Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 72601:027. 7. 2011
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Christian   Gurnisson věž
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
hrad Christian   Gurnisson věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden

Komentáře

avatarImposieble 27. 7. 2011 | 0:24

ked chces limit, tak ho nastav, a neotravuj cez hru ze mam dlhsie tahy ako ty


avatarGaborn 27. 7. 2011 | 0:32

Tak za 7 hodin sem hrál cca hodinu a ty ten zbytek, tak se nediv, že melu. Po mapě jezdíš snad 5 minut, 4 minutovej limit určo nebudeš stíhat. Co si tak vybavuju, před půl rokem si byl proti, že máš rád delší tahy a klidnější. Ale dnes to byl extrém. Tam ty neutrály snad přemlouváš. A moc neser, jinak taky budu hrát jak ty, rubat barvičema neutrály atd. Já si chci hru taky trochu užít a ne za 4 dny schlídnout jeden díl seriálu.


avatarGaborn 27. 7. 2011 | 0:34

Ale tobě jde jen o body, proto se snažíš na 100%. Zážitek je pro tebe cizí slovo :-)


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 0:37

kazdopadne na tom nieje nic zle, je tu x rychlikou, napis o hru im a nie mne ked ti to vadi...


avatarGaborn 27. 7. 2011 | 0:39

nejde o rychlíky, ty překonáváš mě s Tomisem v nejlepších \"šnečích\" letech :)


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 0:41

nemyslim,, ja si ta pametam ze si hraval dlhe tahy,, teraz si mal fakt dost kratych,, a akurat som to rozoberal aj s kekelom,, a zhodli sme sa ze v nasich hrach ma on urco v priemere dlhsie tahy...,, hral som dlho, ale ked kuknes na mapu, tak bolo co,, od 3 tyzdna...


avatarGaborn 27. 7. 2011 | 0:44

Tak sem asi zestárnul no :-)


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 0:48

nesnazis sa tak ako vtedy


avatarLord.Alex 27. 7. 2011 | 1:31

To se holt stává no a když to přestane po chvili bavit, tak to holt nebaví s psk vejrat do blba holt sere no. gaborn zjistil, že je i jiná zábava a tak to už tak neprožívá:=) vítej


avatarNiven 27. 7. 2011 | 6:36

Impe už jsem ti kolikrát psal že tvé tahy jsou opruz. Kekel hraje o dost rychleji jak ty. Taky jsem hrával, tak že jsem rubal barvičema atd. Ale pak to je nuda a jde o zábavu ne a ne o vítězství, to si Impe strč doprdele. Hold někdo musí vyhrávat za každou cenu že. :DD Impe při tvých tazích stihnu v klidu doma uvařit, dojít si v klidu na záchod, dojít pro cigára a vyřizovat telefony, tak se pak nediv že tvé hry flákám, protože mě nebaví. Akorát tím dokážeš každého nasrat a když si k tomu hodíš pár podvůdků, tak je to hotový. Pac a pusu. :DD


avatarKekelZpekel 27. 7. 2011 | 9:43

Ty vole... aby jste se neposrali :-)

Uprimne, radsi si zahraju s nekym komu to dyl trva, ale vim ze zahraje poradne a bude se snazit, nez s nekym kdo hraje \"pro zabavu\" (coz beru jako celkem dobrou vymluvu pro neumetelstvi), tahy bude mit polovicni, ale taky mi temer nikdy nezatopi (bodejd by jo, kdyz ze hry nestihne vytezit vsecko...)


avatarNiven 27. 7. 2011 | 9:51

Kekele... já to nehraju naplno, protože nemám tolik času na hru... já mám max. 2 hod\'ky a pak většinou save... když mám více času, tak tu zase není nikdo, s kým bych si mohl pořádně zahrát... :DDD


avatarKekelZpekel 27. 7. 2011 | 10:13

No to je teda pekne blba vymluva, kor kdyz napises, ze pak save. Kdyz pak save, tak snad nemusis spechat ani behem tech 2 hodin, ne? Kdyz uz chci hrat herousy, tak pocitam ze to proste bude trvat (navic je vyhoda, ze se pri hrani daji delat dalsi veci...). Takze jestli se me nekdo bude snazit nahanet, tak ma smulu. Hraju pro zabavu, ale hraju i pro vitezstvi (kdyby mi vyhra byla u prdele, tak je to celkem nuda).

P.S: pamatuju si jakej byl Gaborn ukecanek, tak mu zas vsecko do puntiku clovek nemuze verit.


avatarMacwar 27. 7. 2011 | 10:18

Jako co si budem povídat kvalita hráče jde ruku v ruce s časem ztráveným v jednom tahu. Pokud prostě chceš pravidelně vyhrávat a být úspěšný musíš vytěžit ze hry maximum (jak říká kekel) a toho minutovými tahy nedocílíš. Když se podíváš na TOP5 tak všichni tito hráči hrajou na Limit minimlaně 6 minut. Na druhou chápu Gaborna že ho to sere páč mě to taky sere. Proto nehraju s Vítkem kterej je v tomhle směru extrém (pamatuju si že jednu sobotu jsem stihnul udělat oběd, naobědvat se, shlídnout dva díly seriálu a konec hry byl ve 13. dnu po asi ctyrech hodinach) i když jinak proti němu nic nemám.


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 10:37

ja nemyslim ze by vitek hral dlhsie tahy ako kekel pagi ja, ale tiez hra dlho lebo pri tom ocividne rozmysla.. a ked si niven nasrany z kazdej prehry, tak presne tu hladaj k tomu kluc,, uz minule som ti to chcel pisat ale nebolo by to fer lebo som mal logistu(dessu),, ale pri posl hre si ho mal ty a ked po kazdej jednej hre porovnas odhalenu mapu tak je pri najlepsom porovnatelna alebo mas odhalene menej,, a v posl hre som mal pri vyjazde tych 96 monkov... ked odohras polku tahov do 3 min tak je jasne ze vysledok bude neporovnatelny...


avatarMacwar 27. 7. 2011 | 10:48

Nesouhlasím Vítek hraje fakt extrémně dlouho... JE to k zblití!


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 11:09

zas kazda hra je ina...


avatarMaras 27. 7. 2011 | 11:11

Dřív se hrálo běžně 2 minuty...teď se hrajou 4...6 hraju jen když sem bez myši a někdo po mně může něco chtit(\"práce\")


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 11:21

vsetko sa da robit rychlejsie... len sa od toho odvyja aj kvalita...


avatarKotletka 27. 7. 2011 | 11:25

Co je to rubat barvičema?


avatarNiven 27. 7. 2011 | 11:32

Impo u tebe je problém, že mě nebaví hrát s tebou, bud\' máš přepraš mapu, nebo podvádíš a ke všemu hraješ mega dlouho. Vítek mi osobně nevadí. Má dlouhý tahy asi jako ty, ale je slušnej a dobře se s ním hraje. A Maras je taky ok.


avatarhujerOZ 27. 7. 2011 | 11:33

No oni jsou asi ruzna hlediska jsou tady lidi ktery to hrajou proto ze chtej vyhtrat a udelaj proto cokoliv a vicemene tem rekreacnim hracum hru znechucujou a pak ta 2. cast co to hraje vicemene pro zabavu a bez ambici byt 1. a ty holt sice nevytezej z hry maximum ale hra s nima cloveka bavi. Kazdej tady si musi vybrat do ktere skupiny chce patrit


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 11:54

kazdy normalny clovek sa snazi, ked niecomu venuje cas,, aj preto je tu tabulka a body, aby to bolo sutazive,, mozno by tu ostalo par ludi keby to tak nebolo-- a polke ludi aj tak neverim ked vravi ako je to jedno- kazdy chce mat dobru hru, preto aj alex vzdy ked pise o hru tak rovno napise nech mu nepisu sraci,,, a cim je hrac lepsi, tym ide dlzka tahu hore...


avatarPetoPalo 27. 7. 2011 | 12:16

Kotletka..rubat barvicema..je bojovat nie len hlavnim hrdinom. Barvic...pretoze obsadzuje doly atd.. a barvi ich na tvoju farbu :D
Inak ja mys nepouzivam....notas na pupku a pohoda :D


avatarMacwar 27. 7. 2011 | 12:23

Ja mys pouzivam i dkyz mam notas na pupku:)


avatarMacwar 27. 7. 2011 | 12:27

Ale este k tomu barvicovi... Docela me dostava kdyz je faze hry treba 4. tyden souper ma vystavenej skoro komplet hrad ma hlavniho hrdinu narvanyho k prasknuti a barvicema, i kdyz je mu to knicemu a hru to neovlivni, bojuje s neutralama. Treba tech barvicu ma pet ceka se na finalni bitku hra by mohla byt dohrana do deseti minut ale ne, on musim cekat dve hodiny na to az si vybojuje souper par kopicek sulfuru. Navic ty barvici maj takovu tu slabouckou armadu takze boje s tema neutralama mu zaberou moc casu aby nemel ztraty no hruza za do bych vrazdil. A pritom to vubec neovlivni uz prubeh hry ....


avatarKotletka 27. 7. 2011 | 12:47

Aha, takže se tady bere za špatnou věc, když někdo bojuje i vedlejšíma a tuní si je?


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 12:55

nie ze si ich tuni,, 8 herami dobijes za tyzden x-krat viac ako jednym,, len ten cas...


avatarGaborn 27. 7. 2011 | 13:00

Kekele, tak je rychlost a rychlost. Jestli si vzpomínáš na první sraz, tak si pamatuješ, že sem měl nastavení na pomalý, díval sem se 3 krát na hrdinu jestli mu nezmizeli jednotky atd. :-) A potom máš ještě přemýšlení o bitvě, já jí mám už dávno rozmyšlenou, protože vím co tam je a kolik. Nehraju to první den. Mě někdy přijde, že imp myslí, až když vidí do čeho vlítnul a proto mu to trvá.

PS:u mě to snad není výmluva o neumětelství :-)


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 13:39

imp vie vacsinou do coho vlietne, a preto sa casto rozbija, lebo su veci ktore ked nechas na dalsi tyzden hl s hracmi ako kekel pagi nw atd, tak uz ich ani nemusis ist brat:D tak isto sa hl herom nebudes vracat 2x na jedno miesto... a potom ako v posl hre s nivenom co si este pametam, tak ked monkovia brania zvitok(nakoniec len 4lvl) a helmu 2know do nejakej budy,, tak si prekvapekny ked to neni 50 ale 96...:D


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 13:42

ps tebe nikto nevravi ze neumis,, ale ako sam teraz casto pises, chyba motivacia alebo nieco take...


avatarLord.Alex 27. 7. 2011 | 18:05

No protože jak říkám gaborn už to nežere jak dřív a hraje pro zábavu, jako já, niven atd.Ono jak píše kekel, že je to fain argument pro neumětelství, tak na druhou stranu je zas super argument říct já hraju deset minut tah, protože jsem lepší a hrozně přemejšlim, ikdyž to tak neni:=) Délka tahu se rozhodně nerovná umu:=) větší kravinu sem slyšel tenhle tejden jen když mi nějakej vůl říkal, že Arsenal je klub na úrovni:=) A hrát si jen tak je prostě fain a opravdu to někdy v pruběhu prostě přestane bavit - ale taky záleží na tom s kym hraješ - hry s kekelem, marasem a dalšíma většinou baví, pak třeba ten Vitek, to je porod někdy no:=)Jo a pro sběrače impa, měřítko, body, tohle nikdy nebud eobjektivní, protože každej si volí s kym hraje:=) takovej fnuk je ted šestej nebo kolikátej a mrkni s kym hrál doted:=) a když budeš hrát sto her s kekelem, jako třeba já, taky nebudeš mít tolik bodů atd.


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 18:16

ved preto som ta branil ked nabehol medos ci dakto taky a kritizoval ta za uspesnost, co je kktina presne preto, ze ide o to, s kym hras... ja sa tiez snazim hrat s lepsimi a ked si raz za cas dam s dakym novacikom, tak to za ten bod nestoji to ani pisat


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 18:23

a k tej dlzke, nevravim ze to aky mas dlhy tah, podla toho si dobry hrac... ale vidiet to na novacikoch aj na mne, ze prve hry boli tahy max 2-3min, a potom ked das par hier s kekacom nw atd a nieco odkukas, tak ten time ide hore...


avatarImposieble 27. 7. 2011 | 18:23

kazdopadne to neni chyba, kazdy si moze vybrat s kym chce hrat...


avatarLord.Alex 27. 7. 2011 | 18:36

Tys skrz procenta a čísla ryl taky:=) ale je prostě fakt, že hra někdy přestane bavit po čase, aj ked na začátku tě baví. ale to se hned bere jako výmluva...


avatarchichtofnuk 27. 7. 2011 | 20:59

Alexi, svým pohledem máš pravdu. Nehraju moc často s těma nejlepšíma (ale nemůžeš říct, že bych s nima nehrál vůbec!). Těch důvodů je k tomu dost. Když jsem začínal, tak tu byl rozhovor proč nehrát s nováčkama a žabařema (moc dobře si vzpomínám, jak si odmítal hry s Phoenixisncem - jelikož nemá moc výher)a já si řekl, že budu hrát s kýmkoliv, kdo si o hru napíše(ano, i za rizika, že mi nováček ze hry zdrhne a už nikdy nedohraje). Další důvod je, že hraju s lidma kolem 20 místa se Siamem, Macwarem - ujali se mě, hráli se mnou a hra s nima mě baví a bavila, proč bych s nima měl přestat hrát? A já si rozhodně nemyslim, že místo jejich umístění odpovídá jejich umění hry (a to se vlastně dá říct i u mě).
Tobě se Alexi (i dalším) omlouvám, že jsem několikrát odmítl Tvou výzvu (ale buď byl někdo rychlejší nebo se mi nechtělo hrát nebo jsem měl něco jiného na práci)
A poslední důvod je, že se snažim aby mě ta hra bavila a někdy mám chuť myslet nad hrou víc a někdy míň, podle toho volim soupeře (tím nechci nikoho urazit). O body mi nejde, ale jdu do hry s tím, že si chci zahrát a vyhrát (proto hraju klidně s nováčkem - ten jeden bod mě hrozně vytrhne....) chicht


avatarLord.Alex 28. 7. 2011 | 0:13

Tak přece někdo jako já, nebo kdokoli zkušenejší a normální nebude hrát s někym jako je phoenix, páč je to totální lempl a navíc maličko víc nenormální:=) asi jako místní legenda Magi:=)
Já neříkám, hraj si s kym chceš, jen prostě každje zas vidí, že to umístění sorry asi neni objektivní..a na to sem poukazoval, že se dá vesměs snadno zmanipulovat. A proto nechápu pitomce co jim to za to stojí podvádět, nebo přemejšlet zda skončit 7 den jen proto, aby bylo mín bodů, to fakt je demence na ntou. čil to nebylo myšleno na tebe vyloženě, jen jako příklad:=) jinými slovy proti tobě nic nemám, jen sme tě použil jako příklad možnosti zkreslení.=)


avatarchichtofnuk 28. 7. 2011 | 0:58

Ok, budu to brát, jako lichotku. Jsem příklad, jak se vyšplhat nahoru a nepodvádět... chicht
Jo, ale máš pravdu i sám si osobně myslim, že mé kvality nejsou na první desítku...


avatarIMRO 28. 7. 2011 | 5:22

Chichtová vyjadření mi příjdou sympatické


avatarMacwar 28. 7. 2011 | 13:11

Tvé vyjadřování mi přijde úchylné:D


avatarIMRO 28. 7. 2011 | 15:03

O nic úchylnější než Tvoje!Průšo!


avatarSiam 28. 7. 2011 | 21:31

Abych něco taky dodal k délce tahů a umístění v žebříčku,tak si najděte Tornáda a jeho procentuální úspěšnost.Apokud si pamatuju tak ten hrál na jednu minutu.


avatarKekelZpekel 29. 7. 2011 | 1:10

A? (nechci zacinat dalsi flamewar na tema delka tahu vs skill, pac se to tu resilo uz tak 10x a dokonce i se samotnym mistrem Tornadem...)


Odehrané hry



# 172991:022. 9. 2019
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Tazar   Loynis hrad
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 172971:021. 9. 2019
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

tvrz Dessa   Gundula tvrz
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 172911:016. 9. 2019
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Coronius   Ivor bašta
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 172891:016. 9. 2019
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Eovacious   Andal zátoka
random velikost     obtiznost
cas1. týden

# 172951:018. 9. 2019
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

nekropolis Andal   Nagash nekropolis
random velikost     obtiznost
cas2. týden

# 172831:015. 9. 2019
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Kyrre   Thant nekropolis
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 172811:015. 9. 2019
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

nekropolis Thant   Ivor bašta
random velikost     obtiznost
cas1. týden

# 172931:018. 9. 2019
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

peklo Calid   Calid peklo
random velikost     obtiznost
cas1. týden

# 172671:013. 9. 2019
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Oris   Sephinroth kobka
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 172851:015. 9. 2019
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

věž Neela   Terek věž
random velikost     obtiznost
cas5. týden