Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Lord Slayer



Hráčský profil

OBECNÉ
jméno: Lord Slayer avatar
registrace: 11. 6. 2017
poslední přihlášení: 5. 12. 2018 22:22:21
příspěvků: 302 (kecálek)
karma: 224 (dobrodinec)
HERNÍ STATISTIKA
pořadí v žebříčku: 33
skupina: 2. Liga
body: 15
ELO: 1770
vyhraných her: 104
celkem her: 308 (veterán)
úspěšnost: 34%
KONTAKT
e-mail: x.hulamiroslav@seznam.cz
ICQ:
Hamachi:
GameRanger: 8617566
popis: *****ZÁKLADNÍ PRAVIDLA******
(platí pro všechny hry semnou)

________Nastavení hry:________
• Startovní hrad a hrdina jsou směrodatní, vybraný hrdina se stává hlavním po celou dobu hry a jako jediný může napadnout startovní město soupeře
• Mapa: neutrálové strong, povoleny 2 nejrychlejší cesty.
• Obtížnost: expert (160%)
• Tournament rules - vypnuto.
• Hráči mohou kdykoliv požádat o přerušení simultánních tahů. V tom případě hráči dokončí aktuální tah, v kterém po načtení hry není dovoleno cokoli měnit. Výjimkou je uplatnění následujícího pravidla.
• V případě, že modrý hráč neměl v simultánním tahu možnost reagovat na tah červeného, může požádat o restart svého dne. Při restartu dne může modrý hráč změnit jen tu část svého tahu, která bezprostředně souvisí s jeho reakcí na tah červeného hráče.
• Před spuštěním hry si mohou hráči nastavit heslo, aby nedošlo k možnému zneužití savů před ukončením hry.
________Výběr měst a hrdinů:________
• Hráč s nižším aktuálním ELO vybírá první barvu.
• Červený hráč vybírá město jako první. Všechny rasy jsou povoleny. Pří hře s náhodným městem se mohou hráčí domluvit na takzvaném "zabanování" města, které nechtějí hrát. V takovém případě se hra restartuje.
________Přerušení hry:________
• V případě, že je nutné hru přerušit, hráč pokud možno kompletně dokončí svůj tah.
• Za splnění výše uvedené podmínky hráči načítají již dokončený tah (např. autosave), v kterém není dovoleno cokoli měnit.
________Omezení hry:________
• Zakázané skilly : Diplomacie (hráč nesmí pomocí diplomacie přijmout jakoukoliv jednotku).
• Na hledaní Svatého grálu má každý hráč jeden pokus kdykoliv během hry. Nesmí při hře sebrat ani jeden obelisk a může kopat na slepičku.
• Při boji, ve kterém jeden z hráčů na bojišti jen utíká před soupeřem s rychlejší jednotkou, aniž by mu ubíral alespoň kouzlem a snaží se o patovou situaci, se musí z boje vykoupit. Pokud nemá dostatek zlata na výkup armády, musí z boje utéct i za cenu že ztratí celou armádu.
• Kouzlo Dimension door a "hit and run" je možno užít pouze 1x za den. ("hit and run" se rozumí sitace, kdy zakouzlí a následně utíká. Hráč nesmí po kouzlení utéct v prvním kole a následně pak ve stejném kole, v jakém zakouzlil nějaké kouzlo 4. a vyššího stupně.) Příklad: Napadnu soupeře s mouchami, začínám, hodím mu Implosku, on je na tahu, udělá mi nějaké škody.., začíná drhé kolo, já zakouzlím blesk a utíkám.
• Ve stejném městě jako je startovní město hráče, nesmí hráč verbovat bojovníky vyššího než 3. stupně. To neplatí, přijde-li hráč o své startovní město.
________Reklamace mapy________
• Hráč má nárok na jeden restart mapy, na NEzrcadlové mapě, v průběhu prvního herního dne, bez udání důvodu.

******ROZŠÍŘENÁ PRAVIDLA******
(platí po domluvě)

________Omezení hry:________
• Hrdinům, kteří mají specializaci na útočné kouzla 4. levelu je zakázáno útočit na soupeře na jeho území dřív než 1.den 6.týden hry. (2/2/1)
• Taktika (hráč ji může využít v boji proti neutrálním jednotkám, avšak proti soupeři nikoliv).
• Resistence a Logistika (Pokud nastane situace, že si hráč nemůže vzít jiný skill, je to jeho chyba a s tímto hrdinou se nemůže účastnit boje proti soupeři. Hráči si musí pohlídat a sestavovat hrdinovy skilly tak, aby tato situace nenastala. S vedlejším hrdinou je rezistence a logistika povolena, ale hrdinové s těmito skilly nemůžou napadat soupeře a nijak soupeři bránit v cestě nebo zabírání měst). Vedlejšími hrdiny se rozumí všichni ostatní hrdinové kromě hrdiny s aktuálním nejvyšším levelem.
• Smí se kupovat jen hrdinové stejného rodu startovního města.
• kouzla mass slow a mass haste jsou zakázané, stejně jako expert Berserk
• Hrdinové z vězení se mohou vysvobozovat, pouze pokud splňují veškeré podmínky (počet hradů, rasa startovního města), v opačném případě se musí hrdina bezprostředně propustit.
• Nesmí se žádným způsobem kombinovat armáda různých ras na jednom hrdinovi. (Pokud taková situace nastane, musí se hrdina neprodleně armády zbavit - předat jinému hrdinovi/smazat. Za žádných okolností se s takovou armádou nemůže účastnit boje nebo si ji nechat na hrdinovi do dalšího dne.)
• Na každý hrad, který hráč získá, připadá pouze jeden hrdina. Na začátku se nepočítá hlavní hrdina a hráči si tak můžou koupit hned 1.den jednoho vedlejšího hera. (Případně jej po předání armády smazat a koupit si dalšího pokud je stejné rasy).
• Používání svitků je zakázáno. (při sebrání svitku jej hráč neprodleně uloží do hrdinova batohu)
• Pokud jakýkoliv hrdina uteče z boje proti neutrálním jednotkám, může si jej hráč koupit nejdříve popozítří. Pokud se stane situace, že hráč bude muset z boje proti neutrálům utéct 6. den, tak o hrdinu přichází a může si jej koupit pouze pokud se 1. den následující týden objeví v taverně.
• Při vygenerování zrcadla nesmí hráč na území soupeře sebrat ani jeden artefakt. Může pouze sbírat suroviny, zabírat města, zabírat doly. Nesmí ani vybojovávat dračí utopie, dračí věžě, budovy na jakékoliv jednotky(exteráky), silnější graveyardy, mansiony, churchyardy, nic!
• Při hře, kdy nemají hráči stejné hlavní hrady, musí každý 7. den v každém týdnu hry oba hráči svému soupeři poslat 3ks suroviny, kterou potřebují na upgrade 7.lvl. jednotky, jinak prohrají celou hru. Rampart (crystal), Conflux, Necro, Peklo(mercury), Castle, Tower(diamanty), Dungeon, Pevnost, Cove(sulfur). Pokud se stane, že hráč zapomene surovinu poslat, muže loadnout, avšak musí svůj tah zahrát stejně.


Hraním semnou tato pravidla potvrzujete. Děkuji
ZÍSKANÁ OCENĚNÍ

Odehrané hry




# 168321:018. 11. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

peklo Rashka   Calh peklo
random velikost     obtiznost
cas7. týden

# 167441:013. 10. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

peklo Xyron   Rashka peklo
random velikost     obtiznost
cas4. týden

# 167171:07. 10. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Alkin   Wystan pevnost
random velikost     obtiznost
cas7. týden

# 167051:030. 9. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

tvrz Crag Hack   Gundula tvrz
random velikost     obtiznost
cas8. týden

# 166901:027. 9. 2018
moralka barva_vitez

mesto_vitezmesto_ramecek hrdina_vitezhrdina_ramecek   hrdina_vitezhrdina_ramecek mesto_vitezmesto_ramecek moralka barva_porazeny

pevnost Wystan   Alkin pevnost
random velikost     obtiznost
cas5. týden

 
 
strana 1 z 62
další > poslední >>