Přihlášení

  Jméno:
Heslo:
  trvalé přihlášení
 
  [Registrovat]

Vlákna

Výzvy - Shánění hráčů na hru

Pokec - Tlachání o čemkoliv

Spory - Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel

Web - Návrhy, komentáře, hlášení bugů

Srazy - Organizace real-life srazů

Turnaje - Diskuze k turnajům

Oznámení - Oficiální sdělení admina

Pokec

avatar Tomis
#198433 9. 3. 2009 15:07
Musel jsem si to nechat napřed chvíli uležet, ale teď se mi zdá, že ten propiho návrh je docela dobrý.

Když to shrnu, tak by se tím řešil zásadní nedostatek ligy a to ten, že tu máme žebříček s pořadím podle ela, což není idální meřítko pro celou soutěž. Když jsem ty stránky dával na začátku dohromady, tak jsem ani neměl v úmyslu dělat žebříček podle ela, jde jen o to že je potřeba podle nějakého kritéria seřadit hráče do tabulky žejo. :-) Když proklikáte nadpisy spoupečků v Top 10 tabulce, tak zjistíte, že stejně tak se dá tabulka seřadit podle počtu výher atd. ELO je jen defaultní volba.

Taky bych rád viděl neaktivní hráče na dně tabulky, nahoru prostě patří ti co hrajou, ale jak to spravedlivě a zábavně udělat, to se musí ještě pořádně domyslet... Zase mi přijde jako hovadina dělat zvláštní ligu za každých 10 hráčů co tu jsou, abychom tu měli 10 lig...

Co se týče toho omílaného Davis Cupu, což je soutž dvojic, pokud se nemýlím, tak to bych do ligy nepletl a nechal bych to na zvláštní turnaj viz jak píše Hannibal. Ten mám každopádně v plánu brzo zorganizovat. ;-)

A nakonec ještě takové moje pozorování ohledně těch narážek na Tornada a možná i někoho dalšího: Ruku na srdce, kolikrát jsi hrál, propi s Tornadem před začátkem ligy? Hádám že vůbec. A kolikrát myslíš, že hrál Tornado s Corwinem? Hodněkrát... Teď když exisutje liga, tak je to pořád stejné, ale vy v tom najednou vidíte honbu za elo bodama. Nene, já z toho prostě čichám závist a nepochopení. Je jasné, že každý si vybírá soupeře nějakým způsobem podle svého, ale nevěřím, že by to někdo dělal kvůli bodům. Nevěřím, že by se komukoliv chtělo ztrácet hodiny a hodiny u hry kvůli pitomému elu, herousy prostě musí člověka bavit, aby je hrál.
avatar Hannibal
#198432 9. 3. 2009 14:45
Lord.Alex: Chlapče pleteš se. Ty už máš odehráno toliko her (tušim tak 150, ne?), že prostě ELO je naprosto objektivní. Aji kdybys hrál s lidma žebříčkově stejně postavenejma, stejnak se nahoru nevyškrábeš!
Jinej problém sou experti, co odehráli třebas 5 her, všechny prohráli, ale stejně mají lepší ELO nežli ty. Tito "hráči" rozhodně nemají lepší kvalitu, ale prostě ještě nestihli odehrát dost mačů, aby byli objektivně postaveni do žebříčku.

Proto znovu říkám můj názor:
Žebříček ponechat, jak funguje, jen s jedním rozdílem: Hráč, kterej za 2 měsíce neodehraje min. 2 hry, bude "odstaven" tj, ELO mu zůstane, ale bude "zmraženo", po odehrání těch 2 her mu zase (minimálně na 2 měsíce) naskočí a on se vrátí do žebříčku.
Pak by šlo ještě udělat jednu další vychytávku, že každej s každým smí do žebříčku odehrát jen tolik her, s kolika hrál různýma protihráčema. Další jejich vzájemný duely už budou jen přáteláky.

A k tomu přihodit ten turnaj (jeden do měsíca, trval by dejme tomu 3 tejdny), jehož duely by se taky započítávali do ELO žebříčku a je vystaráno o další motivaci ke hře...
avatar Matian
#198431 9. 3. 2009 12:00
zajimavá diskuze - konečně se něco děje. To že tomuto systému "něco chybí" ( i přes jeho hodně výhod) je myslím jasné - ale mám strach že úplně super fér systém se asi nenajde. Rozdělení na Extraligu a další ligy je celkem dobrý nápad - osobně by se mi líbilo něco na tento styl:
V jedné lize 10 hrářů (zhruba, tak jak psal Propi) a tam dát třeba měsíc na to odehrát každej s každým 2 zápasy ( při počtu 10 hráčů na ligu to vychází 18 zápasů na měsíc, nebo by mohl být i delší úsek) kdo tomu ten čas chce obětovat čas si najde - kdo ne tak hold ne. A bodování bych udělal tak že neodehraješ zápas = 0, prohra = 1, výhra = 3, to bude motivace jednak vyhrat, a jednak i vůbec hrát protože na tom budeš líp než neaktivní. Vím že to má své mouchy, ale je dobře že se o tom diskutuje - rozhodně bych něco nového zkusil - at se něco děje protože nynější systém my příjde že skomírá (a to dost možná i kvůli některým hráčům - ano taky jsi myslím že Tornado se honí za tím být na 1. místě a to za cenu porážení slabších, a co je nejhoší podle mě - ani to nepřizná. Ale já jsem v tabulce dole tak mě to ode hry zase tolik neodrazuje)
avatar Lord.Alex
#198430 9. 3. 2009 10:47
Souhlas! Asi by to ctělo víc Slováků..:-)
avatar propitak
#198429 9. 3. 2009 10:44
neaktivní lidi se budou propadat a propadat ... obecně ten spodek lig bude hodně neaktivní, ale po 1/4 či 1/2 roce se celý systém bude zdravý a horní ligy budou hodně atraktivní

- žebříčky všech lig na hlavní stránce (každý se vidí, každý chce být výše)
- motivace v daném měsíci je jasná, kdo nechce spadnout, musí minimálně hrát a odehrát co nejvíc ze všech 20-ti zápasů a i když 20x prohraje, tak bude mít 20 bodů, tedy víc než všichni lenoši
- kdo nebude mít čas, tak holt po tu dobu se bude propadat (fair by bylo, kdyby byla možnost hromadné skreče, ale to by musel zadat ten člověk, kterej nemá čas)

... tady se reglo nějakých 98 lidí, pár desítek od začátku neaktivní, pár desítek to přestalo bavit, protože jsou dole (bez motivace), pár se plácá (občas hraje, občas ne 16.-30. místo) a zbytek TOP 15 hraje hodně, ale v podstatě je to přestane po pár měsících bavit

tak zatim tak :-)
avatar Lord.Alex
#198428 9. 3. 2009 10:38
propi:akový haluzáky :-D ;-) ty sem porážel běžně přes víkend:-)))))))))) to sem se zasmál po ránu.-) super hláška.

Jinak souhlasim s propim v tom systému, otázka je, na kolik je opravdu proveditelný a na kolik by se ujal. Je fakt, že hráčů je hodně, ale aktivně hrají furt ti samí, možná bych to udělal spíše podle tohohle, takovýho pavouka, protože by se to snad dohrálo. Něco jako je na
www.bettingtour.net. (snad neva menší reklama kamarádovy....-)
než by se dohráli souboje v pavouku, mohli by se hrát samozřejmě normoš dál běžný zápasy.
Je fakt, že pak tam má motivaci každej a každej má rovnocený šance na výhru. Když tady udělá třeba někdo menší šnuru, neukáže se to ani tolik v záplavě her. Tot můj názor.
Ovšem je fakt, že je otázka jak by to šlo v praxi.
Nicméně nikdo určitě nechce snižovat současnou kvalitu stránek a ligy a práci Tomise, všichni sme rádi za tohle!

K tomu dalšímu bodu...je to otázka přístupu no.
Osobně vim, že Propi hlavně a stejně tak myslim můžu mluvit za Kekela nežijí touhou za každou cenu bejt zde první a nesbíraj body za každou cenu. Propi se mnou chtěl klidně hrávat bez záznamů do ligy atd.Kekel taktéž a jejich hry jsou víceméně s hráčema co maj co nabídnout, nebo se kterýma se "znaj" a pokecá se a pohodička. Proto já s nima hraju rád, protože jsou to oni dva a jestli yvhraju, prohraju už je jedno. Když začlo elo, díky těmhle dvoum sem hapal a ted už se nevyškrábu, takže si budu hrát s nima a na body prdim. Myslim, že kdybych hrál 15 her s hráčema kolem mě v žebříčku, tak sem krapet jinde, ale mě takový hry nebaví...a o tom to je. Chápu, že pak někoho může srát přístup třeba Tornada...

Závěrem - nejde mi ICQ, takže pokud někdo bude chtít with me, nech píše na hamachi, když budu tma on line, sem u compu. Rock on!
avatar propitak
#198427 9. 3. 2009 10:36
to Hannibal, ale já jsem nikde neříkal "přesný datum hry" ... naopak velice free ... je to za měsíc maximálně 20 duelů, ale nemusí se odehrát všechny, kdo nebude hrát, nebude získavat body (a kdo bude hrát a i když prohraje, tak získá o bod víc, než ten, který hrát nebude)
avatar Hannibal
#198426 9. 3. 2009 10:32
To, co navrhujete prostě nemůže nikdy uspět... Jak se ti lidi budou muset domlouvat na přesný datum hry, tak to nikdy nebude ideální.

Tenhle systém funguje jinde, tak proč by nefungoval tadyk?

Spíš bych už rozjel nějaký ty turnaje (kde by hráli jen ti, co opravdu ví, že si na hru udělají čas). Tam by to už jelo podle základních skupin, pavouka jako v tenise (nevim, proč zrovna DC, když v normálním turnaji je to tak stejně...) atd.
avatar propitak
#198425 9. 3. 2009 9:04
takový haluzáky :-D ;-) ty sem porážel běžně přes víkend
avatar Gaborn
#198424 9. 3. 2009 8:56
jojo, já vím, musel sem prostě zmínit úspěch našich v tenise :-)) to je jako bych já tady porazil během víkendu kekela, tomise, boha a afra :-))
avatar propitak
#198423 9. 3. 2009 8:31
generátor map podle mě nahrazuje to "sportovní štěstí/smůlu" holt je to tak
avatar propitak
#198422 9. 3. 2009 8:31
Gaborne :-) kdybys to četl pečlivěji, psal jsem, že Davis Cup jsem navrhoval před měsícem ;-) (ti se kteryma jsem se o tom bavil ti to potvrdí)
avatar Gaborn
#198421 9. 3. 2009 8:21
propi neodcházej ;-))

jinak ten systém co navrhuješ je super, jen mi přijde, že tu není tolik lidí, kteří hrajou častěji, proto asi nynější stav stačí, když si vzpomenu, že mám nějaký nedohraný hry starý už přes měsíc, tak nevím jak by se hráli ty ligový kola :-))

ale je pravda, že teď to jsou jaksi tzv. "přáteláky" protože tu jde jen o to být v TOP 10 na titulní stránce, nebo být hráč určitého období, takže do této kategorie patří jen cca 15 hráčů a zbytek si to valí tam dole bez motivace (hlavně Alex :-)), takže ty ligy by byli takovej motor i pro ty dole :-))

a Davis Cup :-)) ses díval na Štěpánka včera co ;-)) jo to by mohlo být taky hodně dobrý, týmový hry.

jediný problém, který vidím v tom co chceš, je velice známý pro všechny - GENERÁTOR MAP, prostě by se to muselo nějak domyslet, aby to bylo fakt co nejvíc možno rovnocenný pro všechny, protože se může stát, že pokaždý v lize dostane třeba Tomis hodně špatný pozice, s kterýma si neporadí a za 3 měsíce se bude plácat v 3. lize :-))

takže pro všechny, jestli budete mít nějaký nápady, tak je sem napište, já nad tím budu přemýšlet v práci :-))
avatar propitak
#198420 9. 3. 2009 8:01
no jeden rejpal se po delší době ozve jo Tornado :-)

to co napíšu je moje vyjádření (osobní), byl bych rád, kdybys to jen přečet a nereagoval

zvažuju že přestanu hrát herousy nebo budu hrát, ale nebudu se účastnit místní ligy (ač si s tim Tomis dal hodně práce)

důvody:
- z 30 % pro mě špatný systém ligy, udělal bych Extraligu, I. ligu, II. ligu atd. po 10-ti hráčích, kteří by měli odehrát každý s každým během měsíce jeden nebo dva zápasy, za výhru 2 body, za prohru 1 bod, kdo neodehraje nic tak je bez bodu ... po měsíci 3 postupují výše a 3 sestupují ... přátelské zápasy s ostatníma lidma opravdu jen jako přátelské, klidně počítat i celkově ELO, ale jen jako informativní hodnotu či žebříček podle ela někde mimo ligy + hlavní myšlenka - udělat úplně stejně týmy formou pavouka a pavouka útěchy (či skupin) stejně jako je tenisový "Davis Cup" (už jsem o tom psal před měsícem s Tomisem, Bohem i Alexem)

- z 30 % mám nyní jiné zájmy :-) Bůh, Alex a možná další ví jaké (nepište veřejně pls)

- a ze 40 % (a to říkám naprosto otevřeně) mi odradilo tvé chování Tornado, tvůj systém her a reakce v diskusi ... pro mě zatím nejsi fair člověk! ... nebudu se rozepisovat, že jsem tě oslovil asi 3x a vždy si mě odmítl na hru, 1x si mě oslovil ty, ale to jsem byl pracovně busy, takže tvé "kecy" že hraješ s každym stejně her si nech pro někoho jinýho

Jak řikam, je to můj osobní názor, byl bych rád, abys na něj nereagoval a nechal mi tento názor (i když s ním nesouhlasíš). Pokud reagovat budeš, už mi zde nikdo nepotká.
avatar Gaborn
#198419 8. 3. 2009 18:10
to Tornado:jako já to beru, hrát s každým bez rozdílu, ale mělo by to být aspoň 50 na 50 :-)) i když jak psal Kekel, tak ty hry nemají někdy moc velikou váhu, když někoho porazíš rozdílem 3 tříd, což u tvých záznamů pozoruji celkem často, a to podle mě není ani moc zábavný ;-)) pro mě byla dnešní hra s alexem asi vrcholem v lize, když sem byl jasně na kolenou a nakonec sem to otočil ve svůj prospěch :-)) takový hry mě baví, když si nejsi jistý ničím do konce, no něco podobnýho sem zažil i s kekelem, ale ještě sme to nedohráli, tak to bych zatím nerozváděl :-)) ale o tom to je hlavně, o potěšení ze hry :-)) jinak já už hrál s valnou většinou zde přítomných, takže asi tak ;-))
avatar Lord.Alex
#198418 8. 3. 2009 12:06
Kekel si radši zahraje se mnou, ví, že o krok mu nedojedu do hradu a je happy.-) a já taky, páč vim, že chybí krůček..aby dostával na prdelku.-)
avatar KekelZpekel
#198417 8. 3. 2009 12:06
Tornádo: no myslím že většina těch "lepších" hráčů s těma "horšíma" nehrává kvůli tomu, ne že se bojí o body... Mě by třeba nebavilo masit někoho tak, jak to jde občas vidět ve tvejch záznamech...;-)
avatar KekelZpekel
#198416 8. 3. 2009 12:06
Afroman: tak myslím že hra s tebou bude v nejbližší době nutná... :o) Už jen z důvodu, že se pomalu blížíš k dohnání mé série výher, která byla tuším 22 her :) No a pak taky Afroman na první místě...na to se prostě Kekel musí podívat, co je to za podvod!:-D
avatar Afroman
#198415 8. 3. 2009 12:06
nebudu hrat takhle pozde :-) zitra po obede dle nalady muzeme dat ale no limit. Jen k vůli práci je blbe kdyz prijdou zakaznici a ja hraju namisto toho aby se se jim venoval. Nebo limit nekdy vecer az budu doma ale vzhledem k tomu ze jdu na operaci a nevim kdy budu zdrav takze nic nemohu slibiti
avatar Tornádo
#198414 8. 3. 2009 12:06
No...aby si mě tady nevynášel ve vavřínech, tak já sám jsem se na to první místo moc necítil a to i díky 3 nejmenovaným hráčům-rejpalům, kteří tvrdě stáli a jistě i dál stojí za tím, že jsem porážel pro ně slabší hráče. Ale na svou obhajobu jsem snad jako jediný v tabulce hrál se všemi bez rozdílu. Jak tu jednou psal i Tomis, lidi z top20 si hrají jen mezi sebou, ale aby hráli z těmi dole na to mají bobky v kalhotech, pač se bojí o bodíčky.
Jinak i podle už ted smazaných záznamů her by i člověk snad zjistil, že jsem to měl tak 50:50 s klukama dole a těmi nahoře, ale každého názor, závist a nenávist ;)
Trochec z jiného soudku: Kačer mě mě na konci roku překvapil, vyklubal se z něj sakra dobrý hráč a pro mě za ty roky, co jsem s ním nehrál, dost neznámý ... takže oprávněnost.
U Boha mi trochu chyběla suverenita, možná to bylo aj tím, jak tu mnozí psali, že je to prostě Lucker na mapy.
Afra jsem už před 3měsíci viděl na první pětici hráčů, která mu právě v té době byla sakra vzdálená, ale vschopil se a dokázal, že se opět vrací do formy z minulosti.
A další? - stále mě mrzí Tomis, pač po posledním "turnaji", kde exceloval se svým taktizováním a ukazoval všem, zač je toho Soutok, tak zde stále klopýtá, i když je to tím, že škola, sport a i tento web mu zatím nedávají moc klidu se do toho zase dostat. Ale já věřím, že bude to právě on, který si tam mile rád usadí. (i když jak sám řekl, mu to bude trapné, když stránky jedou přes jeho jméno :D)

Co se týče on-line stavu hráčů a posledního přihlášení, tak souhlasím s Tomisem ... většina hráčů zatím byla schopná využít možnosti profilu, dát Icq či mail. K tomu je ještě sekce výzvy, ale tak což :))

to Afro: kde sakra jsi? - sem píšeš, ale nikde on-line ... to je bordel :))
strana 343 z 348
<< první < předchozí další > poslední >>