzvy     Shánění hráčů na hru
Pokec     Tlachání o čemkoliv
Spory     Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel
Web     Návrhy, komentáře, hlášení bugů
Srazy     Organizace real-life srazů
Turnaje     Diskuze k turnajům
Oznámení     Oficiální sdělení admina

Turnaje

avatar Kotletka #209634 | 25. 6. 2017 | 10:36

Tak přijeďte na sraz a zahrajte to tam:-)

avatar Niven #209631 | 24. 6. 2017 | 17:17

Tak a je to v háji - od 15:00 se snažíme sPagim spojit, jenže on nerozchodí hamachi a mě nekomunikuje game ranger s hrou - prostě se přes něj nepustí když chcizaložit a když se připojuji najede jen do menu a bez reakce, jakoby to gr nepustil.

avatar Lord.Alex #209620 | 23. 6. 2017 | 2:56

:)))

avatar maGe #209604 | 21. 6. 2017 | 18:07

S tím souhlasím, je to rozumný, modrý by měl mít šanci na reakci.

avatar H34D #209592 | 20. 6. 2017 | 17:24

Informace pro účastníky turnaje: Byli jsme nucení přidat jedno nové a trošku krkolomné pravidlo vzhledem k tomu, jaké problémy mohou hráčům způsobit simultánní tahy.

"V případech, kdy se vlivem simultáních tahů dostane jeden z hráčů do významné nevýhody, může požádat o načtení autosave bez simultánních tahů."

Myslí se tím to, když např. červený hráč přijede modrému na dosah hradu a modrý hráč nestihne zareagovat, protože svůj tah již dokončil, přičemž červený ten hrad následující den zabere bez adekvátní obrany ze strany modrého. Podobně třeba když červený vjede modrému na území a modrý nestihne zaútočit i přesto, že by mohl a chtěl. Věřím, že se hráči dokážou domluvit a pochopit to, aniž by musel každou druhou hru zasahovat rozhodčí turnaje.

Podotýkám, že není řešení omezit simultánní tahy třeba na 2/3/4 týdny, protože výše zmíněná situace může nastat i 1. týden, anebo taky nemusí vůbec. Úplně vypínat simultání tahy nedoporučuju, protože tento turnaj měl sloužit hlavně k představení HOTA a jejích výhod, mezi které patří signifikantní zkrácení herního času právě díky simultánním tahům. Takže prostě používejte rozum, buďte slušní a nebudou problémy. :) Hlavně už taky začněte hrát do toho turnaje, speciálně v turnaji nováčků čeká hráče spousta her, které mohou být odehrány kdykoli...

avatar H34D #209582 | 16. 6. 2017 | 15:12

Tomis je sice borec, ale passion se mu asi jen tak nevrátí, protože ty drobné úpravy na webu, kterých jste si mohli všimnout, jsem dělal já. :)

Imp - Budu zapisovat i po jedné hře, abych na to nemusel myslet. V SC2 turnajích se to taky dělalo a podle mě je fajn vidět i to, že někdo má rozehráno a jsou za stavu 1:0,1:1 apod. Nevím, co by na tom mělo být matoucí, když jste jistě všichni četli pravidla. :) A v pavouku přeci vidíte, kdo je už v dalším kole a kde je jen otazník.

avatar Scooby #209581 | 16. 6. 2017 | 14:34

Prvni challonge jsem delal ja, ale tenhle delal Head. To nepisu ja, ale Head ty vysledky ted..ma pristup na challonge i na web. Jeste mi nedal prava na ten jeho challonge. Ja kdyz narazil na turnajovou hru tak jsem mu poslal vysledek na Skypu. Asi si to tam pise aby byl vic v obrazu. Ono sledovat to v tolika odehranych hrach neni jednoduchy

avatar Kotletka #209580 | 16. 6. 2017 | 14:04

"Tomis, doufám, že se ti vrátila i trochu passion pracovat na tomhle webu, když teď je pro koho :)" :D:D:D Ta pešn pracovat zadara ve volném čase pro lidi, kteří píší tohle...

avatar Imposieble #209579 | 16. 6. 2017 | 12:53

scooby do vysledkov turnaja zapisuj len stavy 2:0/2:1/1:2/0:2 ... nie 1:0 2:0 matuce... :D a radsej pod stav daj ze "1" - ako link na prvu hru a "2" - na druhu

avatar maGe #209578 | 16. 6. 2017 | 9:58

Tomis, doufám, že se ti vrátila i trochu passion pracovat na tomhle webu, když teď je pro koho :)

avatar Scooby #209574 | 15. 6. 2017 | 20:32

Presne tak :)

avatar H34D #209573 | 15. 6. 2017 | 19:32

Tomis, Alex - to je velká pravda, ale zároveň chápu, že Scooby chtěl prvním turnajem hlavně nalákat. Uvidíme tedy, kam to dospěje. Taky se obávám, že spousta hráčů to v průběhu vzdá, ale podle mě je úspěch už jen to, že si tady teďka spousta hráčů zahraje a zkusí si to. Např. i ten Imp nakonec hraje a hraje i mimo turnaj, protože na rozdíl od Houhou není pussy, takže z toho já mám radost a doufám, že to chvíli vydrží...

avatar Tomis #209572 | 15. 6. 2017 | 17:28

Je to jen odhad, ale tipnul bych si že H3 komunita by se v tomhle mohla lišit třeba od Doty. Mě například peníze v tomhle ohledu vůbec nemotivují.

avatar Scooby #209571 | 15. 6. 2017 | 15:28

Pokud by v tomhle byly v prvnim turnaji problemy, uznam ze mate pravdu a dalsi nebude tak tolerantni. Kazdopadne s turnajema zkusenosti mam, hlavne s mezinarodnima a turnaje bez cen dopadly nekdy, tak jak vy popisujete. S cenama na to lidi nikdy nekaslali...smutna realita, bohužel. Je to o lidech, tak uvidíme jak na tom je současná Heroes 3 komunita..

avatar Lord.Alex #209570 | 15. 6. 2017 | 12:33

Joo je bezva zahrát si znova s Impem či kačerem, ale souhlasim s Tomisem a i sem tě sám varoval jak víš...arguemnt, že jde o prachy dle mě moc fungovat nemusí, ALE, uvidíme.
Je teda fakt, že přístup - pozdě? nevadí, překopem..neni moc ok, zrovna já bych proti němu mohl dost nadávat, protože jsem na něj jakoby doplatil, neb pavouk co byl platný tu byl jeden den, já si s kačerem doehrál a najendou se komplet! překopal a je uplně jinej pro všechny, podle naszaení se mělo hrát s uplně někym jinym, ale přístup necháme teda dva lidi co spolu hráli a neměli podle nového pavouka - abychom vyhověli dalším co se přihlásili PO uzávěrce neni moc košér že? což neříkám, že jsme vypadl, v té fázi hraní-vesměs učelového těch pár dnů - bych vypadl s uplně každym, kdo by se nerozbil, ale z principu.
A souhlaism i s tim, že je těžkej nesmysl - nestíháš? nevadí, dojedeš o dva týdny dýl, v pohodě. Nebo ty chceš hrát na jednu hru? nevadí, v pohodě. Takže sice jsou pravidla, ale kdžy se někmu nehodí, tak se vlastně nedodrží:) vyjít vstříc je moc hezká věc, ale když podáš prst, máš pryč ruku. neni kritika, ale též upozornění. věci (všechny an světě) mají mít řád, pevný a tvrdý řád a tolerance má bejt minimálkní! pak na světě bud ehezky čisto a bílo:)))

avatar Tomis #209569 | 15. 6. 2017 | 11:21

Ja jsem rad, ze to tu diky turnaji ozilo. Na druhou stranu si priznejme, ze napsat pozvanku do diskuze a email 20ti top hracum, neni zas az takovy heroicky vykon. Uspech bude, pokud se ti povede dotahnout turnaj do konce aniz by se pulka lidi nastvala nebo odhlasila.

Ze zkusenosti z minulych turnaju vim, ze po pocatecnim nadseni nasleduje ochlazeni zajmu jak ze strany hracu, tak ze strany admina. Tak s tim pocitej. Hodne turnaju se tu vleklo do nekonecna, protoze hraci nehrali a admin to neresil. Posledni Vitkuv turnaj je toho krasnou ukazkou - ten se snad teoreticky porad jeste hraje :-)

A az ti hraci nebudou hrat, tak se budes muset rozhodnout, jestli je zariznes, nebo jim ohnes pravidla. A ohybani pravidel je cesta do pekel.

Tvoje veta "nemam problem pockat na cloveka, ktery je 3 tydny na dovolene" je vztycenym prostrednickem vsem hracum, kteri tvoje pravidla berou vazne a dodrzuji je. A presne toto se velmi rychle zacne dit, protoze tak je to vzdycky. Pokud si za timto svym vyrokem budes stat, tak se turnaj nedohraje nikdy a hraci se ti na nej vykaslou - zkusenost.

Tolik moje pratelska rada, nicmene je to tvuj turnaj a tvoje pravidla.

avatar Scooby #209565 | 15. 6. 2017 | 8:58

Diky turnaji a simultannim tahum Hoty se za 5 dni od spusteni turnaje odehralo 61 her a dalsi jsou rozehrane...tolik jich tu ted byvalo za mesic...Je tu nova krev i znovu aktivni inactive top hraci. Je moznost znovu vyzvat stare sampiony. To je podle me krasny vysledek :)

avatar Scooby #209562 | 14. 6. 2017 | 22:49

Mas 28 hracu - 4 se ti prihlasi den po uzaverce kdyz je odehrany jeden zapas, pridas je a mas komplet pavouka bez freewinu, zvlast kdyz se jedna o 3 inactive top hrace.. ty bys je nepridal? Turnaj je cca na pul roku.
Nemam poneti za jak dlouho to lidi budou schopni odehrat kdyz budou ted dovolene a prazdniny. Proto je na kazde kolo mesic. Kdyz se to odehraje driv, tim lip. Nemam zajem tu delat kontumace pokud to neni bezpodminecne nutne. Me jde o to zvysit aktivitu ligy a abychom si zahrali..coz se dari jak vidis :). Nepochybuju o tom, ze kdyz ne vsichni, tak vetsina turnaj dohraje, kdyz to neni for fun turnaj, ale turnaj o financni odmenu se solidni skill aurou prihlasenych. Ucast je 32hracu, coz je srovnatelne s nejvetsi aktivitou ligy 8 let zpet, tak to nebude tak zle. Skype skupina funguje, uz nas tam je vetsina a na domlouvani her je to idealni vec nez cekat jestli si nekdo rozklikne diskuzi na strankach...

Zadne dalsi hrabani v pavouku nebude. 32 lidi hraje hlavni turnaj a 12 turnaj doprovodny. Pravidla i terminy jsou stanovene. To ze nekdo muze zahrat na jednu viteznou hru je z duvodu toho ze treba jako ja bude pres 3 tydny na dovolene a nemusi stihat odehrat 3 zapasy.
V prvni rade si chceme zahrat..nedela mi problem kdyz nekdo rekne ze tu nebude a poprosi jestli mohl zapas zahrat o tyden dyl. Mam s tim dobre zkusenosti z predchozich turnaju v Dote a Warlockach, nevidim nic spatne na tom si vyjit vstric. Stejne jako nekomu nakazovat jaky template ma hrat. Ok, pokud se hraci nedohodnou, hraje se tento. Me to prijde dost jasne.

avatar Tomis #209556 | 14. 6. 2017 | 18:06

@Scooby: Vim ze do toho nemam co kecat kdyz turnaj nehraju, ale nemuzu si odpustit pratelskou radu:

Mel bys urcit jasna pravidla a trvat na nich. Tvuj relaxovany pristup ve stylu:
prihlasil ses pozde - neni problem
nemas cas odehrat - neni problem
chces hrat jen na jednu viteznou hru - neni problem
mas specificke pozadavky - neni problem
presuneme, posuneme, doplnime, roztahneme, ohneme, prekopeme, prepiseme atd.

Je slusne receno SPATNY. Ja chapu, ze chces maximalizovat pocet ucestniku a vyjit vsem vstric, ale pokud budes turnaj kazdemu prizpusobovat, tak se ti rozpadne. Pokud ho budes prizpusobovat jen nekomu, tak je to nefer vuci ostatnim. Pokazde, kdyz nekomu vyjdes vstric, malinko tim poskozujes vsechny ostatni.

avatar Kotletka #209552 | 13. 6. 2017 | 23:01

"Jinak já jsem v klidu, mě tahle diskuse baví, jinak bych se jí neúčastnil. :)"

No jen aby.. Stejně se najde dost starostlivých duší, které se radši ujistí, že fakt nechceš radši dělat něco jiného než to, co děláš, protože nejspíš chceš:-)

Teď je jen otázka, co se stane, až v turnaji narazí Hou na Houa. Vyhraje ten z minulosti, nebo ten z budoucnosti?