Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Nastavení filtru

Hráč 1 Hráč 2

Detail záznamu



# 163981:024. 5. 2018
 Startovní městoStartovní hrdina Startovní hrdinaStartovní město 
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Shakti   Eovacious zátoka
Hlavní městoHlavní hrdina Hlavní hrdinaHlavní město
mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek
kobka Shakti   Eovacious zátoka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

Komentáře

avataracid 24. 5. 2018 | 17:24

Alex vlastně nezahrál vůbec špatně, ale mě se povedlo už 3. týden vyčistit TZ i s utopií a bylo jasno


avatarLord.Alex 24. 5. 2018 | 17:31

Hráli jsme tu 7něco upravenou a já sice věděl, že uprostřed je malá treasurka, ale tka nějak sem myslel, že i kolem a před tim něco najdu, ale neviděl sem jedinou grifárnu, cyclopárnu, či použitelný art, exter na nymfy. Acid měl exter na cory. Obecně ale očividně je to mapa o tom, kdo driv vjede doprostred a tam neco sebere neb jinak je všude uplny hovno. A na to i s tou podporou byl shakti lepši a acid rychlejší. kouzelniček s utokem 5 musi bez kiouzel bejt chviličku vzadu


avataracid 24. 5. 2018 | 17:43

Tak já bych u tebe pár nesebraných věcí viděl: 2x pandoru, ul, wolf rider picket, red tower, 2x experimental shop. Několik slušných artů jsi měl a díky tomu jsi měl docela dlouho lepší staty než já + jsi tam dostal chain lightning. Hovno tam opravdu není.


avatarLord.Alex 24. 5. 2018 | 17:48

Tak jmenujes veci dost daleko a navic dost k ničemu:) spíš jd eo to, že prostě už vim, že tuhle mapu musim hrát jinak no...co nejdirv do treasurky hlavne, protoze tam se hra rozhodne, jinde nic nenajdu.


avataracid 24. 5. 2018 | 18:03

Tech moznosti je tam vic, uz proto, ze k souperi je podstatně slabší blok než na TZ. Samotná TZ je malá a bez cesty. Už takhle kdybys ke mně přijel o den dřív, tak bych se asi musel z TZ stáhnout a nechat tam tu utopii.
Navíc to celý bylo na sněhu, kdyby mi nespad pathfinding tak tam snad ani nelezu.


avatarH34D 24. 5. 2018 | 19:21

Těch možností na mapě bohužel není víc, ani celý zbytek mapy nevykompenzuje TZ. Ale přesto je to zajímavá mapa - zase něco trochu jiného.


avataracid 24. 5. 2018 | 20:08

Tak to bývá ale vždycky to nejlepší v treasurce. Tady k tomu mají oba aspoň relativně stejný přístup. Hráči jsou od sebe daleko, takže hra nekončí v 1. týdnu. Ale ve 2. týdnu klidně může a treasurka ani nevstoupí do hry.
Na 2SM4d se třeba stalo, že u soupeře v TZ byly 4 utopie a na zbytku mapy nic.

Ale pokud je tedy zájem ten templ změnit tak, aby v záklaních zonách byly lepší věci, tak to můžu změnit. Jen mi pak přijde, že když někdo ještě u sebe sebere knihu zeme, tak to tu treasurku pak dá akorát ještě snadněji.


avatarLord.Alex 24. 5. 2018 | 20:19

Je to prostě jen chudší jebus..kdy sbiras kolema pak uprostred treasurka, kdo vybere driv vyhraje no. Scenař predem danej, jinej nemuze dát vítezstvi.
Jinak od hradu ke hradu je to po ceste 7 dnu, mrkni se, bylo i u nas s headem, takze aby hra skončila ve druhém týdnu pres relativně silenjsi stráž i jednoho uzemi je celkem nereálná...Ikdzy k ni dojit muze pokdu na sebe nahodne narazi hlavni nu.

Já byhc rozhodne byl i za normální věci, at je na výběr. Ale teda taky halvne za to nehrát jendu mapu dokola:)) to hlavně. Ale když, tak i jiné věci jinde.


avataracid 24. 5. 2018 | 21:24

Super, to jsem rád, že je tu koněčně diskuze o templátech. Alex hrát různý věci určitě souhlas. Jen bych chtěl ten templ vybalancovat, aby lidem na lize vyhovoval. Chudý jebus templ už existuje a nechci, aby to bylo takové. Mohl bych třeba vyměnit 1 vedlejší hrad každého hráče za treasurku (ale byla by bez cesty, zato po schůdném terénu) a tu centrální bych mohl udělat bohatší a se silnější stráží.
Ty vedlejší treasurky by ale měli průchod i mezi sebou (ale zase třeba se silnější stráží), takže by tu bylo více možností, kde se hráči mohou setkat a bude více míst, kde sebrat ty nejlepší věci.


avatarLord.Alex 25. 5. 2018 | 0:22

Jako ty se s tim sereš vid, tvůj čas je to, přijde mi relativně zbytečné upravovat jendu mapu, kdyz je jich k hrani hromada. Já hrám třeba s DT i jinejma nahodné a bejvaj to ok kousky praktikcy vzdy, občas nějakej oser, ale to se muže stát vždy.
Tohle je hratelné taky, jen kdybch vedel, ze je to uplně takhle, tak hraju jinak a ais i s jinym hrdinou...proste je to mapa na jeden styl hry pouze nu. Ale tak proč ne.
Nicméně prostě já osobně mám rád více možnosti...tady, nebo pár dalších je nemáš moc doopravdy.

Mě třeba nejvíc vyhovují mapy, kde je vše bud náhodně, tzn bez treasurek, třeba mapy co hází mt dot jsou podle mě luxusní. bejt tohel na Lku, tak top. nebo třeba minitreasurečky různě po mapě a ne jen jedna větší, či jedna u každého jako na 2sm4- To se hra prozměnu zvrhne na to, kdo v ní má užitečnější věci pro finále. Kdežto když jsou trasurky ruzně a menší, nebo prostě jen arty atd.hráči musí defacto hoodně prozkoumávat uzemi a rozmýšlet, pokdu máš jasně dané, tady mám uzemi, souepř je daleko a tady mám treasurku, neni moc o čem. víš jak.


avataracid 25. 5. 2018 | 0:46

Hrajeme dohromady asi tak 3 templaty, takže těch lepších asi k mání hromada nebude. Nemá to být mapa na 1 styl. Nejdřív byl podle vás problém, že je tam slabá hlídka mezi hráči, že to vždy skončí rushem ve 2. týdnu. Tak jsem tu hlídku trochu posílil a už zas říkáte, že je to jen o treasurce- přitom se na té mapě skoro nic nezměnilo, takže jsou minimálně 2 naprosto odlišné způsoby, jak to hrát.

Nikdy nejsou území náhodně- jen pokud jich je víc, už se v tom tak snadno nevyznáš. Ale vždycky je dané, jak daleko je soupeř a kde je jaká treasurka. Podobný mtdom na Lku a nezrcadlo je Butterfly- ale i tam je to nakonec o TZ uprostřed (i v mt dom jsou TZ uprostřed, jen je jich víc).


avatarLord.Alex 25. 5. 2018 | 12:06

No jestli hraješ tři templaty dokola, tak to je tvoje škoda, potažmo těch dalších. Já hrávám jak sme říkal s dost lidma náhodné a super. Prakticky každej číslovanej je ok. S headem jsme hráli i pár novejch Lka s podzemim, taky dobrý. Nevim a nerozumim proč si lidi tak vybíraj...hraju co padne ne. Kor lepšímu hráči by to nemělo vadit.

Chápu, že tě jakoby sere, že tvojí práci někdo "shazuje" to neni účel. Já se cenim snahy. Jen mi přijde prostě krapet zbytečná z důvodů viz výše...Logicky když si sněčim dáš práci, chceš to pak hrát co nejvíc, takže se sklouzává do hrnaí jedné mapy, která je prostě fur stejná. A 2 odlišné způsoby hraní prostě reálně jsou nesmysl:) včera i v hře s headem to bylo pouze o treasurce a kolem nebylo nic co hru může vyhrát. takže projedeš jak já x uzemi na kterém prostě nic neni. O stráži jsme mluvili, žes říkal, žes to práv ězmenil,a by se hráči nepotkali brzo a my jsme se stejne potkali po týdnu, proto jsme o tom mluvili, že sice jsou hrady dál, ale zas slabé stráže. Osobně nemám třeba vůbec nic ani proti brzkému potkání...zas s emusí hrát takticky. Pokud to smaozřejmě neni třeba 3 den a nemá jedne solmyra, ciele, deemera, nebo 3 extery u hradu a druhý nic. Zkrátka každá hra přinese něco a je na hráči se s tim poprat.

Butterfly je zbytečně obrovský a extremně bohaty. Neni moc normální mít upg 7 level první dne třetího týdne...:) dom jak říkáš, treasurek více, jinejma slovama přesně co říkám co mám enjradši, víc mozžnosti kde něco najit. Nebo jet hned k soupeři, tam tech moznosit je orpavdu hodně.

Obecně pokud se ti chce s timhle se dělat, za mě bych posilil i normální oblasti...ale už stejně každje bude vedet, že hlavně rychle na střed..:)
A nevim či to jde, ale rozhodně bych udělal třeba hru bez exteráků!!! to by bylo uplně top


avatarH34D 25. 5. 2018 | 19:25

Alexi prosím. :) Tak pěkně smysluplně píšeš a stejně do toho zase propašuješ tu propagandu na náhodné templaty, když to stejně vždycky dopadne... stejně. :) Většina templatů opravdu hratelných není a je super, že Acid něco vytváří. Já už jsem se s tou jeho finální verzí smířil, byť jsem měl nějaké výhrady, ale ty jsme řešili po mailu.


avataracid 25. 5. 2018 | 19:46

Alexi jestli myslíš Original template pack v Hotě, tak se taky podívej, kolik templátů tam je pro mapy L bez podzemí. Je jich tam celkem 5, z toho 2 jsou velmi nestandardní, takže kdo tady pak hraje 3 templáty dokola? :)

Jinak Butterfly je chudší než mt dom, zkus si někdy to zrcadlo pustit na Lku a uvidíš, že to je asi nejbohatší templat a nějak nevidím rozdíl, jestli je na mapě veprostřed 1 větší TZ nebo více menších u sebe.

Opravdu nechci ten upravený 7SB0b hrát furt dokola, teď jsem ho chtěl samozřejmě otestovat, příště dám rád něco jiného. Vybalancovaných templatů zas tolik neni a když už jsou, tak se zas moc nepodobaj těm originálním. Takže jsem chtěl vytvořit něco takového.


avatarLord.Alex 25. 5. 2018 | 20:14

Head:No píšu svůj názor jako normální reakci na to, že Acid si stěžje, že se hrají tři templaty. Nepřijd emi na tom nic divnýho zareagovat, že by to mohlo bejt jinak a zrovna ty to s emnou hráváš, tak nevim co se ti nelíbí...
S Acidovou verzi problém taky nemám, jen jsme řekl, že s emusi hrát prostě nějakym stylem, tot vše a že je podle mě prostě škoda hrát jedno a to samé dokola.

Acid?já rozhodně ne:) namátkou vim, že hrávám něco co začíná 4kou a ončí 0, pak padá něco co začíná 4kou a končí4kou, pak 8něco0, pak 2něco2, tuhle 7čku i neupravenou, 4sm3, pak sem hrál ty s podzemim tušim tři, takže jen co jsme si vybavil (a Dt a pár dalších potvrdí) že už ted je to tak 9 map ne? do toho zrcadla...takže sme na desítce jak krásně. kde je problém hrát tohle pro tebe a další, nevim.

N Lku je zrcadlo obencě veliké hoodně, takže tma sme ho nehrál. Rozdíl ve středové trasurce a celkov po mapě mi teda přijde clekem jasnej:) nebo myslíš, že hraješ stejně, když víš, že musíš jet do stredu, kde bude něco a jidne ne, nebo do po celej mapě a hledat kde bude jaká věc lepší, potažmo kde je soupeř? pdole ěm tam rozdíl je..

Jak říkám, nechci znevažovat tvoji práci, jen se prostě ač je to Headovi divné podivuji nad tim, proč lidi nehrají jiné věci obecně...třeba i tu vodu! podzemí atd.


avatarLord.Alex 25. 5. 2018 | 20:23

Obecně jde, pokud se mohou nějak upravit mapy, aby třeba se vyškrtli ty extery? hra bez nich mi přijde zas ferovější obecně


avataracid 25. 5. 2018 | 22:04

V Hota template generátoru jde zakázat cokoliv, takže i extery. Ale byla by to blbost. Exteráky k heroesům patří a dělat si z toho jinou hru bych nechtěl. Navíc to ani vůbec není věc, kterou by bylo třeba omezit.


avatarH34D 25. 5. 2018 | 22:11

S tím souhlasím, extery mají minimální vliv na hru.


avatarLord.Alex 26. 5. 2018 | 0:14

Tak nemyslim si, že je to jiná hra. Jen mají oba opět stejnější podmínky na hru. Je věc názoru jak velkej vliv mají...pdole mě je celkem znát jestli po měsíci máš třeba o 10 jednotek 6 levelu víc či méně, nebo o 20 4 levelu atd...ale tak asi věc názoru no:)


Odehrané hry



# 164041:027. 5. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Miriam   Drakon pevnost
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 164031:027. 5. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

zátoka Cassiopeia   Miriam zátoka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 164021:025. 5. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

soutok Ciele   Jeddite kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 164011:025. 5. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Loynis   Jeddite kobka
random velikost     obtiznost
cas3. týden

# 164001:025. 5. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Loynis   Monere soutok
random velikost     obtiznost
cas8. týden

# 163991:024. 5. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Loynis   Shakti kobka
random velikost     obtiznost
cas(9+). týden

# 163981:024. 5. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

kobka Shakti   Eovacious zátoka
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 163961:024. 5. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Valeska   Miriam zátoka
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 163951:023. 5. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

bašta Ciele   Kyrre bašta
random velikost     obtiznost
cas5. týden

# 163941:023. 5. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

hrad Valeska   Jeddite kobka
random velikost     obtiznost
cas(9+). týden