Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Vlákna

Výzvy     Shánění hráčů na hru
Pokec     Tlachání o čemkoliv
Spory     Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel
Web     Návrhy, komentáře, hlášení bugů
Srazy     Organizace real-life srazů
Turnaje     Diskuze k turnajům
Oznámení     Oficiální sdělení admina

Pokec

avatar KekelZpekel #198990 | 17. 6. 2009 | 12:30

Jo, přišlo mi, že jsem to napsal nějak neobratně :-)

No, možná se nějaký nesrovnalosti najdou... v mém testu to ale vyšlo takhle.

avatar Tomis #198989 | 17. 6. 2009 | 10:42

V tom pripade jsi to rekl obracene, ne? Spravne to ma byt:

Ozivi se kostry s odpovidajicim procentem celkovych zivotu, ale max pocet zabitych jednotek.

Tohle vysvetleni zni logicky, ale mam pocit, ze jsem u nej uz driv narazil na nejake nesrovnalosti, ktere ho vyvracely. Ale gumu od trenek bych na to nevsadil. :-/

avatar KekelZpekel #198988 | 17. 6. 2009 | 1:14

Jo, ta nekromancie je na 100% založena na životech. Udělal jsem testovýho herouse, oživoval 100% padlejch - z 1000 kopiníků oživil 1000 koster, ale z 1000 pesantů, oživil 166 koster ( což sedí, 1000 životů/6 - za kostru = 166 ).

Takže, oživí se to procento padlejch "jednotek" ale jen za podmínky, že ty jednotky na to měli životy, jinak i kdyby jste pobili milion nepřátel, oživí se podle počtu max životů v poměru ke kostře.

avatar Haklbery #198987 | 17. 6. 2009 | 0:58

Necromancie má fungovat podle počtu zabitejch nepřátel. HP v tom nehrajou roli. Když sem hrál za Irsu tak se mi proti Gabornovi stalo,že jsem jezdil jen s vampirama (kvuli počtům kroků) a vydělaný skeletony si bral jinej hero... Byl faight kde sem dostal 50%zabitejch příšer a byl fight kdy sem dostal 30%. Příšery byly srovnatelné. Jediný rozdíl byl v tom že když sem utocil s těma vampirama bez ostatnich jednotek tak sem dostal 30%... Samozřejmě jistě to říct nemůžu. Myslel jsem právě že když máte zjištěný kde jaký bug tak si vzpomenete... Měl sem na začátku úvést přesnější info.
Tímhle člověk lehce "příjde" o stovku skeletonů jen to hvízdne. Pořádně mě to naštvalo. Proč brát irsu když ten bonus nefunguje...To bych mohl brát spíš spec na skeletony.
Teda jak to tady říkám tak se to zdá celkem jasné stávalo se mi to jen když sem lítal jen s vampama :-D Ale co to je?! o to mi šlo.. Ještě jednou sory že sem se nevyjádřil jasně hned na začátku

avatar Gaborn #198986 | 16. 6. 2009 | 23:58

no ale starý verze nestačí, právě že complete se upravoval a to dost ;-)

avatar Tomis #198985 | 16. 6. 2009 | 23:01

Ja ty nekromancii taky nerozumim... cert to vem :-D

Haklbery: Ja kdyz chci nejaky info treba o potvorach, tak jdu sem: http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes3/ ale jsou tam informace o starsich verzich, vetsinou to ale staci.

Jinak muj sen je udelat kompletni a bezchybnou dokumentaci a dat ji sem na web ale buhvi kdy na to bude cas. :-)

avatar Haklbery #198984 | 16. 6. 2009 | 21:43

To je nejlepší napsat půlkilometrovej sloh a nakonec říct tomu moc nerozumím :-D... a myslim že je to blbost... ;)
btw jak teď zrušili stránku s info o heroesu kam chodíte můžete mi něco doporučit?

avatar Gaborn #198983 | 16. 6. 2009 | 18:25

to Haklbery:neboj, bug to není ;-) spíš jde o mnoho faktorů, který to ovlivňují. Nejdůležitější je asi celková úprava v completech, kdy se některý věci upravovali, viz dračí vážky, lizardmeni. Tak potom se upravovali i druhotné schopnosti, jako diplomacie a necromancie. Co sem měl možnost ještě vyčíst ze starých Gremlinových stránek, tak diplomacie se snížila v completech na expert úrovni ze 100% na 90% a potom necromancie se prvně počítala množstevně, když si zabil 50 rolníků, a měl necromancii 30%, tak si dostal 15 koster, ale v Completu to bylo upraveno na životní počet, takže 50 rolníků má 50 života, z toho 30% je 15 života děleno 6 životy kostry rovná se 3 kostry, ale na druhou stranu nemůžeš z 10 andělů dostat víc jak 10 koster, což je logický ;-). Prostě Complete se upravil, aby to bylo co nejvyrovnanější. Ale abych řekl, tak ty necromancii taky někdy nerozumím :-)) taky si někdy přeju mnohem víc koster.

avatar KekelZpekel #198982 | 16. 6. 2009 | 13:25

Tak si to zkuste ve hře, s těma kostrama. Říkám, že 2/3.

avatar Haklbery #198981 | 16. 6. 2009 | 11:51

Turnajove hry sem odehral dve... a videlsem v zaznamech snad jeste nekoho...
Btw neví tady někdo doopravdy proč mi to s irsou nekdy hazi 50% necro a nekdy 30% na stejnym levelu je to nejakej bug.. jen nevim co ho zpusobuje popripade jak se tomu vyhnout

avatar Hannibal #198980 | 16. 6. 2009 | 9:22

To ještě nikdo neodehrál turnajový pavoukový duel?
Možná měli opravdu postupovat hlavně ti, co odehrávali nějakou tu hru i v základních skupinách a ne ti, co na to kašlali...

avatar Hannibal #198979 | 16. 6. 2009 | 9:20

Já sem to četl někde na stránkách toho gremlina... Je na to tu dokonce odkaz.
Apropos-co je to ta příručka?

avatar Tornádo #198978 | 16. 6. 2009 | 7:37

dle příručky: Pokud máš všechna místa BJ u hrdiny obsazena a máš mezi nimi Válečné kostlivce, přidá ti je jako Válečné kostlivce v počtu 1/3 původně nabízených Kostlivců.

avatar Haklbery #198977 | 16. 6. 2009 | 7:19

ja to teda nepočítal ale mám pocit taky že třetina...

avatar KekelZpekel #198976 | 15. 6. 2009 | 0:02

Hannibal: dvě třetiny

avatar Hannibal #198975 | 14. 6. 2009 | 21:01

Haklbery: Skeletonů vylepšenejch chodí automaticky jedna třetina.

avatar Tomis #198974 | 14. 6. 2009 | 14:16

Ajo, Kekel alias posilovna se vyzna. :-)

avatar Or1 #198973 | 14. 6. 2009 | 13:56

no spis jde o to, ze vetsinou ti pristehovalci se chovaj jak hovada proto jsem se ptal jsetli cesi co odejdou se tam taky tak chovaj :-D

avatar KekelZpekel #198972 | 14. 6. 2009 | 13:37

Or1: to nebude tím, že je to slovák... hovada jsou všude ;-)

Tomis: asi myslel steroidy

avatar Tomis #198971 | 13. 6. 2009 | 20:57

co je to sterak? :-)