Přihlášení

  Jméno:
Heslo:
  trvalé přihlášení
 
  [Registrovat]

Vlákna

Výzvy - Shánění hráčů na hru

Pokec - Tlachání o čemkoliv

Spory - Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel

Web - Návrhy, komentáře, hlášení bugů

Srazy - Organizace real-life srazů

Turnaje - Diskuze k turnajům

Oznámení - Oficiální sdělení admina

Web

avatar Tomis
#210350 8. 2. 2018 16:52
H34D souhlas.

Kotletka taky souhlas.

Nikdo z nás teď takový systém nemá do důsledku promyšlený, ale mohlo by to vést k situacím, kdy budou hráči argumentovat, že jejich Elo by mělo být vyšší, protože soupeř soupeře soupeře měl zrovna rozehranou hru, po jejímž dohrání se jeho Elo změnilo a řetězovou reakcí mělo zpětně ovlivnit Elo všech ostatních apod. Vítejte ve světě, kde žádná realita neexistuje. Chaos.

Takže jsme se shodli, to jsem rád :-)
avatar H34D
#210348 8. 2. 2018 15:36
Tomis ad 3) mě naopak přijde, že přínos by byl negativní. Jak už jsem napsal, podle mě neexistuje logický důvod, proč by mělo být rozehrání hry důležitější než její dohrání.

Spíš bych to viděl na nutnost vzniku filtrů / vyhledávání her, která nám byla slíbena již před půl rokem. :)
avatar Tomis
#210347 8. 2. 2018 15:14
3) cena/výkon: spousta práce a přínos minimální.

Vadí ingorace data hry v přepoču Ela někomu kromě Scoobyho?
Stejně se se každý hráč na svojí statisticky právoplatnou pozici v žebříčku dřív nebo později dostane. Žebříček stojí především na skupinách a bodech, Elo je jen přibližná pomocná statistika. Investovat velkou energii do snahy o její zpřesnění mi připadá neekonomické. Máme tu důležitější body na úpravu.
avatar chim_chim
#210345 7. 2. 2018 8:52
Jen bych rád taky navázal na Scoobyho myšlenku - kontaktování vývojářů HOTA. Nové návrhy je samozřejmě možné zasílat. Není pravda, že by vývojáři nenaslouchali. Otázka je, jak daný návrh vyhodnotí. Zde jsou odkazy na stránky, kde je možné nechat programátorům vzkaz.

- Upozornění na kritické chyby - http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=39912
- Oficiální topic pro přání a návrhy - http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=43966
- Návrhy na drobné vylepšení (hlavně grafiky) - http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=39913
avatar Kotletka
#210344 6. 2. 2018 23:22
Pojďme se tu pobavit o Scoobyho návrhu změnit žebříček:

"První má bláhová myšlenka byla, že by se každá hra měla zadávat s datem (a třeba i časem) a podle té by se případně měly přepočítávat všechny hry, které na ní navázaly."

"Presne tak Kotlet, zadavat to s datem odehrani a rating aby se zmenil na zaklade ratingu z toho urciteho data. Kdyby si to nekdo nepamatoval, tak se pri automatickem ukladani her vytvori vzdy slozka s datem i casem kdy hra zacala. A s tim navazovanim si to predstav jako makro v Excelu, kde mas rovnici, ve ktere kdyz nahradis jeden vysledek, vsechno ti to automaticky prepocita diky provazanym rovnicim."

Vidím v tom tyhle problémy:

1) "Realitu" by Elo stejně jako dnes ukazovalo pouze někdy (když by zrovna bylo vše dohráno).

2) Nebylo by tímpádem možné vědět, o kolik Elo bodů může člověk hrou s daným hráčem přijít (získat), to by mohlo někomu vadit - netransparentnost.
avatar Houhou
#210104 6. 12. 2017 18:06
avatar Tomis
#210103 5. 12. 2017 16:50
Ano, tohle sem nepatří. Už je to pryč.

P.S: Prosím všechny, aby nepoužívali uploadování obrázků k flamu. Je to takoý nešvar, který se nám tu rozmohl.
avatar chim_chim
#210102 4. 12. 2017 15:26
Tomis: mrkni se na hru # 15847 ... http://heroes3.cz/hry/index.php?detail=15847&page=6

Když už se řeší pravidla, není toto trochu moc ?
Já vím, každý jsme sice nějací, kde kdo může někomu lézt na nervy. Ale je tady umožněno, aby si kdokoliv anonymně postoval obrázky typu "chcípni" a podobně. To tady nepatří, ne ?
avatar Tomis
#210100 30. 11. 2017 18:57
Takze reminder e-maily i pro rozhodciho? ;D
avatar H34D
#210099 30. 11. 2017 16:41
Radši naprogramuj ty filtry, než vytvářet novou sekci "ignorované záznamy". :) Záznamy můžou zůstat ležet v sekci "Hry" jako doteď, stačí když se budou po čase řešit. Po jakém čase, toť otázka. Co třeba po jednom čtvrtletí, když už liga běží ve čtvrtletích? A rozhodčího si musíš disciplinovat, viz poslední přihlášení 11.11.2017. :)
avatar Tomis
#210098 30. 11. 2017 13:48
Rozhodnutí, jestli je hra dostatečně prokázaná, je každopádně na rozhodčím.
Otázka je, po jaké době to má rozhodčí začít řešit.

Mohli bychom dát třeba měsíc s reminder e-mailem 1x týdně a potom přesunout do sekce "ignorované záznamy"?
avatar H34D
#210096 28. 11. 2017 18:33
Jelikož se k tomu nikdo jiný nemá, tak napíšu svůj názor.
1) Pravidla ligy stanovují, že po každé hře dvou registrovaných hráčů má vítěz právo si zapsat výhru. Imp tady měl už pěkný precedent, kdy záznam sice smazal, ale napsal, že pro příště hry, kdy není shoda o tom, zda byly, nebo nebyly odehrány do ligy, bude podle výše uvedeného pravidla potvrzovat, pakliže odpůrce neprokáže, že hra nebyla odehrána do ligy.
2) Ve zkratce zapisovatel by měl prokázat, že hra mezi registrovanými hráči se skutečně odehrála a pokud je toto prokázáno, tak odpůrce má možnost prokázat, že hra nebyla odehrána do ligy.
3) Problém přichází, když odpůrce nereaguje nijak. Buď to má na salámu a na web nechodí, anebo to dělá úmyslně, protože je to pro něj výhodnější. V takovém případě bych se teda vrátil k tomu, že zapisovatel musí prokázat, že hra byla odehrána. A asi nestačí screenshot z bitvy, protože ten může být z čehokoli, chtělo by to přímo savy, anebo třeba historii nějaké jasné komunikace o hře. Pokud odpůrce nechodí na web, může být vyzván mailem, aby se vyjádřil. Pokud na sebe nenechal žádný kontakt, anebo nereaguje, tak má asi smůlu. Pokud ze savů, anebo screenů lze jednoznačně dovodit, že hra byla odehrána, tak navrhuju záznamy potvrdit. Nicméně každý případ by se asi měl posuzovat individuálně, neříkám, že jakmile se výše uvedeným způsobem potvrdí jedna hra, musí se potvrdit všechny, každá situace může být něčím specifická.
avatar Tomis
#210094 27. 11. 2017 11:30
Jelikož se někteří hráči dožadují vyřešení množství nepotvrzených her v záznamech, tak zde otevírám diskuzi pro všechny: Měly by se tyto záznamy nějak řešit a jak?

Nejlepší návrh bude implementován :-)
avatar Scooby
#209966 16. 8. 2017 18:34
Challenge Accepted ! :))
avatar Kotletka
#209964 16. 8. 2017 17:25
Jupíííí:-) Sázím proti Scoobymu, někdo..? Ale je pravda, že na skypu tvrdil, že nebude hrát s nikým z top20, což už si asi uvědomuje, že je blbost.. Ale pozor, pak se mu zdálo úplně v souladu s nehraním s nikým z top20 na konci čtvrtletí prohrát s někým z top4 a dostat tím 10 bodů.
avatar Tomis
#209962 16. 8. 2017 16:44
Ano. A jeste u me budes mit pivo, kdyz se ti to povede. Jsem na tebe zvedavej :-)
avatar Scooby
#209960 16. 8. 2017 16:18
Kdyz ti za 2 sezony predvedu, ze to jde, zmenis system? :)
avatar Tomis
#209952 15. 8. 2017 21:49
Scooby: ty pripominky, ktere tu pises, jsou z velke casti stejne, jako psal Imp. Takze te odkazu na svoji odpoved #209790. Cetl jsi to?

Pokud mas dalsi vecne pripominky, tak se o nich muzeme klidne pobavit. Ale napriklad to, co pises tady pode mnou, neni pravda. Tezko muze byt sampionem nekdo, kdo neporazi ostatni hrace v Top 5. Jeho konkurenti, kteri to udelaji, budou mit velky bodovy naskok.
avatar Kotletka
#209951 15. 8. 2017 19:10
To je jen tvá hypotéza, kterou budeš mít možnost potvrdit. Zatím takto nikdo nevyhrál, pokud si pamatuji..
avatar Scooby
#209950 15. 8. 2017 18:59
Tak tu mas system kde muze pravidelne clovek co nemusi ani vyzvat nikoho z top 10ky za celou sezonu a jen massovat hry vs hraci z nizsich lig a byt sampion
strana 2 z 58
<< první < předchozí další > poslední >>